Paweł Musiolik Paweł Musiolik 19.02.2018 14:10
Star Wars Battlefront 2 - aktualizacja 1.07 na PS4
684V

Star Wars Battlefront 2 - aktualizacja 1.07 na PS4

Aktualizacja Star Wars Battlefront 2 do wersji 1.07 została udostępniona na PlayStation 4. Jakie atrakcje przygotowało dla nas DICE?

Najnowsza aktualizacja dodaje do gry nowy tryb o którym ostatnio wspominało DICE - Rakietowy ładunek w którym dwa 8-osobowe zespoły wyposażone w plecaki rakietowe będą z sobą rywalizować. Tryb dostępny będzie jak na razie przez pewien czas. Poza tym, dorzucono trzy nowe stroje dla bohaterów. Leia, Han Solo i Luke Skywalker otrzymali swoje wdzianka z planety Hoth.

Star Wars Battlefront 2. "Wojny Klonów" i informacje na temat przyszłości gry

Oprócz tego, aktualizacja 1.07 przynosi mnóstwo zmian w balansie jeśli chodzi o bohaterów w Star Wars Battlefront 2. Zmian doczekały się także kamienie milowe, poprawiono sporo błędów, zarówno na samych mapach w grze sieciowej, jak i w trybie Arcade (głównie inteligencję NPC-ów).

Balans bohaterów i złoczyńców

Boba Fett

  • Poprawiono sterowanie podczas korzystania z plecaka odrzutowego
  • EE-3 - zmniejszono minimalny kąt rozrzutu do 0.4
  • EE-3 - zmniejszono maksymalny kąt rozrzutu do 0.8
  • EE-3 - zwiększono obrażenia końcowe do 25
  • Zwiększono opad pocisku do 20 metrów

Iden Versio

  • Poprawiono zadawane obrażenia przez Droida paraliżującego
  • Droid Stun - zmniejszono czas między aktywacją umiejętności, a wykonaniem ataku
  • Zwiększono obrażenia do 50

Bossk

  • Relby V-10 - Zmniejszono odrzut do 2.2
  • Explosive Traps - Zmniejszono obrażenia od pułapki do 76 od jednej pułapki
  • Multi-Trap - Poprawiono zasięg wybuchów

Rey

  • Mind Control - Zmniejszono zasięg do 18 metrów
  • Insight - Zmniejszono zasięg do 30
  • Far Sight - Zmniejszono każdy stopień bonusu o 10% (aktualnie 10, 20, 30, 40%)

Kylo Ren

  • Pull - Zmniejszono czas odnowienia do 20 sekund
  • Freeze - Zmniejszono czas odnowienia do 24 sekund
  • Frenzy - Przy aktywacji, Kylo Ren absorbuje 40% obrażeń

Luke Skywalker

  • Zwiększono szybkość sprintu o 0.6 sekundy
  • Zwiększono zdrowie do 750
  • Zwiększono regenerację zdrowia do 100
  • Zmniejszono opóźnienie regeneracji do 2.7 sekundy
  • Zmniejszono maksymalną regenerację do 200

Emperor Palpatine

  • Lightning - Zwiększono zasięg do 14 metrów

Chewbacca

  • Stun Grenade - Zmniejszono czas oszołomienia do 1 sekundy
  • Zmniejszono obrażenia od wybuchów w skrajnych pociskach Kuszy do 21

Yoda

  • Lightsaber - Zwiększono obrażenia do 115
  • Barrier - Dodano umiejętność wyrwania się z paraliżu przy aktywacji
  • Unleash - Zwiększono czas trzymania energii do 0.9 sekundy
  • Unleash - Zwiększono kąt do 45 stopni
  • Unleash - Zwiększono obrażenia w pierwszym progu do 110, w drugim do 130, w trzecim do 160, a w czwartym do 190

Lando Calrissian

  • Disruptor - Zmniejszono czas ponownego ładowania do 19 sekund
  • Smoke Grenade - Zmniejszono czas ponownego ładowania do 14 sekund

Darth Vader

  • Focused Rage - Dodano bonusowe 200 punktów życia podczas aktywacji
  • Zmniejszono maksymalne życie do 800

Captain Phasma

  • Staff Strikes - Zwiększono szybkość animacji
  • Staff Strikes - Zwiększono szybkość przejścia między każdym z ataków
  • Zmniejszono opóźnienie korzystania z blastera po korzystaniu z kija Phasmy

Poprawki bohaterów i złoczyńców

  • Miecze świetlne są deaktywowane podczas oślepienia
  • Naprawiono błąd z wiecznym oszołomieniem, ustawiając maksimum na 5 sekund
  • Boba Fett - Naprawiono błąd, który uniemożliwiał korzystanie z umiejętności "For the Hunt" gdy wyczerpaliśmy paliwo w plecaku
  • Luke Skywalker - Epicenter - Poprawiono zadawane obrażenia
  • Yoda - Feel the Force - Poprawiono opis umiejętności
  • Yoda - Enduring the Force - Poprawiono czas działania bonusów
  • Yoda - Master of the Force - Poprawiono zadawane obrażenia
  • Finn - Deadeye - Celownik znika po wygaśnięciu umiejętności

Klasy, jednostki i klasy specjalne:

  • Wszystkie klasy - Poprawiono błędy z karabinami blasterowymi i S-5 na wyższym poziomie przybliżenia
  • Każda jednostka ma dostępne dwie emotki
  • Zmniejszono czas strzalu po wykonaniu ataku wręcz
  • Szturmowiec - Vanguard Shotgun - Zmniejszono obrażenia początkowe
  • Szturmowiec - CR2 - Poprawiono działanie Super Success
  • Zbrojny - Supercharged Sentry - Przywrócono poprzednią wartość nagrzewania się - 0.15
  • Oficer - Blurrg-1120 - Zmniejszono obrażenia początkowe do 35 i końcowe do 16

Kamienie milowe:

Kamienie milowe są aktywowane od razu po ich zdobyciu, poprawiono także ich sortowanie (razem z wyzwaniami). Od teraz zaliczone będą pojawiać się na dole ekranu kariery.

  • "Making an Impression" - Zmieniono kryterium do 10 zabójstw
  • "Starting Heavy Training" - Zmniejszono kryterium do 2500 punktów
  • "Stay True" - Zmniejszono kryterium do 20 zabójstw
  • "Starting Assault Training" - Zmieniono kryterium na "Zeskanuj 50 przeciwników"

Balans na mapach

  • Kamino - Faza 1 i 3 Galaktycznego szturmu została ułatwiona dla atakujących
  • Tatooine – Poprawiono punkty odrodzenia atakujących w 1 fazie Galaktycznego szturmu
  • Hoth – Poprawiono odrodzenia w fazie 2 Galaktycznego szturmu
  • Naboo - Poprawki w balansie podczas 2 fazy Galaktycznego szturmu
  • Endor – Zwiększono o 15 sekund opóźnienie startowe atakujących w trybie Galaktyczny szturm

Poprawki na mapach

  • Jakku - Poprawiono błąd w Galaktycznym szturmie przez który nie pojawiał się komunikat o wyjściu poza mapę
  • Jakku - Poprawiono pole walki w Galaktycznym szturmie by uniemożliwić okrążanie mapy za pomocą AT-ST
  • Jakku - Poprawiono błędy kolizji
  • Endor - Poprawiono błąd w Galaktycznym szturmie, który powodował problemy z ostrzałem AT-AT z orbity
  • Endor - Poprawiono błąd, który powodował odrodzenie poza mapą
  • Crait - Dodano opóźnienie odrodzenia atakujących w Galaktycznym szturmie
  • Crait - Poprawki w detekcji kolizji
  • Takodana - Naprawiono błąd z dostępnością AT-ST w pierwszej rundzie w Galaktycznym szturmie
  • Hoth - Naprawiono błąd z przechodzeniem przez drzwi w ostatniej fazie w Galaktycznym szturmie
  • Kashyyyk - Naprawiono blokowanie się między kontenerami
  • Kamino - Poprawiono poruszanie się przy krawędziach platform
  • Yavin 4 - Poprawiono błąd pozwalający wychodzenie poza planszę przez Bobbę Fetta
  • Naprawiono przelatujące przez podłogę granaty na Naboo i Kashyyyk
  • Poprawiono ogólnie detekcję kolizji
  • Poprawiono wychodzenie poza mapy
  • Naprawiono zachowanie SI w trybie Arcade, które przechodziło przez obiekty
  • Poprawiono zadawane przez ogień obrażenia

Ogólne poprawki i zmiany:

  • Naprawiono błąd, który powodował u niektórych graczy braki w wypłatach za duplikaty. Osoby, których błąd dotknął otrzymają rekompensatę.
  • Zwiększono wypłaty za duplikaty
    • Zwykłe - 300 kredytów
    • Niezwykłe - 600 kredytów
    • Rzadkie - 900 kredytów
    • Epickie - 3600 kredytów
  • Zwiększono błysk z blasterów poprawiając ich świecenie
  • Zmniejszono prawdopodobieństwo rozczłonkowania Bojowego Droida B1 do 40%
  • Zmniejszono efekt rozciągniętego efektu bloom
  • Poprawiono wygląd miecza świetlnego (grubość i świecenie)
  • U-Wing - poprawiono rozbłysk lufy po strzale z działka pokładowego
  • Poprawiono działanie kamery przy Duszeniu od Dartha Vadera
  • Poprawiono przechodzenie między mapami
  • Poprawiono wyświetlanie ekranu ładowania w trakcie oglądania ekranu ładowania
  • Poprawiono znikające menu gry
  • Poprawiono drżącą kameę w Arcade gdy gramy bohaterem
  • Poprawiono naprawy AT-RT
  • Poprawiono przyznawanie punktacji "Heroic Scoring"
  • Poprawiono otrzymywanie obrażeń przez Dartha Vadera od Luke'a, gdy ten używał na nim pchnięcia mocy przy ścianie
  • Poprawiono otrzymywane przez AAT obrażenia po uderzeniach w środowisko
  • Poprawiono błąd z zadawanymi obrażeniami przez działka i granaty po końcu rundy
  • Poprawiono przyznawanie punktów za granaty po śmierci gracza
  • Poprawiono działanie radaru by nie pokazywał na nim sojuszniczych AT-ST
  • Poprawiono błąd, który powodował przeżycie zrzucenia z platformy w czeluść mapy
  • Poprawiono błędy z ekwipowaniem Gwiezdnych Kart
  • Poprawiono kolorystykę drużyny w opcji dla osób ze ślepotą barw
  • Poprawiono działanie karty Brawler
  • Poprawiono odrodzenie na początku rundy w trybie Bohaterowie i Złoczyńcy
  • Zmniejszono liczbę przyznawanych punktów za atakowanie na Crait przy użyciu ścigacza śnieżnego
  • Poprawiono znikające po turlaniu się postaci
  • Poprawiono znikający HUD w Kampanii
  • Poprawiono błąd z SI w trybie Arcade przez który NPC uderzali się z pięści nawzajem
  • Poprawiono zachowanie SI, które polegało na używaniu przez NPC umiejętności Scan Dart na zwykłej broni
  • Różne poprawki w trybie Arcade
  • Poprawki w wydajności i rozgrywce
  • Poprawki w tłumaczeniach
  • Poprawki w interfejsie

Źródło: https://battlefront-forums.ea.com/discussion/99477/star-wars-battlefront-ii-release-notes-patch-1-2/p1?new=1

Tagi: Digital Illusions CE Electronic Arts playstation 4 star wars battlefront 2