Anthem z kolejnym błędem. Najlepsza broń bezużyteczna
Mijają kolejne dni od premiery Anthem, a gracze odnajdują kolejne błędy. Tym razem wyszło na jaw, że najmocniejszą bronią jest... ta podstawowa z początku gry.
Jeśli przeczytaliście nagłówek i nie dowierzacie, to śpieszę z wyjaśnieniami. Niektórzy grający w grę Bioware podejrzewali, że coś jest nie tak z bronią. Nie odczuwano, by te najmocniejsze były faktycznie najlepsze pod względem zadawanych obrażeń.
Anthem i poważny problem z zawieszaniem PS4 Pro i PS4. EA prosi o opisywanie błędu
Redditor YeetLordSupreme odkrył, że najlepszą bronią jest ta z samego początku gry. Testował obrażenia zadawane przez absolutnie podstawową pukawkę i najlepszy sprzęt Grandmaster. Wyszło mu na to, że niezależnie jakie cyferki pokazuje najlepsza broń, to faktyczne obrażenia zadaje podstawowy karabin.
Jak widzicie, mimo przewagi w wyświetlanych cyferkach (1180 w przypadku Grandmaster vs 286 podstawową bronią), to przeciwnikowi zdejmowana jest tarcza po 6 strzałach z najlepszej broni, a po 4 z podstawowej. I tutaj ktoś może wziąć grę w obronę, tłumaczyć jakimiś specjalnymi statystykami...
...jednak głos w sprawie zajęło Bioware, które przyznało, że problem istnieje i to jest błąd, który musi zostać połatany. Jako powód podawany jest system skalowania przeciwników. Swoje 3 grosze dodał CM Bioware, precyzując, że błąd dotyczy podstawowych broni, które wyekwipowane są z innym, mocniejszym sprzętem.
Cóż, ciekawe jakie jeszcze błędy wyjdą na jaw.