SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 12.12.2018 07:53
Below jest tak obszerne jak Diablo. Powstająca od 5 lat "mroczna Zelda" na gameplayu
5322V

Below jest tak obszerne jak Diablo. Powstająca od 5 lat "mroczna Zelda" na gameplayu

Aż trudno w to uwierzyć, bo prawie wszyscy spisywali już ten projekt na straty. Below pojawi się jednak na rynku po 5 latach produkcji.

O Below usłyszeliśmy pierwszy raz w 2013 roku i od tego czasu projekt pozostawał w produkcji. Na szczęście Below jest wreszcie gotowe do premiery, co zostało potwierdzone kilka dni temu.

Gameplay z Below mogliśmy oglądać już przy okazji demonstracji urządzonej dla GameInformera sprzed kilku dni. Tym razem jednak dyrektor kreatywny projektu Kris Piotrowski usiadł z redaktorem IGN, oprowadzając go po swojej produkcji.

Zadaniem bohatera w Below jest eksploracja kolejnych terenów w stylu roguelike'ów i Zeldy. Tytuł wyróżnia się mrocznym klimatem i ciekawą oprawą graficzną.

W poniższej prezentacji gameplayu dyrektor kreatywny zdradził, że budowanie etapów i świata gry jest bliższe Diablo czy Spelunky, niż Minecraft. Chociaż z każdą próbą przejścia Below będą się zmieniać pewne szczegóły miejscówek, to ogólna struktura i topografia świata pozostaje niezmienna, dzięki czemu - jak powiedział Kris Piotrowski "można nauczyć się kształtu świata". Gra ma być też "bardzo długa". Pierwsze przejście Below ma zająć tyle co zaliczenie pierwszej odsłony Diablo.

Do premiery Below dojdzie 14 grudnia 2018 r.

 

Tagi: Below capybara games microsoft