Reklama PlayStation 4 z CES 2019. Sony chwali się exclusivami, PS VR i PS Classic
W nocy odbyła się konferencja Sony na CES 2019, o czym pisaliśmy już na PPE. Warto jednak wspomnieć w oddzielnej wiadomości o świetnie zmontowanej reklamie PlayStation 4.
PlayStation 4 wcale nie zwalnia. Sprzedaż konsoli Sony przekroczyła już granicę 91,5 mln sztuk, czym chwaliło się Sony w trakcie swojej konferencji na CES 2018.
Ten doskonały rezultat zapewniły przede wszystkim ekskluzywne tytuły, m.in. Spider-Man od Insomniac, który rozszedł się już w nakładzie ponad 9 milionów sztuk. Takimi motywami Sony chwali się w najnowszej reklamie Playstation 4, którą znajdziecie poniżej. Nie zabrakło tu wspomnienia o exclusivach, ale również o ofercie PlayStation Now, w której znajduje się już ponad 700 tytułów (póki co usługa omija jednak cały czas Polskę).