Dying Light: Bad Blood już na Steam. Techland reklamuje krwawe Battle Royale

Gry
1261V
Dying Light: Bad Blood już na Steam. Techland reklamuje krwawe Battle Royale
Bartosz Dawidowski | 13.09.2018, 19:33

Gatunek Battle Royale aktualnie jest na tak wysokiej fali, że wcale nie dziwi fakt, że kolejne firmy próbują dołożyć do niego swoją cegiełkę. Tym razem chodzi o nasz rodzimy Techland, który reklamuje Dying Light: Bad Blood.

Techland przygotował specjalny zwiastun z okazji wejścia Dying Light: Bad Blood do fazy Wczesnego Dostępu na Steam.

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcję można już nabyć w edycji Founders Pack (pakiet zapewnia dostęp do rzadkich przedmiotów, waluty z gry) na Steam za 59,99 zł. Po pobraniu gry można przystąpić do rozrywki we wczesnym dostępie.

Jak długo tytuł znajdować się będzie we wczesnym dostępie? Ok. 4-6 miesięcy, bo premiera (na PC, PS4 i XOne) planowana jest na sam koniec 2018 lub początek 2019 r.

Warto w tym miejscu podkreślić, że Dying Light: Bad Blood będzie dostępne w modelu free-to-play po wyjściu z Wczesnego Dostępu. 

 

Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper