Darksiders 3 wraca do korzeni. Łatka dodaje nowy system walki

Darksiders 3 po nowej aktualizacji przybliżyło się do poprzednich części. Deweloperzy postanowili dodać do gry sterowanie podczas walki identyczne jak w poprzedniczkach.
THQ Nordic w Darksiders 3 postanowiło przybliżyć serię nieznacznie do tytułów soulslike, co widać przede wszystkim po konstrukcji świata oraz systemie walki. Niespodziewanie, te elementy spotkały się z wielką krytyką, więc postanowiono coś z nimi zrobić.
Darksiders 3 ze słabym początkiem w Wielkiej Brytanii. FIFA 19 znowu na szczycie




Wraz z ostatnią aktualizacją wydaną w piątek, do Darksiders 3 dodany został drugi schemat systemu walki - oryginalny. W nim, walka przypominać będzie znacznie bardziej dwie poprzednie odsłony. Pozwoli to na szybsze uniki i używanie przedmiotów bez przerwy. Zmiany będziemy mogli dokonać w dowolnym momencie gry.
Co poza tym? Popracowano nad optymalizacją i płynnością gry, do tego dostaniemy lepszą detekcję kolizji - Furia sprawniej będzie się wspinała na krawędzie. Do tego dorzucono sporo nowych punktów kontrolnych, na których brak narzekali gracze. Całość wieńczy podniesiony poziom maksymalny do 200.
Oprócz tego poprawiono sporo błędów w grze (w tym ucinający dźwięk na konsolach), poprawiono też balans w rozgrywce. Forma Havoc będzie zadawać większe obrażenia, Furia nie otrzyma już obrażeń podczas wykonywania kontr, a niektóre ulepszenia dodają nam więcej punktów życia.
Pełna listę zmian znajdziecie tutaj.