Nowa gra od Red Barrels będzie odmienna od tego co znamy z serii Outlast

Gry
686V
Nowa gra od Red Barrels będzie odmienna od tego co znamy z serii Outlast
Anna Jurak | 15.05.2018, 15:45

Studio Red Barrels pracuje nad nową produkcją. Philippe Morin zdradza, że jest to swojego rodzaju "wewnętrzna walka", ponieważ tytuł będzie czymś innym niż dotychczasowe odsłony serii Outlast.

Jak donosi GamesIndustry twórcy wydali na produkcję 1,4 miliona dolarów. Za to seria Outlast sprzedała się rewelacyjnie, bo aż w ilości 15 milionów egzemplarzy. Co przyniosło łączny dochód w wysokości 64 milionów dolarów. Jakie są dalsze plany Red Barrels?

Dalsza część tekstu pod wideo

Outlast 2 z nowym trybem fabularnym dla graczy o słabych nerwach 

Przeprowadzono również rozmowę z głową studia Red Barrels, którą jest Philippe Morin. Ujawnił on, że następna gra zostanie osadzona w tym samym uniwersum, ale rozgrywka będzie się różniła od tego co znamy z poprzednich części Outlasta, które skupiają się na ucieczce oraz skradaniu. Przeczytajcie jego słowa:

Gdybyś powiedział mi rok temu, że projekt, nad którym obecnie pracujemy, będzie naszą następną grą, powiedziałbym: "Nieee, nie sądzę". To wewnętrzna walka. Z jednej strony musimy być zmotywowani jako deweloperzy, ale jednocześnie musimy myśleć jako właściciele firmy. 

Dlatego właśnie kilka miesięcy zajęło nam znalezienie złotego środka między robieniem czegoś, co zadowoli fanów, a tym co osobiście zdeterminowani chcemy pokazać. W dużych studiach można powiedzieć: "Jeśli się wypaliłeś, zawsze możemy przekazać projekt innej drużynie". Ale to nie o to w tym przypadku chodzi.

Tworzymy prototyp. Zależy mi na uzyskaniu takiego prototypu, z którego będziemy naprawdę zadowoleni, więc będziemy się starali znaleźć najlepszy sposób by to osiągnąć. Czy będziemy potrzebować takiego samego budżetu? Czy może być niższy? W tej chwili nie wiem.

Wiem tylko, że zawsze upewniam się, że mamy różne opcje: plan A, B, C i D. Gdy dojdziesz do rzeki, zdecydujesz, który most chcesz przekroczyć. Zawsze mówię zespołowi, że skoro studio jest własnością deweloperów, to musimy myśleć zarówno jako deweloperzy jak i udziałowcy. Nie chcemy tego zmieniać.

Jesteście zaciekawieni na jaki rodzaj rozgrywki tym razem zdecyduje się studio Red Barrels? Jakiego typu grę w uniwersum Outlasta chcielibyście zobaczyć? Myślicie, że zmiany okażą się na plus?

Źródło: wccftech.com, gamesindustry.biz

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper