SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 22.03.2019 12:18
Prezentacja graficzna od Quixel
2124V

Quixel i Megascan. Fotorealistyczna grafika w Unreal Engine

Po wczorajszym demie technicznym najnowszej wersji Unreal Engine pora na kolejną imponującą prezentację graficzną - tym razem ze strony Quixel.

Quixel zaprezentował na GDC 2019 swoją technologię Megascan, która wykorzystuje środowisko Unreal Engine do odtwarzania skanów miejsc z realnego świata.

Rozwiązanie Quixela ma być przepustką do szybkiego tworzenia fotorealistycznych krajobrazów w grach i prezentacjach 3D. Firma sprzedaje innym deweloperom biblioteki zeskanowanych tekstur/lokacji, które można następnie wykorzystać w swoich projektach.

Do stworzenia prezentacji, którą widzicie poniżej, Quixel wykorzystał skany wybranych miejsc z Islandii. Pewnie doczekamy się za kilka lat (w next-next genach?), takiej oprawy wizualnej w formie interaktywnej. Kiedyś to będzie!

 

Tagi: grafika quixel unreal engine