Anthem z ważną aktualizacją na premierę. Bioware obiecuje krótsze czasy ładowania
W Anthem mogą już grać osoby z wykupionym EA Access. Skazani są jednak na obcowanie z grą, która od błędów nie stroni.
Niektórzy mogą być tym faktem zdziwieni. Siłą rzeczy, Anthem wychodzi dopiero 22 lutego, czyli za trzy dni. Wtedy też pojawić ma się premierowa łatka i poprawić sporo niedociągnięć, w tym męczące wczytywanie w praktycznie każdym momencie gry.
Anthem – piguła informacji o rozgrywce
Lista zmian jest wyjątkowo długa (jeśli EA ją przełoży na nasz język, wrzucimy ją tutaj w całości), więc skupię się na najważniejszych aspektach aktualizacji. Zaczynamy od popraw czasu wczytywania. Bioware poprawi także obsługę gry na HDD 5400/7200 RPM oraz dyskach z pofragmentowanymi danymi. Poprawie ulegną także niekończące się ekrany ładowania oraz rozłączanie z serwerami gry.
Co dalej? Poprawione zostanie wyświetlanie prawidłowych informacji o modyfikacjach broni/zbroi. Wyzwania będą poprawnie zliczane, dostaniemy także poprawne informacje o zdobyczach po misji oraz zlikwidowano problem zawieszającej się gry na ekranie podsumowania. Gra nie będzie się także wieszała na ekranie wybierania Javelinów.
Poprawie ulegną także nagrody z misji, zwłaszcza te z silniejszych przeciwników. Spore zmiany dotkną także aktywności pobocznych, w tym fortec. Poprawione zostaną modyfikacje broni oraz materiały, które uzyskujemy z ich rozkładania (a dodatkowo, nie będziemy mogli już rozebrać przypadkiem wyekwipowanej broni).
Oprócz tego, masa poprawek w misjach, łatanie błędów gry, połączenia i płynności rozgrywki. Poprawki w interfejsie, lepsze sterowanie myszką i klawiatura, Jednym słowem - Anthem wyjdzie z bety. Tak jakby...