SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 28.11.2018 10:09
Nawet RDR 2 nie ma szans z Nintendo Switch. Wyniki sprzedaży Adobe w Black Friday i Cyber Monday
3179V

Nawet RDR 2 nie ma szans z Nintendo Switch. Wyniki sprzedaży Adobe w Black Friday i Cyber Monday

W zeszłym roku wg danych Adobe to Switch sprzedawał się najlepiej w gorącym okresie Black Friday i Black Monday. Jak było w tym roku?

Firma Adobe uruchomiła 2 lata temu inicjatywę Digital Insights, która ma śledzić zachowania konsumentów w sklepach internetowych ze Stanów Zjednoczonych. Algorytmy Digital Insights zbierają dokładne informację z 4500 sklepów. Na takiej bazie generowany jest co miesiąc raport, z rankingiem sprzedaży hardware'u.

Wg danych Adobe w dniach 22 i 26 listopada na amerykańskim rynku najczęściej kupowaną konsolą było Nintendo Switch. Japoński hardware wyprzedził m.in. zabawki Fingerlings i Red Dead Redemption 2. Konsoli Nintendo poszło wyśmienicie nie tylko w segmencie gier, zabawek i konsol. Switch sprzedawał się bowiem lepiej wg danych Adobe od laptopów Della i Apple oraz telewizorów LG.

Za kilka tygodni poznamy dane grupy NPD dotyczące sprzedaży konsol i gier w listopadzie. Bardzo prawdopodobne, że Nintendo Switch uda się znów wyprzedzić Xbox One oraz PS4 w całym miesiącu.


Najpopularniejsze produkty 22.11:

  • Nintendo Switch
  • Beats
  • Hot Wheels
  • Red Dead Redemption 2
  • Hatchibabies

Najpopularniejsze produkty 23.11:

  • Laptopy
  • LOL Surprise
  • Fingerlings
  • Let's Go Pikachu/Eevee
  • God of War

Najpopularniejsze produkty 26.11:

  • Fingerlings
  • LOL Surprise
  • Nintendo Switch
  • Laptopy (Dell i Apple)
  • Telewizory LG

Tagi: adobe switch usa wyniki sprzedaży