Shadow of the Tomb Raider - osobne poziomy trudności dla walki oraz zagadek i eksploracji
Shadow of the Tomb Raider pozwoli jeszcze lepiej dostosować rozgrywkę pod gracza. Lubicie strzelać, ale zagadki Was denerwują? Znajdzie się odpowiedni poziom trudności!
Shadow of the Tomb Raider nadal chce podstawić przed graczami wyzwanie, ale też boi się zniechęcić tych mniej wytrwałych. Jak rozwiązano ten problem? Większą liczbą poziomów trudności.
Shadow of the Tomb Raider - Lara niczym Predator w dżungli
Twórcy z Eidos Montreal udzielili wywiadu szwajcarskiemu serwisowi Games.ch, mówiąc m.in. o nowym podejściu do poziomu trudności. Chociaż w Shadow of the Tomb Raider nadal znajdziemy wyzwanie w postaci poziomu Survivor (u nas "Twardziel"), dla osób szukających po prostu rozrywki oddano więcej opcji niż zazwyczaj.
Załóżmy, że cenicie sobie eksplorację świata, rozwiązywanie zagadek i przemierzanie grobowców, ale otwarte strzelaniny Was przytłaczają, a do skradania nie macie cierpliwości - tutaj wchodzi poziom trudności, który mocno uprości starcia, pozostawiając wyzwania logiczne bez zmian. W sytuacji odwrotnej wymiana ognia nadal będzie wymagająca, ale zagadki i to, gdzie mamy się dalej udać, zostanie nam podane na tacy.
Deweloper przypomniał także o nowych elementach, jak strzały wywołujące w ofierze strach, możliwość wysmarowania się błotem, by być ciężej zauważalną, czy większe, znacznie bardziej złożone grobowce. Premiera Shadow of the Tomb Raider już za kilka miesięcy, 14 września tego roku.
Shadow of the Tomb Raider - zwiastun