Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 08.01.2019 18:51
Sekiro Shadows Die Twice bez trybu multiplayer. Szczegóły progresji i nowe urywki rozgrywki
2828V

Sekiro Shadows Die Twice bez trybu multiplayer. Szczegóły progresji i nowe urywki rozgrywki

From Software zdecydowało się zdradzić serię informacji dotyczących Sekiro: Shadows Die Twice i jednocześnie możemy spojrzeć na nowe fragmenty rozgrywki. To początek miesiąca pełnego konkretów i materiałów.

Sekiro Shadows Die Twice trafiło na okładkę najnowszego Game Informera. Dziennikarze pojechali do From Software i otrzymali tonę ciekawostek dotyczących produkcji – z tej okazji możemy już teraz spojrzeć na nowe urywki z gry. To oczywiście dopiero początek, ponieważ w przeciągu najbliższego miesiąca otrzymamy między innymi nowy gameplay.

From Software. Autorzy Dark Souls pracują nad dwoma niezapowiedzianymi grami

From Software przyzwyczaiło nas do ciekawych trybów sieciowych, ale Sekiro Shadows Die Twice zostało pozbawione jakichkolwiek elementów multiplayera oraz kooperacji. Autorzy zdecydowali się na ten ruch, ponieważ w tej sytuacji mogli skupić się na dopieszczeniu walk z bossami. Deweloperzy spędzili również sporo czasu na dopracowaniu lokacji – jest to możliwe ze względu na pojawienie się w grze wyłącznie jednej postaci. Co ciekawe, japońska pozycja otrzyma również pełnoprawną pauzę.

Autorzy postanowili również odświeżyć system progresji – w Sekiro Shadows Die Twice z trupów pokonanych przeciwników zbierzemy teraz doświadczenie oraz walutę. Złoto nie będzie „spadać” na ziemię po naszej śmierci, jednak twórcy zapowiadają, że każda porażka przyniesie dotkliwe konsekwencje. Niestety, aktualnie nie otrzymaliśmy konkretów w tym temacie.

Japończycy zdecydowali się na powolną progresję, podczas której będziemy zapełniać specjalne paski i dopiero w kolejnym kroku wykupimy zdolności – w tym wypadku możemy liczyć na kilka drzewek umiejętności. Studio wpadło na ciekawy pomysł, ponieważ jedną z dróg rozwoju bohatera odblokujemy dopiero po zdobyciu odpowiedniego przedmiotu...

Dziennikarze widzieli kilka drzewek i każdy jest dostosowane do innego stylu rozgrywki. Przykładowo samuraj to typowy wojak nastawiony na atak, shinobi łatwiej poradzi sobie z większym tłumem, a rozwój „ramienia” (metalowa łapa) pozwoli na wykorzystanie zróżnicowanych taktyk.

W Sekiro Shadows Die Twice zwiększymy pasek zdrowia znajdując korale modlitewne (przedmioty będą ukryte), a bez najmniejszego problemu podczas zabawy natrafimy na ulepszenia do protetycznej łapy.

Źródło: https://www.gameinformer.com/2019/01/07/why-sekiro-shadows-die-twice-doesnt-have-online-multiplayer

Tagi: Activision From Software Sekiro Shadows Die Twice

Nie przegap