Aplikacja Slack odpalona na grze ze SNES-a z 1995 roku
Co można zrobić z odrobiną umiejętności, SNES-ową grą z 1995 roku i aplikacją Slack? Pokazać, że przy odrobinie wysiłku, da się połączyć aplikację z tak starą grą.
Co jakiś czas słyszymy o hobbystycznych projektach, które próbują przesunąć linię niemożliwego. Portowanie Dooma na każde możliwe urządzenie (co naśladuje Bethesda przenosząc Skyrima gdzie się da), czy tworzenie ciekawych projektów, które z pozoru wydają się niemożliwe do zrealizowania.
Nintendo sprzedało już ponad 700 milionów konsol!
BS-X: The Story of The Town Whose Name Was Stolen zostało wydane na SNES-ie w 1995 roku razem z akcesorium Satellaview, pozwalające połączyć SNES-a z siecią i serwerami Nintendo. Tytuł ten postanowił wykorzystać Bertrand Fan. Cel? Połączyć grę ze Slackiem. Po co? Bo tak.
I jak możecie się domyślać - projekt udało się zrealizować. Korzystając z API Slacka, emulatora SNES-a, modyfikowanego, 8bitdo oraz aplikacji SatellaWave pozwalającej na formowanie swoich wiadomości dla Satellaview, autor projektu ostatecznie połączył grę z aplikacją, umożliwiając wysyłanie do niej wiadomości.
Całość oczywiście traktujemy jako ciekawostkę, ale nad wyraz interesującą.