Death Stranding coraz bliżej. Kojima rejestruje znaki towarowe

Hideo Kojima wciąż nie zdradza ostatecznej daty premiery Death Stranding, ale możemy mieć pewność, że Japończyk nie traci czasu. Jego studio zarejestrowało znaki towarowe, które potwierdzają dodatkowe elementy w oczekiwanej i wciąż tajemniczej grze.
Nadal czekamy na konkretną informację dotyczącą premiery Death Stranding. Tytuł zmierza wyłącznie na PlayStation 4, ale Japończycy nie śpieszą się z przedstawieniem konkretów dotyczących debiutu.
PlayStation 5 dopiero w marcu 2022 roku? Analityk wróży z wyników finansowych




Hideo Kojima już w ubiegłym roku potwierdził, że Death Stranding otrzyma tryb sieciowy, ale nie możemy tutaj liczyć na multiplayer znany z innych gier – deweloper chce nam zaoferować „coś zupełnie innego” w przypadku zabawy online.
Najwidoczniej nie zmieniono, ponieważ Kojima Production zarejestrowało dwa znaki towarowe: „Social Strand System” oraz „Strand Game” – możemy śmiało przypuszczać, że nazwy odnoszą się do multiplayera lub/i do aplikacji towarzyszącej.
Możemy mieć również nadzieję, że zarezerwowanie kolejnych nazw to początek i już wkrótce Kojima odsłoni wszystkie karty i opowie o Death Stranding. Produkcja utalentowanego Japończyka to wciąż duża tajemnica, bo choć widzieliśmy już kilka mocnych zwiastunów, to jednak wciąż nie otrzymaliśmy szczegółów dotyczących rozgrywki, fabuły, czy też bohaterów.