Monster Hunter World. Analiza wersji na PS4 i PS4 Pro vs XOne i XOne X

Gry
1430V
Monster Hunter World. Analiza wersji na PS4 i PS4 Pro vs XOne i XOne X
Jaszczomb | 01.02.2018, 13:13

Monster Hunter World trafił tydzień temu do sprzedaży, także walki o to, na której konsoli wygląda i działa najlepiej, można uznać za otwarte.

Monster Hunter World dostaliśmy w końcu w pełnej wersji i od ubiegłego tygodnia gracze na całym świecie mogą cieszyć się nowym (i bardziej przystępnym) MonHunem. Pytanie tylko, na której platformie sprawuje się najlepiej?

Dalsza część tekstu pod wideo

Monster Hunter World i Dragon Ball FighterZ rozbijają bank

Monster Hunter World zostało sprawdzone przez ekipę z Digital Foundry i wygląda na to, że dostaliśmy bardzo zbliżoną jakość na konsolach obu producentów. Zwykłe PS4 oddaje nam rozdzielczość 1080p (864p na XOne) przy 30 klatkach ze spadkami (około 26 na XOne). PlayStation 4 Pro to z kolei poziom 1800p i 30+ FPS-ów z techniką checkerboard rendering w trybie Rozdzielczość lub 1080p w trybach Wydajność (~45 FPS-ów) oraz Grafika (więcej detali). Dla porównania na XOne X odnotowano rozdzielczość 1728p w trybie Rozdzielczość i zbliżone wyniki w pozostałych dwóch trybach.

Jakie są różnice? Mocniejsza konsola Microsoftu potrafi wskoczyć nawet do 50 klatek w trybie Wydajność, z kolei na PS4 Pro widać znacznie więcej szczegółów otoczenia.
 

Monster Hunter World - analiza techniczna gry na PS4 i PS4 Pro

 

Źródło: YouTube (DigitalFoundry)

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper