SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 10.01.2019 17:41
Fallout Classic Collection za darmo Fallout 76 aktualizacja
1911V

Fallout Classic Collection za darmo dla szczęśliwców. Fallout 76 z dużą aktualizacją

Bethesda postanowiła jeszcze bardziej uszczęśliwić wszystkich posiadaczy Fallout 76. Gracze mogą od dzisiaj pobrać kolekcję gier z tego uznanego uniwersum za darmo, a dodatkowo na serwerach wylądowała aktualizacja, która naprawia 150 błędów.

Bethesda zamierza w 2019 roku znacząco poprawić i rozbudować Fallout 76. Wkrótce otrzymamy pełną listę planów na kolejne miesiące, ale na dobry początek możemy odebrać przyjemną nagrodę dla wszystkich posiadaczy Fallout 76.

The Elder Scrolls 6 ma zadebiutować szybciej niż sądzimy. Wszystko przez problemy Fallout 76

Szczęśliwi klienci Fallout 76 w wersji na komputery osobiste mogą pobrać za darmo Fallout Classic Collection – pakiet produkcji jest dostępny dla zainteresowanych, którzy zalogują się do najnowszej odsłony serii. Tak przedstawia się krótka instrukcja:

  • Krok 1: Pobierz na PC i uruchom launcher Bethesdy.
  • Krok 2: Zaloguj się na Bethesda.net przy użyciu danych swojego konta.
  • Krok 3: Zainstaluj gry Fallout Classic Collection za pośrednictwem menu gier.

Fallout Classic Collection zawiera Fallout 1, Fallout 2 i Fallout Tactics. Pakiet był oczywiście dostępny wyłącznie na komputery osobiste, więc promocja dotyczy graczy, którzy kupili Fallout 76 właśnie na tej platformie.

To jednak nie koniec pozytywnych informacji, ponieważ Fallout 76 otrzymał właśnie dużą aktualizację – pliki wylądowały na serwerach edycji na PC, ale już w przyszłym tygodniu pobierzemy aktualizację przygotowaną z myślą o PlayStation 4 i komputerach osobistych.

Tak prezentuję się szczegóły łatki:

OGÓLNE

  • Pancerz wspomagany: Rozjaśniono światło lampy pancerza wspomaganego.
  • Wydajność: Wprowadzono kilka ulepszeń poprawiających wydajność gry.
  • Stabilność: Klient i serwery gry Fallout 76 otrzymały dodatkowe poprawki stabilności.

ZRÓWNOWAŻENIE GRY

  • Modyfikacja „lufy ładujące”: Zwiększono premię do obrażeń dawaną laserowi Gatlinga przez modyfikację luf ładujących.
  • Świecące ghule: Zabijanie świecących ghuli nie będzie już zapewniać błędnie wysokich wartości PD. Uwaga autorów: Świecące ghule przyznawały wysokie nagrody za bossów, co umożliwiało duże nadużycia z udziałem zbombardowanych stref.
  • Rzemiosło: Obniżono szansę na pojawienie się rdzenia fuzyjnego w generatorach mocy.
  • Rzemiosło: Ustalono 2 jednostki minimalnego kosztu zasobów przy budowaniu warsztatowych budynków wymagających stali, drewna lub plastiku.
  • Spinki: Obniżono wagę spinek z 0,1 do 0,001.

SPOŁECZNOŚĆ

  • Drużyny: Gracze będą powiadamiani, że nie mogą tworzyć drużyn w obrębie Krypty 76, jeśli wyślą zaproszenie komuś nadal znajdującemu się w krypcie.

SYSTEMY

  • PvP: Otwieranie należących do graczy zamkniętych pojemników będzie teraz, zgodnie z założeniami, uważane za udział w PvP.

NAPRAWIONE BŁĘDY

STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ

  • [Xbox One] Wydajność: Wysadzanie stanowisk rdzeni komputera nie będzie już powodowało spadków wydajności.
  • [PC] Nieskończone wczytywanie: Naprawiono nieznikający ekran wczytywania, który występował przy próbie dołączenia do serwera na PC.
  • Utrata stabilności: Gra nie powinna się już zawieszać przy otwieraniu Pip-Boya.
  • Wydajność: Zwiększono wydajność klienta podczas obserwacji eksplozji atomówki.
  • Wydajność: Naprawiono błąd powodujący zatrzymywanie się tła podczas odczytywania notatek.
  • Wydajność: Zwiększono wydajność na obszarach z dużymi ilościami spalonych rzeźb.

OGÓLNE

  • Systemy: Naprawiono błąd powodujący duplikowanie przedmiotów.
  • [PC] Sterowanie: Przywrócenie domyślnego sterowania nie usuwa już funkcjonalności większości wskazówek aktywacji.
  • [PC] Sterowanie: Naprawiono błąd polegający na braku aktualizacji sterowania w menu ustawień przy podłączaniu i odłączaniu kontrolera.
  • Systemy: Naprawiono błąd, który umożliwiał modyfikacjom pancerzy obniżanie wagi sprzętu poniżej zakładanych wartości.
  • Systemy: Rady nie będą już całkiem usuwane poprzez wielokrotne zgony postaci.
  • Systemy: Rozwiązano problem, przez który gracze mogli po szybkiej podróży pojawiać się w geometrii obszaru.
  • Broń: Naprawiono błąd, przez który postać uderzona karabinem kolejowym lub kuszą mogła zyskać w ekwipunku pocisk danej broni.

GRAFIKA I ELEMENTY GRAFICZNE

  • Animacje: Karabin z dźwignią przeładowuje teraz tylko odpowiednie ilości amunicji.
  • Efekty:: Spożycie mentatów jagodowych tworzy teraz poprawnie aury fioletowego blasku wokół graczy i stworzeń.

C.A.M.P., WARSZTATY I RZEMIOSŁO

  • Rzemiosło: Pancerze poziomu 25 i wyższych wymagają teraz do stworzenia włókna balistycznego.
  • Naprawy: Zredukowano ilości komponentów potrzebnych do napraw średniej i wysokiej klasy pancerzy i broni o wartości sięgające 20%. Uwaga autorów: Koszta napraw są dość odczuwalne, a ponieważ skalują się wraz z poziomem, pozostawało miejsce na redukcję na wyższych etapach.
  • Rzemiosło: Włókno balistyczne jest teraz wymagane przez pancerze na poziomach 25 i wyższych, zamiast uprzedniego pułapu 20 poziomu.
  • Rzemiosło: Przepis na pakiety kwasu wymaga teraz 15 jednostek kwasu.
  • Rzemiosło: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał tworzenie antybiotyków i leków na choroby (Dzika Rubież) graczom z odpowiednio wybranymi kartami profitów.
  • Rzemiosło: „Masa utwardzona” nie będzie już przetwarzana po wybraniu przetwarzania wszystkich śmieci.
  • Naprawy: Obniżono ogólne koszta napraw pancerzy i broni.
  • Rzemiosło: Włókno balistyczne jest teraz wymagane przy naprawach pancerzy na poziomach 25 i wyższych, zamiast uprzedniego pułapu 20 poziomu.
  • Warsztaty: Naprawiono błędy, przez które wrogowie w niektórych warsztatowych obszarach pojawiali się pod ziemią, uniemożliwiając przejęcie warsztatu. Objęte poprawką miejsca: wysypisko Charleston, domki nad jeziorem i Sunshine Meadows.
  • Warsztaty: Naprawiono błąd powodujący występowanie unoszących się w powietrzu przedmiotów po zamknięciu menu warsztatu.
  • Warsztaty: Zniszczenie paśnika wraz ze zbieraczem nawozu nie uniemożliwia już ich naprawy.
  • C.A.M.P./warsztaty: Umieszczenie stanowiska pancerza wspomaganego na fundamencie nie spowoduje już przeniesienia go na wyższe piętro/sufit.
  • C.A.M.P./warsztaty: Naprawiono błąd, który powodował pojawienie się błędu braku obsługi przy próbie umieszczenia pod dachem niskiego lub wysokiego słupka.
  • Schematy: Naprawiono błąd, przez który koszt przewodów nie liczył się przy magazynowaniu schematów.
  • Rzemiosło: Naprawiono błąd, przez który nie dało się przetwarzać niektórych obiektów za pośrednictwem zakładki „w magazynie”.
  • Warsztaty: Naprawiono błąd, przez który po przejęciu publicznego warsztatu nie dało się ponownie umieszczać niektórych zmagazynowanych obiektów.
  • Rzemiosło: Usunięto problem z wyświetlaniem przy przetwarzaniu przedmiotów w menu rzemiosła.
  • Rzemiosło: Naprawiono błąd sprawiający, że modyfikacje zużywały mniej stali, niż sugerowało to menu rzemiosła.
  • Rzemiosło: Naprawiono błąd wyświetlania, który powodował pojawianie się niewłaściwych wartości śmieciowych przedmiotów w menu rzemiosła.

WYZWANIA

  • Dzienne wyzwania: Dzienne wyzwania, które nie były proponowane w niektóre dni, będą już występować poprawnie. Uwaga autorów: Naprawiono tak wyzwania „Zbierz dzikie kwiaty”, „Zbierz dzikie rośliny i grzyby” i „Zbierz mutowoce”.
  • Dzienne wyzwanie: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zwiększanie wyniku dziennego wyzwania „Zbierz dzikie kwiaty” podczas zbierania niektórych kwiatów.
  • Wyzwanie tygodnia: Naprawiono błąd, który sprawiał, że wyzwanie tygodnia „Ukończ zadania i wydarzenia nocą, będąc w drużynie” miało miejsce podczas dnia i rozpoznawało tylko wydarzenia. Teraz będzie zliczać zadania i wydarzenia, które wypełnia się nocą.
  • Wyzwanie tygodnia: Zmieniono opis wyzwania tygodnia tak, by odpowiednio wskazywał kierunek.
  • Pomniejsze wyzwanie: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wypełnianie niektórych wyzwań trybu foto.
  • Pomniejsze wyzwanie: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wypełnianie niektórych wyzwań figurek.
  • Pomniejsze wyzwanie: Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe oznaczanie wyzwań jako ukończone.
  • Wyzwania życia: Naprawiono błąd, który powodował wycofywanie postępów w wyzwaniach życia po wylogowaniu.

WROGOWIE

  • Roboty: Naprawiono błąd, który powodował zbyt częste odradzanie się robotów w Whitespring.
  • Spaleni: Naprawiono błąd, który umożliwiał „Poskramiaczowi pustkowi” wpływanie na spalonych. Uwaga autorów: „Poskramiacza pustkowi” nie można już używać do pacyfikowania spalonych.
  • Spaleni: Postrzelenie spalonego w nogę nie powoduje już uszkodzenia broni celu i nie zapobiega atakom na gracza.
  • Spaleni: Naprawiono błąd, który sprawiał, że spaleni używali niewidzialnych broni lub ich ataki nie były odpowiednio wyświetlane.
  • Spaleni: Naprawiono błąd powodujący pojawianie się lewitujących resztek i rozłożonej broni w rękach zabitych spalonych.

PRZEDMIOTY

  • Broń: Naprawiono błąd, który powodował czasem nieskuteczność broni plazmowej, miotaczy ognia z modyfikacjami i broni z modyfikowaną wybuchową amunicją przy używaniu ich przeciwko graczom lub stworom.
  • Pancerz: Naprawiono błąd, przez który opuszczający pancerz wspomagany gracze wyglądali na rozciągniętych i nie mogli ponownie wejść do pancerza.
  • Pancerz: Rozwiązano kilka problemów, przez które gracze nie mogli opuszczać pancerzy wspomaganych, a czasem również tracili dostęp do Pip-Boya.
  • Broń: Naprawiono błąd, przez który karabin Gaussa nie był rozpoznawany jako karabin. Profity związane z karabinami wpływają już na karabin Gaussa.
  • Automaty z amunicją: Naprawiono błąd, przez który niektóre automaty z amunicją sprzedawały tylko komponenty naprawcze.
  • Broń: Legendarne karabiny myśliwskie można już znaleźć w ramach łupów.
  • Broń: Naprawiono błąd, przez który przetworzenie laski zapewniało tyle samo zasobów, ile wymagane było do jej stworzenia.
  • Pancerz: Naprawiono błąd, przez który niektóre napierśniki z kieszeniami przywracały graczom podstawową wartość udźwigu po ponownym zalogowaniu się do gry.
  • Pancerz: Naprawiono błąd, przez który gracze po opuszczeniu pancerza wspomaganego mogli pozostawiać po sobie bezużyteczny szkielet.
  • Czasopismo: Zużycie 6. numeru „Życia Skautów” wyczerpuje statystyki jedzenia i nawodnienia w odpowiednim, niższym tempie.
  • Broń: Granatnik M79 jest teraz rozpoznawany przez profity jako uzbrojenie wybuchowe, zamiast złego rozpoznania jako strzelba.
  • Rdzenie fuzyjne: Naprawiono błąd, przez który generatory z rdzeniami fuzyjnymi wytwarzały je wolniej, niż było to założone. Obecnie tworzą ich 8 na godzinę.
  • Czasopismo: Naprawiono 2. numer „Mieszkańca Dziczy” tak, by odpowiednio wzmacniał obrażenia tomahawków.
  • Jaja błotniaka: Zbieranie jaj błotniaków nie będzie już dostarczało dwóch oddzielnych jaj.
  • Broń: Naprawiono błąd polegający na nieprzydzielaniu kilku modyfikacjom automatycznej komory zamkowej karabinu bojowego premii od profitów karabinów automatycznych.
  • Broń: Naprawiono błąd pozwalający ekwipować kilka egzemplarzy uzbrojenia jednocześnie.
  • Broń: Modyfikacja broni „wampir” działa teraz, zgodnie z założeniami, tylko przy trafianiu żywych celów.
  • Pancerz: Usunięto problem polegający na wyświetlaniu części pancerza wspomaganego na poprzednio używanych częściach.
  • Broń: Naprawiono błąd, przez który postać uderzona pewnymi rodzajami broni mogła zyskać w ekwipunku pocisk danej broni.
  • Pancerz: Rdzenie fuzyjne nie odnawiają już swojego pełnego ładunku przy dołączaniu do innego świata.

ZADANIA I WYDARZENIA

  • „Zdobądź zrzut zasobów”: Wydarzenie „Zdobądź zrzut zasobów” będzie teraz usuwać holotaśmę, gdy zostanie ona użyta na skrzyni z zasobami należącej do postaci, która zamówiła zrzut.
  • Zadanie: Nagrody za dzienne zadanie z silosem rakietowym można teraz poprawnie zdobywać tylko raz dziennie.
  • „Linia na piasku”: Rozwiązano występujący w zadaniu problem, przez który już naprawiany generator dźwiękowy uniemożliwiał graczowi ukończenie zadania. Jeśli generator dźwiękowy będzie teraz naprawiany, gdy rozpocznie się wydarzenie, i tak osiągnie ono następną fazę.
  • „Trudy rekrutacji”: Naprawiono źle działający cel zadania ze znajdowaniem spamu, który uniemożliwiał ukończenie zadania graczom po zmianie świata.
  • „Dokładka”: Po ukończeniu „Dokładki” są już dostępne następujące znaczniki na mapie: Slocum Joe, kopalnia Gauley, zajezdnia w Morgantown i lotnisko w Morgantown.

PROFITY

  • Jak noc długa: „Jak noc długa” spowalnia teraz nocne głodnienie i wzrost pragnienia.
  • Przester: Usunięto problem z „Przesterem”, przez który nie zwiększał on prawidłowo szans na trafienie krytyczne.
  • Konował: „Konował” nie umożliwia już wskrzeszania wrogich postaci.
  • W dziwności siła: Efekty „W dziwności siły” skalują się teraz odpowiednio przy większej liczbie członków drużyny (z mutacjami czy bez).
  • Rozpraszacz: Naprawiono błąd powodujący podwajanie odporności na energię przez każdy poziom Rozpraszacza, podczas gdy zgodnie z opisem na karcie miał dodawać jej +20.
  • Ognioodporność: „Ognioodporność” obniża teraz uszkodzenia od ataków ogniem i wybuchami o 15% za każdy poziom.
  • Wesoły obozowicz: „Wesoły obozowicz” funkcjonuje teraz odpowiednio bez względu na to, czy gracz jest w C.A.M.P., czy poza nim, kiedy warunki profitu ulegają odświeżeniu.
  • Rzeźnicki łup: Naprawiono błąd, który sprawiał, że profit „Rzeźnickiego łupu” aktywował się ponownie na uprzednio przeszukanych istotach.
  • Domator: Profit „Domatora” działa teraz zgodnie z założeniami na terenach przejętych publicznych warsztatów.
  • Imprezowicz/Imprezowiczka: Profity „Imprezowicza” i „Imprezowiczki” wpływają teraz na obejmujące postać efekty alkoholu.

PVP

  • Drużyny: Gracze w drużynie nie mogą już nieuczciwie blokować atakujących graczy, kiedy ci usiłują przejąć warsztat. Członkowie drużyny będą wchodzili w PvP z atakującym graczem.
  • Wieżyczki: Warsztatowe wieżyczki będą teraz atakować graczy, z którymi właściciel warsztatu toczy PvP.

SPOŁECZNOŚĆ

  • Systemy: Zablokowanie gracza wyciszy też zbliżeniowy czat głosowy.
  • Handel: Naprawiono błąd, przez który gracze mogli zaglądać do cudzych ekwipunków jeszcze przed odpowiedzią na zaproszenie do handlu.
  • Handel: Nie zezwalamy już na handel przed wyrażeniem zgody przez postać, której złożono propozycję.
  • Handel: Naprawiono błąd, przez który menu rozszerzone skrytki po uprzednim handlu z inną postacią pojawiało się puste.
  • Handel: Stimpaki z ceną sprzedaży ustawioną na zero nie będą już sugerowały ich „użycia” zamiast zgody na handel.
  • Handel: Uniemożliwiono nadużycie, które pozwalało na usunięcie limitu 5000 kapsli w handlu między graczami.

DŹWIĘK

  • Czat: Przywrócono prawidłową funkcjonalność czatu głosowego po opuszczeniu Atomowego Sklepu.
  • Atomowy Sklep: Przywrócono efekty dźwiękowe niektórym elementom Atomowego Sklepu.
  • Atomowy Sklep: Odgłos „Machający Mikołaj” będzie teraz odtwarzany tylko wtedy, gdy będzie włączony.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Ogólne: Gracze nie będą już otrzymywać powiadomień z Atomowego Sklepu przy ich pierwszym odrodzeniu po śmierci.
  • [PC] Rozdzielczość: Ekran wstępny pakietu profitów sięga teraz krawędzi ekranów 21:9.
  • Atomowy Sklep: Przy wyłączaniu Atomowego Sklepu znajdujący się w nim gracze będą powiadamiani i odsyłani do menu głównego.
  • [PC] Pole widzenia: Naprawiono nieprawidłowe przybliżanie przy użyciu broni z lunetami po zmianie domyślnego ustawienia pola widzenia.
  • PvP: Rozwiązano problem pojawiającej się wciąż podczas starć tych samych postaci wskazówki PvP.

Źródło: Betnesda.net

Tagi: Bethesda Bethesda Game Studios Fallout 76

Zobacz także