Celowanie w Uncharted: Złota Otchłań

Gry
1200V
Celowanie w Uncharted: Złota Otchłań
Maciej Klimaszewski | 17.12.2011, 11:40
PS Vita

PlayStation Vita wyposażona zostanie w dwa analogi, co wymiernie wpłynie na jakość oferowanej w grach kontroli i precyzji. Twórcy Uncharted: Złota Otchłań idą jednak o krok dalej i pomimo obu gałek, pozwolą graczom na skorzystanie z dodatkowych funkcji PSV.

PlayStation Vita wyposażona zostanie w dwa analogi, co wymiernie wpłynie na jakość oferowanej w grach kontroli i precyzji. Twórcy Uncharted: Złota Otchłań idą jednak o krok dalej i pomimo obu gałek, pozwolą graczom na skorzystanie z dodatkowych funkcji PSV.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Jedną z opcji kontroli jest skorzystanie z żyroskopu wbudowanego w handheld i analoga w tym samym czasie. Stickiem standardowo celujemy, poruszanie całą konsolką koryguje zaś położenie celownika. Panowie z Bend Studio nazywają tę funkcję Intu-Aim i wygląda na to, że sprawdza się w praniu - wymagane ruchy są delikatne, nie ma mowy o szaleńczym wywijaniu sprzętem. Mocniejsze pozycjonowanie konsolki wymagane jest jedynie podczas celowania przy pomocy samego żyroskopu. Poniżej filmik obrazujący jak to działa. 

 

Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper