Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 10.12.2018 18:51
Beyond Good & Evil 2
3010V

Beyond Good & Evil 2. Gameplay wygląda świetnie! Ubisoft tworzy kolosa

Ubisoft kontynuuje dobrą tradycję i ujawnia nowe materiały z Beyond Good & Evil 2. Twórcy pozwalają nam spojrzeć na postęp prac nad produkcją, która oczywiście nadal znajduje się w bardzo wczesnej fazie powstawania.

Beyond Good & Evil 2 zostało oficjalnie ujawnione na E3 2017. Ubisoft przedstawił konkretny zwiastun, ale jednocześnie Francuzi uspokoili graczy, ponieważ prace nad tytułem znajdowały się w „punkcie zerowym”. Twórcy dopiero przygotowali technologię, dzięki której mogą zrealizować swój wielki plan.

Szef Ubisoftu zachwala chmurę. Firma przygotowuje się do rewolucji

O 18:00 rozpocznie się kolejny „Space Monkey Report”, podczas którego otrzymamy możliwość spojrzenia na Beyond Good & Evil 2. Twórcy zdecydowali się na dość nietypową zagrywkę, jednak trudno w tym wypadku nie docenić możliwości zerknięcia na wczesną wersję projektu.

Mogę nawet śmiało przypuszczać, że Beyond Good & Evil 2 to jedna z produkcji kreowanych na przyszłą generację, a kolejne materiały przygotowane przez Ubisoft mają nas uspokoić i pokazać – teraz faktycznie rozwijamy to „GTA w kosmosie”.

Pełna prezentacja Beyond Good & Evil 2 będzie trwać godzinę, ale pewnie w tym czasie otrzymamy również kilka konkretów dotyczących samej koncepcji. Jak wiadomo Ubisoft opracowuje największą produkcję w swojej historii, a podczas rozgrywki będziemy swobodnie podróżować pomiędzy planetami.

[Aktualizacja #1]

Podsumowanie informacji:

  • Jest to gameplay zaprezentowany pierwotnie na E3
  • Twórcy pokazali pełną kooperację
  • Każdy z bohaterów korzysta z broni białej, giwery oraz jetpacka
  • Wymienione elementy można łączyć podczas walki
  • W trakcie zmagań gracz korzysta również ze specjalnych mocy, które można integrować z bronią
  • Każdą napotkaną postać można przejmować do własnego statku – z tego powodu warto skanować postacie i sprawdzać ich mocne/słabe strony.
  • To pełny otwarty świat. Bez problemu możemy wskoczyć na statek i wyruszyć w niebo (jak w Starlinku/No Man's Sky) lub po prostu podróżować po wybranej planecie
  • Do zaprezentowanych budynków można wejść i przykładowo dokonać rabunku
  • Statki możemy dowolnie personalizować zmieniając ich wygląd oraz możliwości
  • Ta gra będzie przeogromna – tak jak wcześniej Ubisoft zapowiadał... Szykuje się ogromna piaskownica.
  • Zadaniem Ubisoftu jest stworzenie „Space Opery”.

Tagi: Beyond Good Beyond Good & Evil 2 Ubisoft Wild Sheep Studio

Nie przegap