Call of Duty: Black Ops 4 sprzedaje się wyśmienicie. Wynik Black Ops 3 pobity
Brak kampanii dla jednego gracza w Call of Duty: Black Ops 4 spowoduje słabszą sprzedaż? Nic bardziej mylnego. Activision poinformowało o pierwszych wynikach sprzedażowych nowej odsłony serii Call of Duty. I jest lepiej niż dobrze.
W biurach Activision właśnie trwa konferencja dla inwestorów, w trakcie której wydawca podaje informacje m.in. na temat sprzedaży gier, planów na najbliższą przyszłość, a w dalszej części - odpowiada na pytania inwestujących w firmę.
Na początek mamy ogólnikowe dane sprzedaży Call of Duty: Black Ops 4, które do sprzedaży trafiło trzy tygodnie temu. Gra Treyarch mimo braku kampanii dla jednego gracza sprzedaje się lepiej niż Call of Duty: Black Ops 3 w analogicznym czasie.
Dodatkowo, Activision zdradziło, że wersja na PC zanotowała 3 razy wyższą sprzedaż w trzy tygodnie niż poprzednia odsłona. To jest tym bardziej dobra informacja, że tym razem gra jest na platformie Battle.net, więc Activision nie musi innym firmom płacić prowizji od sprzedaży.
A wynik Call of Duty: Black Ops 4 pokazuje, że osoby wieszczące koniec serii Call of Duty strzeliły kulą w płot. Battle Royale, tryb Zombie oraz sieciowa rozgrywka wystarczą, by seria po chwilowej zadyszce wracała do wyśmienitej sprzedaży.