Sebastian Kasparek Sebastian Kasparek 25.09.2017 19:54
Śródziemie: Cień Wojny nie zostanie zniszczone przez mikropłatności
650V

Śródziemie: Cień Wojny nie zostanie zniszczone przez mikropłatności

Przynajmniej tak twierdzi jeden z głównych projektantów Śródziemie: Cień Wojny. Mikrotransakcje mają być całkowicie opcjonalne, a ich obecność nie wpłynie w żaden sposób na obcowanie z tytułem.

Śródziemie: Cień Wojny pojawi się na rynku już w 10 października. W internecie nie cichną jednak głosy niezadowolenia odnośnie możliwości dokonywania zakupów wewnątrz gry. Studio postanowiło więc rozjaśnić ich sprawę i uspokoić niepewnych graczy.

Śródziemie: Cień Wojny - podrzynanie gardła orków na zwiastunie live-action

Śródziemie: Cień Wojny będzie posiadało kontrowersyjną opcję mikropłatności. Gracze będą mogli kupować skrzynki z przedmiotami. Ułatwi to im rozgrywkę i pozwoli na pozyskanie rzadszych oraz silniejszych orków do swojej armii. W ten sposób możliwe również będzie zdobycie premii zdobywanego doświadczenia. Twórcy uspokajają jednak, że implementacja tej funkcji nie zniszczy doświadczania ich tytułu.

Studio robi wszystko co w ich mocy, aby zbalansować ekonomię całej gry. Podczas projektowania tytułu i jego testowania opcje kupowania rzeczy za prawdziwą waluty są wyłączone. Chodzi o to, aby upewnić się, że użytkownik jest wystarczająco nagradzany za normalne granie bez wydawania dodatkowych pieniędzy.

Innym panującym nieporozumieniem jest informacja na temat wymaganego połączenia z internetem. Śródziemie: Cień Wojny to przede wszystkim gra dla jednego gracza i użytkownik nie będzie zmuszany do łączenia się z siecią. Mamy otrzymać masywną produkcję, gdzie cała zawartość będzie dostępna dla wszystkich bez zmuszania do mikropłatności.

Jeśli zastanawialiście się po co w ogóle ich obecność w grze, to twórca również ma na to odpowiedź. Chodzi po prostu o graczy, którzy mają mniej czasu na zabawę, a chcieliby poznać wszystko co gra ma do zaoferowania. Jest to więc opcja podobna do wyboru poziomu trudności. Różnica polega jednak na tym, że wybór łatwego wariantu zabawy wpływa na system Nemezis i sprawia, że cała produkcja jest mniej złożona.

Podoba Wam się takie wytłumaczenie, czy nie kupujecie tego?

Śródziemie: Cień Wojny - rozgrywka z EGX 2017

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/2017-09-24-shadow-of-war-developer-discusses-games-controversial-loot-boxes

Tagi: Monolith Productions Śródziemie: Cień Wojny Warner Bros. Interactive

Nie przegap