Łotr 1 - Gwiezdne Wojny - historie. Scenarzysta filmu krytykuje współpracę z Electronic Arts
Knights of the Old Republic 3 to nie jedyna produkcja ze świata Gwiezdnych Wojen, która nigdy się nie ukazała. Taką los spotkał także projekt Amy Hennig, który miał być grą akcji w stylu Uncharted
Szum w świecie Disneya i Gwiezdnych Wojen nie ustaje. Po publikacji Jasona Schreiera sprawą anulowanych gier zainteresował się scenarzysta Rogue One - Gary Whitta.
BioWare chciało stworzyć trzecią część Star Wars: Knights of the Old Republic
Gary Whitta miał okazję porozmawiać z Gregiem Millerem - twórcą podcastu Kinda Funny i wypowiedzieć się na temat likwidacji studia EA Vancouver i anulowaniu projektu, któremu przewodziła Amy Hennig znana z prac nad serią Uncharted.
Zdaniem Whitta Electronic Arts fatalnie zarządza licencją na gry Star Wars i jest to powód do wstydu, biorąc pod uwagę jak istotną markę EA ma w posiadaniu.
Wyobraź sobie, że jestem Robertm Igerem - przewodniczącym Disneya i dzwonię do EA, którzy w 2013 roku podpisali umowę na 10 lat. Wcześniej przygotowali dwie gry Star Wars Battlefront, z czego jedna nie miała w ogóle historii, a druga zakończyła się fiaskiem z powodu mikrotransakcji.
Masz liniową grę w stylu Uncharted, przy której pracują scenarzyści tej marki i mogą zrobić najlepszą dla biznesu opowieść. Wygląda fenomenalnie, ale ją anulowałeś. Przerzuć zachowane assety do większego projektu z otwartym światem, a następnie to skasuj. I to jest wszystko, co zostało zrobione przez pięć lat.