Call of Duty: WW2 załatane - HQ już działa, żegnamy "snaking"

Call of Duty: WW2 po niemal miesiącu od premiery dostaje dużą łatkę, w której poradzono sobie m.in. z możliwością nieuczciwego "snakingu".
Call of Duty: WW2 ma swoje problemy, m.in. osławiony "snaking", czyli szybkie przechodzenie między staniem a padnięciem podczas bycia za zasłoną, przez co jesteśmy niemal niemożliwi do trafienia, mogąc zabić przeciwnika. To, Headquarters i wiele innych problemów (szczególnie z połączeniem i wyrzucaniem do menu konsoli) naprawiono w nowej aktualizacji.
Call of Duty: WW2 - wyciek ujawnia nowe tryby i rodzaje broni




Pełna lista zmian wygląda następująco:
- Naprawione problemy z wyłączaniem się gry;
- poprawa połączenia z serwerami;
- naprawiono problem niepozwalający rozgrywać lokalnych gier, jeśli gra została włączona bez połączenia z Internetem;
- naprawiono problem z wyrzucaniem graczy do ghost lobby, po czym był wyświetlany ekran startowy z komunikatem o utracie połączenia z hostem po grach publicznych;
- naprawiono problem z wyświetlaniem czarnego ekranu po odejściu hosta z gry;
- naprawiono problem przez który gracze niebędący hostem widzieli czarny ekran;
- poprawiono i ulepszono ogólne rankingi;
- naprawiono problem z 2XP, które nie było wyświetlane mimo informacji, a czasem dawało nawet 3XP;
- załatano możliwość wykorzystywania Headquarters do nieuczciwego zdobywania postępów;
- naprawiono problem z niedziałającym Scorestreak Training po ustawieniu opcji gry Custom Match;
- Naprawiono problem z graczem powracającym do HQ po zaakceptowaniu zaproszenia do lobby, gdy był w danej chwili w Scorestreak Training;
- naprawiono możliwość nieuczciwego wykorzystywania map Pointe du Hoc, USS Texas, London Docks oraz Flak Tower;
- naprawiono problem z nieuczciwą metodą o nazwie "snaking";
- naprawiono problem z niepoprawnie wyświetlanym dymem;
- paratroopers w trybach HC mają teraz życie zgodne z trybem HC, a nie jego normalną ilość;
- naprawiono problem otrzymywania darmowego miotacza ognia z częściowym zapasem paliwa, jeśli posiadamy już miotacz ognia;
- naprawiono problem w S&D, przez który gracz jest zablokowany podczas podkładania bomby po rzuceniu koktajlu Mołotowa;
- naprawiono problem z liderem drużyny zmieniającym tryb gry, przez co wszyscy członkowie zostawali przenoszeni do ghost lobby;
- naprawiono problem z liderem drużyny opuszczającym lobby zanim gracz opuści grę, przez co wszyscy członkowie zostawali przenoszeni do ghost lobby;
- naprawiono problem, gdy lider drużyny opuszcza grę w jej trakcie i wciąż widnieje dla reszty grających członków jako obecny;
- ogólne poprawki w kwestii drużyn, włącznie z wyłączaniem się produkcji, problemami z połączeniem i dostępem do HQ po grze;
- naprawiono problemy ze strzelnicą;
- naprawiono problem, przez który gracze z prestiżem nie mogli zaakceptować, zaliczyć ani zakończyć wyzwań i kontraktów;
- naprawiono problem, przez który wyzwania Mastery Challenges nie były nagradzane;
- naprawiono problem, przez który wyzwanie Division Skill Challenge nie zaliczało postępu w grach trybu War Mode;
- naprawiono tygodniowe wyzwania, które nie rejestrowały wygranej dla Hill Taker;
- naprawiono dzienne wyzwanie Breathing Fire, które nie śledziło postępu;
- naprawiono niepoprawne śledzenie wyzwania Panzerschreck Challenge, co nie pozwalało graczom odblokować śnieżnego kamuflażu;
- naprawiono problem w trybie Zombies, przez który gracze nie mogli zdobywać zrzutów;
- wprowadzono liczne poprawki w trybach wieloosobowych i Zombies podczas gry na dzielonym ekranie;
- naprawiono rozdzielczość scenek przerywnikowych;
- naprawiono problem z przeglądaniem statystyk;
- naprawiono problem z wyświetlaniem nieprawidłowych danych w rankingach;
- naprawiono problem zmiany twarzy postaci i zakładania stroju Division, po czym gra wyświetlała starą twarz i wyrzucała gracza z menu;
- naprawiono problem z wyświetlaniem statystyk w Combat Record;
-
rozmaite poprawki w interfejsie (włącznie z instrukcjami wypełniania zadań i wyzwań).
Bronie
-
Osłabiono BAR, zwiększając odrzut,
-
naprawiono odblokowanie celownika do STG-44;
-
naprawiono celowniki lunet Kar98K oraz Lee Enfield.
Basic Training
- Osłabiono umiejętność Primed z Basic Trainingu.
GameBattles
-
Naprawiono opóźnienie rozpoczęcia gier GameBattles;
-
zwiększono limit czasowy Hardpoint w GameBattles z 5 min do 10 min;
-
wprowadzono ogólne poprawki do GameBattles.
Kampania
- Naprawiono problem z kampanią fabularną, przez który gracz mógł stracić postęp i ponownie zablokować sobie misje po wybraniu Nowej Gry z menu.