Fallout 76 z konkretami. Bethesda tłumaczy nowe elementy gry

Bethesda przygotowuje się do testów Fallout 76, a jednocześnie małymi krokami poznajemy konkretne informacje dotyczące gry. Zespół odpowiedzialny za produkcję musiał przemyśleć i przebudować niektóre elementy znane z poprzednich odsłon serii.
14 listopada odbędzie się premiera Fallout 76, ale już pod koniec października odbędzie się beta. Autorzy pozwolą nam wypróbować wiele elementów produkcji, a nasz progres zostanie przeniesiony do pełnej wersji.




Pete Hines ponownie odpowiedział na serię pytań od graczy. Przedstawiciel Bethesdy wyjaśnił, że w Fallout 76 nie otrzymamy możliwości szybkiego zarobku – jeśli ograbicie posiadłość ze wszystkich kosztowności, to przelogowanie się do gry nie sprawi, że w lokacji ponownie pojawią się skarby. Wszystkie elementy w tytule potrzebują czasu na respawn.
Istotnym elementem Fallout 76 jest budowanie swojego obozu, ale nie musicie się martwić o zniszczenie miejscówki w momencie, gdy akurat nie będziecie grać. Wasze budynki znikną i dopiero po zalogowaniu się na serwer otrzymamy możliwość ponownego „rozłożenia” bazy. Hines podkreślił, że świat jest na tyle duży, że nie powinien pojawić się problem z budową baraków przez innego gracza na naszej ulubionej lokacji.
Należy jednocześnie zaznaczyć, że śmierć podczas wykonywania zadania wymusi na graczu ponowne odebranie questa – na szczęście zrobimy to od razu po respawnie, więc nie będziemy biegać za NPC-ami. Twórca podkreśla, że w Fallout 76 nie zrobimy ręcznego zapisu.