Fallout 76. Reklamy, które nijak się mają do klimatu marki
Akcja reklamowa Fallout 76 z pewnością nie pomaga w wytwarzaniu pozytywnego klimatu wokół tej produkcji. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę gusta fanów tej marki.
Fallout 76 dorobił się kolejnej reklamy. Tak samo jak ostatnio w formie materiału live-action (tym razem zamiast aktorów występuje gwiazda NBA Markelle Fultz).
Ponownie reklama nie ma prawie nic wspólnego z dawnym klimatem Falloutów. W zasadzie jednak można powiedzieć, że to przemyślana akcja, bo gameplay w samym Fallout 76 bardzo odbiega od tego, co nam dawniej oferowano w kontekście tej serii. Mamy tu bowiem do czynienia z sieciowym tytułem , który zbliża się mocno do formuły strzelaniny, porzucając wiele RPG-owych motywów (choćby odwiedzanie miast zamieszkanych przez NPC czy podejmowanie ważnych wyborów w dialogach).