Vampyr. Mroczne i pełne krwi RPG doczekało się nowych informacji

Gry
851V
Vampyr. Mroczne i pełne krwi RPG doczekało się nowych informacji
Laughter | 04.07.2017, 18:18

Vampyr otrzymało nowe i intrygujące szczegóły prosto od głównego projektanta całej gry! Szykuje się niesamowita wyprawa i mroczna gra z gatunku RPG. Być może twórcom uda się na nowo rozpalić wśród graczy miłość do zaniedbanego tematu wampirów.

Vampyr to nowy projekt studia Dontnod - twórców niezwykle docenionego Life is Strange oraz całkiem przyzwoitego Remember Me. Twórcy wrzuca nas do mrocznego okresu roku 1918, gdzie trafimy do Londynu nękanego przez tajemniczą epidemię. Jako lekarz o imieniu Jonathan Reid będziemy szukać lekarstwa na trapiący nas wampiryzm oraz zostaniemy zmuszeni do kształtowania naszej moralności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Vampyr. Ponad 10 minut czystej rozgrywki!

Vampyr to mroczna gra akcji z gatunku RPG, która pozwoli wcielić się w krwiożerczego wampira starającego się utrzymać swe człowieczeństwo. Główny projektant tytułu Florent Guillaume został przepytany na temat najnowszego dzieła studia. Poznaliśmy dzięki temu kilka nowych szczegółów oraz informacji.

Wiemy, że studio bardzo poważnie podeszło do dialogów oraz skupiło na interakcji z obywatelami wirtualnego Londynu. Bohaterowie niezależni i rozmowy z nimi będą istotną częścią gry, której poświęcono wiele uwagi. W kontekście artystycznego przedstawienia świata twórcy czerpali inspirację z mrocznych, ale i tajemniczych obrazów, które malował Phil Hale. Studio nie celuje w realizm i pracownikom zależy głównie na uzyskaniu niepokojącej oraz unikalnej atmosfery mroku, która powoła do życia wspaniałe środowisko.

Struktura świata określana jest jako półotwarta. Będziemy mogli zwiedzać dowolnie miasto i odkrywać jego sekrety. Świat gry został podzielony na 4 dzielnice i można je płynnie odwiedzać. Twórcom zależało na wypełnieniu świata i zaskakiwaniu gracza na każdym kroku. Co rusz będziemy trafiać na nowych obywateli, zadania oraz sekrety i tajemnice. Podczas gry będziemy także mogli zaprzyjaźnić się z różnymi frakcjami oraz kontrolować poczynania innych za pomocą rozwijania naszych relacji.

Vampyr zaoferuje również sporo różnorodnej aktywności. Obecne będą misje poboczne, część z nich skupi się na akcji, gdzie trafimy na większą ilość przeciwników. Nie zabraknie starć z bossami i mini bossami. Poznawanie wielu ludzi przełoży się na liczne aktywności społeczne. Mieszkańcy cechują się różnym nastawieniem do naszej osoby, z niektórych będziemy musieli wyciągnąć informacje, więc konieczne będzie ich szpiegowanie. Studio nie zapomina o eksploracji - podczas premiery Remember Me doszły ich słuchy, że tytuł w opinii wielu jest zbyt liniowy. Nie było to jednak główną przyczyną zdecydowania się na bardziej otwarty świat. Twórcy tworzą go ponieważ pasuje do ich nowego pomysłu i lepiej wspiera strukturę przygotowywanej gry.

Vampyr nie będzie posiadał losowych przedmiotów rodem z gier MMO. Zabraknie również opcji personalizacji bohatera. Otrzymamy szeroki wachlarz arsenału. Pistolety na średni dystans oraz bronie obuchowe i białe przeznaczone do lewej oraz prawej ręki. Pojawią się również kusze. Unikalne podejście do tematu RPG pozwoli nam na przejście gry bez zabijania kogokolwiek. Możliwe będzie też wybicie wszystkich osób w zasięgu naszego wzroku. System rozwijania postaci będzie następował poprzez krew - jej użycie pozwoli odblokowywać nowe zdolności wampira. Te będą się dzielić na wiele rodzajów i przełożą na odmienne style rozgrywki.

Tytuł zadziała w 30 klatkach na sekundę, ale twórcy nie są jeszcze pewnie odnośnie rozdzielczości.

Vampyr - wideo z rozgrywki E3 2017

Źródło: http://gamingbolt.com/vampyr-interview-lead-designer-florent-guillaume-tells-us-everything-about-in-game-weapons-loot-factions-and-more

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper