Daniel Stroński Daniel Stroński 04.07.2018 11:47
Destiny 2. Masa szczegółów rozszerzenia "Porzuceni"
866V

Destiny 2. Masa szczegółów rozszerzenia "Porzuceni"

Destiny 2 ma się zmienić u podstaw dzięki rozszerzeniu "Porzuceni", więc trzeba powoli szykować się do wrześniowej premiery. A co konkretnie ulegnie zmianom?

Destiny 2 niebawem się odmieni, niejako podsumowując rok obecności na rynku. Bungie uznało, że po dwunastu miesiącach potrzebne są zmiany, m.in. nowy typ broni, jakim jest łuk, oraz hybrydowy tryb PvP+PvE o nazwie Gambit.

Destiny 2: Porzuceni - twórcy o procesie tworzenia łuku

Nowy numer Game Informera przynosi masę informacji na temat "Porzuconych":

Miasto Dreaming City:

  • będzie dostępne dopiero po ukończeniu kampanii fabularnej poprzez dodatkową misję,
  • rozmiar zbliżony do Nessusa i można tam jeździć na Wróblu,
  • smok zatruł serce tego miejsca, które istnieje na granicy dwóch światów,
  • będzie się zmieniać co tydzień w trzytygodniowych cyklach (coraz większe spaczenie świata),
  • przez tygodnie gracze mają rozgryzać tamtejsze tajemnice.

Nowi przeciwnicy Scorn:

  • Mongrels - górują nad polem walki, strzelają kaskadą piorunów niemal niemożliwych do uniknięcia,
  • Screeb - biegające w grupach czteronogi, które eksplodują przy kontakcie z przeciwnikiem,
  • Raiders - potrafiący się teleportować wojownicy, którzy korzystają z wybuchowych, kręcących się ostrzy z energii Void,
  • Lurkers - posiadacze małych tarcz,
  • Ravagers - szarżujący wrogowie rzucający się na ziemię i tworzący ognisty atak z obrażaniami Solar,
  • Chieftains - mogą stawiać trzy rodzaje totemów, po jednym dla każdego żywiołu.

Modyfikacje:

  • można je odzyskiwać z rozkładania legendarnych przedmiotów,
  • będzie ich mniej, ale mają być bardziej interesujące,
  • będą mniej ograniczone przez klasę lub rodzaj broni,
  • wpłyną na styl gry (np. ulepszą strzelanie z biodra, celność w powietrzu, większe obrażenia zadawane pojazdom itp.),
  • nie będą już wzmacniały mocy przedmiotów o 5 punktów.

Perki:

  • nowe, wyjątkowe, z mechaniką losowych rzutów prosto z pierwszego Destiny,
  • pojawi się Thriumph Score, który będzie podobny do wyniku Grimoire z pierwszego Destiny, co przełoży się na specjalne tytuły do zdobycia.

Mapa miejsc docelowych i cotygodniowe resety:

  • mapa miejsc docelowych zostanie odmieniona,
  • mapa będzie bardziej intuicyjna i łatwiej zaprowadzi do wartościowej zawartości,
  • tryby Crucible, Vanguard i Gambit zostaną przeniesiona na dół ekranu i będą odświeżane co cztery dni (a nie co tydzień),
  • Raidy utrzymają tygodniowy cykl,
  • dzienne misje powrócą,
  • będzie można wybrać dowolne Strike'i.

Tło fabularne świata (Lore):

  • dostanie własną zakładkę w menu Triumphów,
  • pojawią się dodatkowe historie w starych i nowych lokachach,
  • znajdziemy dziesiątki fragmentów tła fabularnego do zebrania,
  • gracze otrzymają 10-15 osobnych historii.

Tytan - superzdolności:

  • Code of the Commander (Wartownik): ataki wręcz tworzą eksplozje, przy czym obrażenia Void podczepiają przeciwnikowi Void Detonator, który wybucha po otrzymaniu obrażeń, a dodatkowo każda detonacja ładuje częściowo granaty postaci i jej sojuszników,
  • Code of the Devastator (Słoneczny Pogromca): rzut młotem, który po podniesieniu odnawia atak wręcz i załącza regenerację życia; im więcej zabójstw z wykorzystaniem umiejętności zadających obrażenia Solar, tym bardziej zwiększamy mnożnik ataku (do maksymalnego x3),
  • Code of the Missile (Szturmowiec): będąc w powietrzu, atak wręcz wywołuje uderzenie w ziemię i otrzymanie super energii; podniesienie amunicji ślizgiem automatycznie przeładowuje broń i chwilowo zwiększa jej wartość zadawanych obrażeń.

Łowca - superzdolności:

  • Way of the Wraith (Tropiciel): bomby dymne mocno ranią i spowalniają przeciwników; po precyzyjnym zabójstwie przeciwnika postać znika i dostaje TrueSight,
  • Way of a Thousand Cuts (Strzelec): atak wręcz zadawane są całym wachlarzem płonących ostrzy, a zabijanie podpalonych wrogów odnawia atak wręcz i unik,
  • Way of the Current (Gromodzierżca): ślizg przed atakiem wręcz pozwala na wykonanie potężnego uppercuta z wykorzystaniem laski, a każdy kolejny atak wręcz zwiększa szybkość przeładowania broni; wszystkie umiejętności Arc rażą przeciwników prądem, a uderzenie ich wręcz dezorientuje wrogów i odnawia umiejętności.

Czarownik - superzdolności:

  • Attunement of Fission (Kroczący przez próżnię): atak wręcz tworzy eksplozję Void, która może przemienić się w niedużą Supernovę po przytrzymaniu przycisku odpowiedzialnego za rzut granatem,
  • Attunement of Control (Siewca Burz): rzut dalekosiężnej kuli elektrycznej, która eksploduje piorunami; zabójstwa obrażeniami typu Arc stworzą czasem iskry czystej energii Arc, która podąża za bohaterem i może zostać podniesiona, by odnowić umiejętności,
  • Attunement of Grace (Ostrze Świtu): ataki wręcz podpalają przeciwników i wzmacniają sojuszników; przytrzymanie przycisku odpowiedzialnego za rzut granatem stworzy pocisk leczący sojuszników i rozrzucający uzupełnienia pancerza.

Destiny 2 - zwiastun rozszerzenia "Porzuceni"

 

Źródło: Game Informer via Reddit

Tagi: Activision Bungie Destiny 2 dlc dodatek expansion Forsaken playstation 4 porzuceni rozszerzenie wideo xbox one

Nie przegap