Czarny Piątek. Sony przekonuje, że lepiej zostać w domu w nowej reklamie PS4
Czarny Piątek to okres największych żniw dla producentów konsol. Sony już pręży marketingowe muskuły, by pomóc sprzedaży PlayStation 4 w tym czasie.
Tydzień, na który przypada Czarny Piątek to zwykle wyjątkowo dobry okres dla producentów hardware'u. Przykładowo w zeszłym roku okazało się, że w tygodniu Black Friday sprzedano ponad 300 tysięcy konsol na rynku brytyjskim. Najwięcej egzemplarzy udało się opchnąć Sony.
Japońska firma oczywiście chciałaby, żeby i w 2018 roku było podobnie. Sony przygotowało już reklamę, w której przekonuje, że nadciągają "cudowne dni do zabawy wewnątrz". Najlepiej wg klipu spędzić ten czas w towarzystwie PlayStation 4, sprzedawanego w pakietach z Marvel's Spider-Man. A wszystko przez straszne zimno i zamiecie śnieżne za oknem. W Polsce na takie warunki się na szczęście nie zanosi, ale jedno jest pewne - zima, czyli okres najprzyjemniejszego grania w roku, zbliża się nieubłaganie.