Grzegorz Cyga Grzegorz Cyga 29.12.2018 18:00
Gran Turismo Sport. Polyphony Digital pracuje nad własnym ray-tracingiem
2533V

Gran Turismo Sport. Polyphony Digital pracuje nad własnym ray-tracingiem

Ray tracing to nowa technologia dostępna dla najnowszych kart NVIDIA Geforce. Lecz kto wie być może w przyszłości pojawi się ona także w grach od Polyphony Digital.

Na początku grudnia odbyła się konferencja SIGGRAPH Asia 2018 poświęcona grafice komputerowej. Na tej imprezie można było także spotkać deweloperów z Polyphony Digital odpowiedzialnych za Gran Turismo Sport.

Kaz Yamauchi spotkał się z kierowcami-graczami w dokumencie GT Sport Pride

Polyphony Digital brało udział w konferencji poświęconej technologii ray-tracing. Studio ujawniło, że stworzyło własny ray-tracing wykorzystywany w czasie rzeczywistym. Pokaz możliwości możecie zaobserwować w poniższym filmiku w 7:20 minucie.

Gran Turismo Sport wykorzystuje uproszczone śledzenie promieni refleksji na samochodzie, lecz celem studia jest stworzenie technologii ray tracingu, która będzie działała w czasie rzeczywistym i zagwarantuje jeszcze bardziej przekonujące oświetlenie.

Polyphony Digital zastrzega jednak, że dopiero bada możliwości tej technologii, ale niewykluczone, że studio będzie chciało wykorzystać ją przy produkcji kolejnej gry z serii Gran Turismo

 

Tagi: Gran Turismo Sport Polyphony Digital ray tracing Sony Interactive Entertainment wideo

Nie przegap