The Division 2. Ubisoft zdradza jak będą wyglądały klany w grze

Gry
1276V
The Division 2. Ubisoft zdradza jak będą wyglądały klany w grze
Paweł Musiolik | 24.02.2019, 22:19

W jaki sposób będą funkcjonować klany w Tom Clancy's The Division 2? Co zaoferuje nam druga odsłona serii od Massive Entertainment?

Ubisoft mocno reklamuje endgame w The Division 2, jednocześnie pokazując, w których aspektach gra zaliczyła solidny skok, jeśli chodzi o zawartość. Jedynka mimo nastawienia na kooperację, nie oferowała zbyt dużo w kwestii zarządzania znajomymi i grupami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tom Clancy's The Division 2. Pojawiła się aktualizacja przed otwartą betą

Tom Clancy's The Division 2 w tym aspekcie będzie zupełnie inną grą. Od samego początku system klanów pojawi się w grze i zaoferuje nam wyjątkowo dużo (choć to standard w innych grach) możliwości.

Przede wszystkim, szukając klanu, będziemy mogli wybrać jedną z kilku opcji filtrowania:

  • Aktywności – Główna działalność klanu: PvE, PvP lub jedno i drugie.
  • Pora największej aktywności – Kiedy w ciągu doby klan jest najbardziej aktywny.
  • Atmosfera – Ogólna atmosfera klanu - wolisz zrelaksowany, wyluzowany klan; klan skupiający się na pewnych aspektach gry, czy może klan PvP, dla którego rywalizacja jest wszystkim?
  • Wymagany mikrofon – Czy klan wymaga mikrofonu, aby móc do niego dołączyć.
  • Język – Podstawowy język używany podczas rozmów w klanie.
  • Region – Region geograficzny, z którego pochodzą członkowie klanu.

Klany będziemy mogli ustawiać zależnie od tego, kto ma do nas dołączyć:

  • Otwarty – Klan pojawia się w wynikach wyszukiwania i jest dostępny dla wszystkich graczy.
  • Tylko na zaproszenie – Klan pojawia się w wynikach wyszukiwania, ale wymagane jest wysłanie zgłoszenia, które zostanie rozpatrzone przez dowództwo klanu.
  • Prywatny – Klan prywatny nie pojawia się w wynikach wyszukiwania i można do niego dołączyć jedynie po otrzymaniu zaproszenia od dowództwa klanu.

Dodatkowo wewnątrz klanu utworzymy cztery poziomy zarządzania:

  • Dowódca – Dowódca klanu, który ma dostęp do wszystkich administracyjnych funkcji związanych z klanem.
  • Porucznik – Ranga oficerska. Porucznik może wysyłać zaproszenia, przeglądać zgłoszenia do klanu, awansować i degradować członków klanu, jak również moderować tablicę klanu.
  • Agent – Zaufany członek klanu, który może zapraszać potencjalnych rekrutów do klanu.
  • Rekrut – Rekrut to nowy członek klanu o ograniczonym dostępnie do funkcji administracyjnych związanych z klanem.

Oczywiście, żeby klan miał sens, nasza aktywność w grze przekładać będzie się na punkty doświadczenia klanu. Za kolejny poziomy będziemy zdobywać kosmetyczne przedmioty, aż do 30 poziomu. Dodatkowo aktywności będą miały przełożenie na nagrody w postaci specjalnych skrzynek z ekwipunkiem, które otrzyma każdy członek klanu.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tom Clancy's The Division 2.

Źródło: https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/pl-pl/news-updates/344817/intelligence-annex-clans

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper