War Thunder z francuską aktualizacją "La Résistance"

Gry
1166V
War Thunder z francuską aktualizacją "La Résistance"
Laughter | 20.12.2017, 18:04

War Thunder z masą nowości. Twórcy przedstawiają aktualizację 1.75, a wraz z nią wprowadzają sporo zmian i nowe pojazdy. Powalczymy również w nowym środowisku za sprawą dwóch świeżych map.

War Thunder to jedna z najpopularniejszych gier MMO działających w modelu dystrybucji free-to-play na PS4. Tytuł niedawno obchodził swoje piąte urodziny, a teraz przyszła kolej na wielką aktualizację "La Résistance". Za jej sprawą do gry trafiły nowe samoloty i dwie mapy.

Dalsza część tekstu pod wideo

War Thunder obchodzi 5. urodziny

War Thunder w aktualizacji 1.75 wprowadza drzewko francuskich jednostek naziemnych. Możecie je obejrzeć poniżej.

War Thunder - aktualizacja 1.75 - La Résistance

Do naszej dyspozycji zostały również oddane nowe samoloty:

  • Francja: H-75A-1, H-75A-4, MS.405C1, MS.406C1, V-156-F
  • Wielka Brytania: Whirlwind Mk.I, Corsair F.Mk.II (Premium), V-156-B1
  • USA: SB2U-3, SB2U-2, AD-4, F3D-1
  • ZSRR: Jak-2 KABB, Jak-4, Jak-23
  • Japonia: D4Y1, F-86F-40 

Twórcy wprowadzili dwie nowe mapy: Linia Manigota i Bliski Wschód. Razem z samolotami możecie je obejrzeć w galerii pod newsem

Aktualizacja wprowadza liczne zmiany do gry, a pełna lista wygląda następująco:

  • Wszystkie misje na mapie Polska ziemia zostały przerobione, pole bitwy powiększyło się o 3-4 kilometry. Misja jest dostępna w bitwach użytkowników.
  • Wszystkie misje na mapie Piaski Tunezji zostały przerobione. Misja jest dostępna w bitwach użytkowników.
  • Do rotacji map dodano Bliski Wschód.
  • Na mapach Polska Ziemia, Piaski Tunezji i Bliski Wschód wprowadzono ochronę odradzania.
  • Zwiększono długość pasów startowych na mapie Przesmyk Fulda.
  • Podczas jazdy testowej pojazdów cel powietrzny pojawia się tylko, gdy gracz dowodzi maszyną przeciwlotniczą.
  • Dodano opcję automatycznego wyboru kamuflażu. Wybór zależy od mapy (miejska, pustynna, zimowa itd.). Jeśli maszyna gracza nie ma odpowiedniego malowania, użyte będzie domyślne.
  • Mechanika rozpoznania:
    • By wykrywać jednostki w Trybie Zręcznościowym, wystarczy wybrać cel i nacisnąć przycisk Wykryj (możliwy do przypisania w ustawieniach gry). Znacznik wroga pojawi się dla wszystkich sojuszników na 30 sekund.
    • W Trybie Realistycznym należy użyć widoku lornetki lub celownika, umieścić wroga w polu widzenia i nacisnąć przycisk Wykryj  Nad wrogiem pojawi się znacznik i będzie aktualizowany przez 30 sekund.
    • Wszyscy sojusznicy otrzymują dane rozpoznania, dlatego nie można naraz wykrywać tego samego wroga. Przekazanie koordynatów nieprzyjaciela zajmuje chwilę, więc wykrywanie jest możliwe tylko raz na jakiś czas, nawet jeśli poprzednia próba się nie powiodła (tyczy się to jedynie Trybu Realistycznego).
    • Od teraz pomóc w naprawie wroga mogą wszyscy sojusznicy, nie tylko ci w Oddziale.
  • Pojazdy rozpoznawcze otrzymają możliwość odkrywania nowych modyfikacji.
    • Nalot: w Trybie Zręcznościowym pozwala na dołączenie do dowolnej bitwy powietrznej rozpoczętej przez sojuszników. Możliwe jest pilotowanie myśliwca, szturmowca lub bombowca nawet już po rozpoczęciu bitwy powietrznej przez sprzymierzeńców. Wróg może jednak wtedy wystawić dodatkowy myśliwiec.
    • W Trybie Realistycznym  modyfikacja ta pozwala zredukować liczbę Punktów Odrodzeń niezbędnych do wykorzystania samolotu w bitwach mieszanych.
    • Usprawniona optyka pozwala zwiększyć zasięg wykrywania o 30% we wszystkich trybach.

 

Źródło: https://warthunder.com/pl/game/changelog/current/331

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper