Shadow of the Tomb Raider tworzy inne studio. Dlaczego nie Crystal Dynamics?

Seria Tomb Raider od 2006 roku tworzona jest przez Crystal Dynamics. Tym razem produkcją zajęło się Eidos Montreal.
Shadow of the Tomb Raider jest w głównej mierze dziełem Eidos Montreal. Co stało się z Crystal Dynamics?
Shadow of the Tomb Raider - fabuła, data premiery, wymagania




Deweloper z Eidos Montreal postanowił wyjaśnić całą sytuację. Zapewnia on, że studio od tak dawna współpracuje przy produkcji danych elementów do serii Tomb Raider dla Crystal Dynamics, że jest gotowe na przygotowanie własnej gry. Aktualnie role się odwróciły i dotychczasowi deweloperzy przygotowują część rzeczy do gry na potrzeby Eidos Montreal.
Współpracowaliśmy z nimi przez osiem, dziewięć lat... od czasów Deus Ex: Human Revolution. [...] Byłem szczęśliwy, że mogłem spróbować czegoś nowego po ukończeniu Deus Ex: Mankind Divided. Nie chcesz w nieskończoność robić tego samego. Może się to znudzić. Chcesz być lepszym, stworzyć coś nowego.
Przy okazji dowiedzieliśmy się jak może wyglądać część gry. Deweloper zdradził, że lubią tworzyć w swoich grach huby, dzięki którym gracz może poczuć się częścią świata. Eidos Montreal uważa, że takie rozwiązanie idealnie pasuje do serii Tomb Raider i zamierzają je wprowadzić do gry.
Nie można również zapominać, że Crystal Dynamics skupia swoje siły na przygotowywaniu tajemniczego projektu związanego z marką Avengers. Aktualnie, oprócz tego, że gra powstaje, nie wiemy o niej nic więcej.