Spider-Man - gadżety, stroje i misje poboczne

Gry
1699V
Spider-Man - gadżety, stroje i misje poboczne
Jaszczomb | 10.04.2018, 16:07

Spider-Man z każdą kolejną informacją wygląda coraz lepiej. Teraz otrzymaliśmy masę szczegółów na temat rozgrywki.

Spider-Man nie tylko zapowiada się na najlepszą grę ze Spider-Manem, ale też na mocarnego kandydata do tytułu gry roku. Studio Insomniac Games podzieliło się ostatnio wrześniową datą premiery, a teraz ich umowa z serwisem Game Informer przyniosła kolejny materiał i nowe szczegóły.

Dalsza część tekstu pod wideo

Spider-Man. Miasto niczym w GTA, bujanie na pajęczynach lepsze niż w Spider-Manie 2

Twórcy serii Ratchet & Clank uwielbiają dziwaczne bronie i gadżety, ale klasyczny Spider-Man ograniczał się zwykle do swoich sieciowodów. W nadchodzącej grze deweloper zainspirował się jednak komiksami z ostatnich lat, a tam Peter Parker korzysta z wielu ciekawych gadżetów. Dowiedzieliśmy się o trzech, z czego wszystkie będzie można ulepszać.

Tripwire to specjalna linka, która przyczepia się do dwóch obiektów, przyciąga je do siebie i obwija pajęczyną. Podobnie jak w Just Cause 3, będziemy mogli przyciągać wrogów do siebie albo np. wciągnąć przeciwnika pod sufit, gdzie utknie w kokonie:

Korzystanie z niej będzie ograniczone posiadanymi zasobami linek. Co ciekawe, jeśli podczas walki zrzucimy wroga z budynku, Spider-Man automatycznie uratuje spadającego oprycha, przyczepiając go do ściany wieżowca właśnie taką linką - w końcu Pajęczak nie zabija. Nie martwcie się jednak, bo w takich sytuacjach nie stracimy zasobów linki.

Kolejnym gadżetem jest Web Bomb - pajęcza bomba chwilowo sklejająca pajęczyną wszystkich niemilców w zasięgu wybuchu. Ulepszenia pozwolą unieruchomić ich na dłuższy czas:

Na koniec zostawiono Spider-Drone'a. Jest to mały latający dron, który potrafi prowadzić ostrzał małymi pajęczynkami. Służy też jako świetny odwracacz uwagi. Wiemy, że będzie on specjalnym dodatkiem dla osób, które złożą zamówienie przedpremierowe, ale na ten moment nie wiadomo, czy będzie można zdobyć takiego drona w samej grze.

Co do kostiumów alternatywnych, ma być ich bardzo dużo (redaktor Game Informera widział listę z 24 zaciemnionymi opcjami do odblokowania, ale twórcy powiedzieli mu, że nie jest to finalna liczba) i oprócz tych z komiksów i filmów, pojawią się zupełnie oryginalne stroje. Mało tego, nie będzie to zmiana wyłącznie kosmetyczna, bo będą dawać rozmaite bonusy, jak chwilowo większe obrażenia w walce.

Z potwierdzonych strojów, wiemy o klasycznym, zaawansowanym technologicznie (tym z materiałów promocyjnych), Spider-Punku i kostiumie noir:

Wiemy też co nieco o zadaniach pobocznych. Ogromne otwarte miasto odda nam wiele rzeczy do roboty między misjami głównego wątku, a będą to:

  • Przestępstwa - podczas przemierzania miasta zobaczymy rozmaite przestępstwa, jak kradzieże czy napady; co ciekawe można się im przyglądać i niczego nie zrobić;
  • Punkty obserwacyjne Czarnej Kotki - Felicia "Black Cat" Hardy ma swoje punkty, skąd planuje kradzieże; wygląda na to, że planuje coś dużego, ale najpierw będzie trzeba odnaleźć oznaczone miejsca;
  • Misje Taskmastera - Taskmaster to wróg Spider-Mana, który potrafi kopiować umiejętności innych po zobaczeniu takowych; po mieście rozrzucił wiele urządzeń do komunikacji, przez które powiadomi nas np. o mającej zaraz wybuchnąć bombie;
  • Stacje badawcze Oscorp - w czasie wydarzeń z gry Harry Osborn wyjechał do Europy, ale przed wyjazdem poprosił Petera (nie wiedząc o jego supermocach), by czuwał nad stacjami badawczymi swojej firmy; misje te mogą polegać m.in. na pobraniu próbki z chmury zanieczyszczeń, mogą być też ograniczone czasowo, a ich celem będzie nakreślenie relacji między Peterem i Harrym;
  • Bazy Fiska - Kingpin na początku gry zostanie aresztowany, ale jego biznes wciąż działa, więc przyda się wyczyścić meliny pełne podległych mu oprychów;
  • Stare plecaki Petera - gdy Peter musi przebrać się w swój kostium, często zostawia codzienne ubrania w plecaku i potem o nich zapomina; odkrycie ich pozwala na wgląd na życie bohatera przed wydarzeniami z gry.

Spider-Man - pokaz rozgrywki

 

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2018/04/09/the-gadgets-suits-and-sidequests-of-spider-man.aspx

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper