Battlefield 1 z aktualizacją 1.10. Nocna mapa już dostępna

Gry
896V
Battlefield 1 z aktualizacją 1.10. Nocna mapa już dostępna
Paweł Musiolik | 21.06.2017, 00:39
PS4

Battlefield 1 od kilku godzin może pochwalić się pierwszą nocną mapą dostępną w grze. Ofensywa Nivelle'a, bo o tej mapie mowa, dostępna jest dla posiadaczy Premium i pierwszego dodatku "Nie przejdą" bez dodatkowych opłat.

Operacja Nivelle'a jest pierwszą nocną mapą w Battlefield 1. Do tej pory testowana była na serwerach testowych i po kilku długich tygodniach wprowadzania poprawek w balansie wraz z łataniem dziur, DICE uznało, że jest gotowe udostępnić ją publicznie wszystkim tym, którzy mają wykupione BF Premium lub kupili dodatek "Nie przejdą". Jeśli nie posiadacie nic z tych rzeczy to i tak możecie zagrać - wystarczy znajomy z BF Premium, który zaprosi was do gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Battlefield 1 W imię cara. Zwiastun, data wydania, informacje o dodatku

To jednak nie wszystkie zmiany wprowadzone w tej aktualizacji. DICE pochwaliło się, że od teraz po zakończonej rundzie wyświetlana będzie informacja o najlepszym składzie powiązanym z plutonem. Ma to być swego rodzaju nagroda dla osób grających zespołowo. Czy to wszystko? W tym aspekcie tak. Ale DICE przygotowało jeszcze sporo poprawek w Battlefield 1 z których skorzystają wszyscy gracze.

Poniżej pełna lista zmian aktualizacji 1.10:

Broń i gadżety

  • Poprawiono błąd z efektami dźwiękowymi, które znikały po późnym dołączeniu do rundy
  • Zwiększono dystans NO Killtrade do 20 metrów
  • Poprawiono ustawienia celownika w Benet Mercie podczas korzystania z przybliżenia 1,5x
  • Dodano rozmycie do lunety Selbstlader 1906 Sniper
  • Dodano tryb pojedynczego strzału do Ribeyrolles
  • Przyspieszono odnawianie granatów jeśli stoimy na paczce z amunicją
  • Zmieniono ikonki granatów:
    • Poszarzono jeśli nie mamy granatów
    • Usunięto migotanie gdy nie mamy granatów
  • Dodano postęp odnawiania granatów
  • Usunięto błąd pozwalający stawiać miny na pojazdach
  • Usunięto błąd z blokującym się dźwiękiem miotacza ognia
  • Usunięto błąd dzięki któremu zabijany atakiem wręcz gracz mógł strzelać z broni

Pojazdy

  • Poprawiono opisy skórek
  • Poprawiono niską rozdzielczość tekstury na tylnym celowniku
  • Poprawiono błędnie odtwarzane dźwięki pojazdów

Mapy i tryby gry

  • Fort de Vaux
    • Usunięto możliwość wejścia na szczyt mapy
    • Poprawiono błąd z przyznawaniem punktów za Podbój w innych trybach
  • Wzgórza Verdun
    • Poprawiono kilka miejsc w Operacjach, które pozwalały na wyjście poza mapę
    • Poprawiono pole walki i zasięg przejmowanej ostatniej flagi w Operacjach
    • Zwiększono częstotliwość zmiany pogody
    • Poprawiono miejsca odrodzeń w centrum dowodzenia
    • Poprawiono blokujące przejścia naboje artylerii RL9 w trybie Szturm jeśli gracz przeszedł do następnej fazy
  • Usunięto błąd z automatycznym aktywowaniem się napraw pojazdu podczas wsiadania na miejsce kierowcy po tym, jak wysiedliśmy z pojazdu w trakcie napraw. Od teraz każdy pojazd po naprawie będzie miał aktywne wszystkie działka
  • Dodano obsługę trybu Linia Frontu na mapach Amiens i Las Argoński
  • Interfejs gracza jest aktywny w rundzie wstępnej
  • Poprawiono jasność na mapie Soissons

Tryb widza

  • Dodano obsługę filtrów kamery i głębi ostrości podczas oglądania meczu z kamery gracza
  • Poprawiono błąd z wysyłaniem informacji o składzie do obserwatora

RSP

  • Dodano opcję aktywowania nieskończonej amunicji

Kod sieciowy

  • Dodano informację gdy gracz łączony jest z serwerem o wysokim pingu
  • Dodano informację gdy gramy na serwerze o wysokim pingu
  • Przeniesiono miejsce informacji o opóźnieniu by nie nachodziła na inne elementy interfejsu

Poprawki specyficzne dla wersji PS4

  • Poprawiono wyrzucanie z gry jeśli ustawiliśmy własny schemat przycisków w sterowaniu pojazdem
Źródło: https://www.battlefield.com/en-gb/news/update-notes/nivelle-nights-update

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper