Injustice 2 - nagrania z Bizarro i sierpniowa aktualizacja 1.07

Injustice 2 od czasu majowej premiery wciąż jest balansowane, by dostarczyć jak najbardziej sprawiedliwą bijatykę na rynku. Netherrealm Studios przygotowało dużą łatkę, ale też do Sieci trafiły nagrania zabawnych tekstów Bizarro.
Injustice 2 zebrało w sobie wielu superbohaterów i złoczyńców komiksów DC, przedstawiając ich w alternatywnej wersji pasującej do świata gry, gdzie Superman stracił ukochaną i postanowił wprowadzić pokój na Ziemi siłą. W towarzyszącym grom Injustice komiksie pojawiła się postać Bizarro - klona Supermana, który jest jego przeciwieństwem. Np. zamiast lodowego i odrzucającego podmuchu, tchnie strumieniem gorąca i potrafi wciągać powietrze z wielką siłą. Nie grzeszy również inteligencją, co prowadzi to zabawnych tekstów i obróconego loga na kostiumie (bo przeglądał się w lustrze i mu pasowało).
Nasza recenzja gry Injustice 2




Bizarro ma być wyjątkowym skinem dla Supermana, więc jego styl walki i superataki są znane - ważniejsze, co ma do powiedzenia podczas konfrontacji z innymi postaciami. Obelgi i rzucane wyzwania postanowiono zebrać w jednym materiale. Szczególnie ciekawa wymiana następuje z Darkseidem - "Superman mówił, że nienawidzisz szczeniaczków!".
Injustice 2 - prrzentacja skina dla Supermana "Bizzaro"
Poza tym dostępna jest już aktualizacja 1.07, która waży 1GB i jedną z największych zmian są turniejowe shadery. Czarno-złote wersje kolorystyczne bohaterów można odblokować za 5,000 jednostek Source Crystals, czyli waluty głównie nabywanej z mikrotransakcji (ale też z trybu fabularnego i levelowania postaci). Jest to o tyle ważne, że przychody z shaderów mają iść na tworzenie turniejów i społecznościowych wydarzeń. Przelicznik wynosi ~20 zł za 11 tys. SC.
Injustice 2 - turniejowe shadery
Oprócz tego update wprowadza następujące zmiany:
Ogólne poprawki:
- poprawiona stabilność,
- wiele poprawek na listach ataków,
- naprawiono problemy z walutą i skrzyniami,
- poprawiona stabilność w trybie King of the Hill,
- poprawiona SI przeciwników,
- ataki kolidujące z klatkami niewrażliwości podczas Roll Escape nie są już odczytywane jako blok,
- flip Stance nie aktywuje się już, gdy bohater leży na ziemi,
- ataki średnie i ciężkie nie aktywują już przewrotu, gdy bohater leży na ziemi (z włączonymi skrótami przycisków w opcjach kontrolera),
- naprawiono klatkę animacji, w której ataki po skosie mogły być używane do specjali podczas wykonywania cancela albo wakeupa (z wyłączonym Input Shortcuts),
- naprawiono opcję alternatywnego sterowania (istniał problem z przytrzymywaniem przycisków kierunkowych),
- naprawiono rzadkie przypadki z przedłużaniem starć,
- naprawiono klatkę animacji, która powodowała dasha w złym kierunku, jeśli przeciwnik się teleportował,
- naprawiono znikające efekty graficzne podczas unikania pocisku,
- naprawiono błąd z blokowaniem niektórych zwykłych ataków blokiem pocisku,
- wprowadzono hotfiksa naprawiającego ładowanie danych po włączeniu gry,
- wprowadzono komunikat o pełnym Overflow,
- dodano ikony informujące o włączonym trybie rywalizacji/turnieju w HUD-zie,
- poprawiono wyświetlanie dziennych wyzwań.
Odblokowano niektóre możliwości bohaterów w trybie rywalizacju/turnieju:
- Atrocitus - dodatkowe obrażenia po ataku Napalm Vomit w środku combosa teraz odpowiednio skalują obrażenia takiej kombinacji,
- Bane - atak Mercenary's Elbow podczas korzystania z ulepszenia paska nie powoduje już nieskalowanych obrażeń,
- Black Adam - poprawiono atak Air Boot Stomp, by można używać go, gdy przeciwnik znajduje się w rogu planszy,
- Brainiac - Jeśli moc Beta Strike jest aktywna, kończy się po ucieczce z rzutu,
- Captain Cold - postać nie odzyskuje już paska swojej mocy, gdy zostaje przesunięta podczas utrzymywania umiejętności Cyclotron Charge,
- Superman - atak Air Heat Vision poprzedzony atakiem Rising Grab jest teraz ciężkim powalenie, co uniemożliwia wykorzystanie go przez przeciwnika.
Zmiany dotyczące aren:
- Batcave - naprawiono problem z bujaniem się na łańcuchu poza granice plansze,
- Brainiac Ship - dron odnawia się po 4 sekundach (a nie 2),
- Fortress of Solitude - uderzenie w ścianę odnawia się po 4 sekundach (a nie 3),
- Metropolis - naprawiono problem z uciekającą kamerą po skorzystaniu z zaworu,
- Kahndaq - uderzenie w ścianę odnawia się po 4 sekundach (a nie 3),
- Red Sun Prison - przywołanie drona odnawia się po 4 sekundach (a nie 2).
Ponadto atakom wielu postaci zbalansowano obrażenia, obszary ataków i czas trwania wyrażony w klatkach animacji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Injustice 2.