God of War na pięknych grafikach koncepcyjnych
God of War mimo iż znacząco różni się od pozostałych odsłon, zapowiada się świetnie. Oczywiście nie zabraknie pięknych miejscówek, z których słynie seria, co widać na udostępnionych grafikach koncepcyjnych.
God of War to w zasadzie nowy początek dla zasłużonej serii. Swoje początki miała w 2005 roku kiedy to pojawiła się na PlayStation 2 i zachwyciła swoją mechaniką, brutalnym bohaterem i piękną grafiką. To jednak "dwójka" wycisnęła z PlayStation 2 ostatnie soki i okazała się lepsza pod niemal każdym względem. Do dzisiaj jest to jedna z najlepszych gier na tę konsolę. Na PlayStation 3 pojawiło się God of War 3, które wprowadziło serię na nową generację. Pierwsze co przychodzi do głowy na myśl o "trójce"? Wyjątkowo brutalne sceny zabijania bogów Olimpu. Twórcy obiecują jednak, że najnowsza odsłona będzie najbrutalniejsza.
God of War będzie najbrutalniejszą odsłoną dotychczas
Na oficjalnym koncie PlayStation w serwisie twitter pojawiły się piękne grafiki koncepcyjne z God of War. Większość z nich przedstawia Kratosa z synem w danym miejscu, ale są też takie, które skupiają się na pokazaniu lokacji. Wygląda to oczywiście świetnie, ale raczej nikogo to nie dziwi. Artyści pracujący nad serią zawsze wykazywali się talentem i smakiem.
The God of War runes have been deciphered: "Höðr's Wicked Bite."
— PlayStation (@PlayStation) August 31, 2017
A sampling of concept art, as promised... pic.twitter.com/nWfkc6rEjt
God of War ma pojawić się na początku przyszłego roku, ale szczegółów jeszcze nie znamy. Twórcy podeszli inaczej do wielu elementów nowej odsłony. Będzie bardziej nastawiona na narrację i skupi się na relacji Kratosa z jego synem, Atreusem. Ten z kolei niejednokrotnie ma się okazać bardzo pomocny w trakcie przygody - będziemy mogli wydawać mu polecenia lub czasem skorzystać z jego pomocy w postaci dodatkowego ataku. Zmianą, która widoczna jest na pierwszy rzut oka to mitologia nordycka, ale jedyne co wiemy to że Kratos będzie pamiętał swoją przeszłość. Kolejna ważna zmiana dotyczy perspektywy - zamiast ujęć ukazujących arenę walki, akcję obserwujemy bezpośrednio zza pleców bohatera. Dlatego też nie skorzystamy już z Ostrz Chaosu na łańcuchach, a toporka którym będziemy mogli rzucić.
God of War na zwiastunie z E3 2017
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War.