Battlefield 1 z aktualizacją 1.10. Nocna mapa już dostępna

Battlefield 1 od kilku godzin może pochwalić się pierwszą nocną mapą dostępną w grze. Ofensywa Nivelle'a, bo o tej mapie mowa, dostępna jest dla posiadaczy Premium i pierwszego dodatku "Nie przejdą" bez dodatkowych opłat.
Operacja Nivelle'a jest pierwszą nocną mapą w Battlefield 1. Do tej pory testowana była na serwerach testowych i po kilku długich tygodniach wprowadzania poprawek w balansie wraz z łataniem dziur, DICE uznało, że jest gotowe udostępnić ją publicznie wszystkim tym, którzy mają wykupione BF Premium lub kupili dodatek "Nie przejdą". Jeśli nie posiadacie nic z tych rzeczy to i tak możecie zagrać - wystarczy znajomy z BF Premium, który zaprosi was do gry.
Battlefield 1 W imię cara. Zwiastun, data wydania, informacje o dodatku




To jednak nie wszystkie zmiany wprowadzone w tej aktualizacji. DICE pochwaliło się, że od teraz po zakończonej rundzie wyświetlana będzie informacja o najlepszym składzie powiązanym z plutonem. Ma to być swego rodzaju nagroda dla osób grających zespołowo. Czy to wszystko? W tym aspekcie tak. Ale DICE przygotowało jeszcze sporo poprawek w Battlefield 1 z których skorzystają wszyscy gracze.
Poniżej pełna lista zmian aktualizacji 1.10:
Broń i gadżety
- Poprawiono błąd z efektami dźwiękowymi, które znikały po późnym dołączeniu do rundy
- Zwiększono dystans NO Killtrade do 20 metrów
- Poprawiono ustawienia celownika w Benet Mercie podczas korzystania z przybliżenia 1,5x
- Dodano rozmycie do lunety Selbstlader 1906 Sniper
- Dodano tryb pojedynczego strzału do Ribeyrolles
- Przyspieszono odnawianie granatów jeśli stoimy na paczce z amunicją
- Zmieniono ikonki granatów:
- Poszarzono jeśli nie mamy granatów
- Usunięto migotanie gdy nie mamy granatów
- Dodano postęp odnawiania granatów
- Usunięto błąd pozwalający stawiać miny na pojazdach
- Usunięto błąd z blokującym się dźwiękiem miotacza ognia
- Usunięto błąd dzięki któremu zabijany atakiem wręcz gracz mógł strzelać z broni
Pojazdy
- Poprawiono opisy skórek
- Poprawiono niską rozdzielczość tekstury na tylnym celowniku
- Poprawiono błędnie odtwarzane dźwięki pojazdów
Mapy i tryby gry
- Fort de Vaux
- Usunięto możliwość wejścia na szczyt mapy
- Poprawiono błąd z przyznawaniem punktów za Podbój w innych trybach
- Wzgórza Verdun
- Poprawiono kilka miejsc w Operacjach, które pozwalały na wyjście poza mapę
- Poprawiono pole walki i zasięg przejmowanej ostatniej flagi w Operacjach
- Zwiększono częstotliwość zmiany pogody
- Poprawiono miejsca odrodzeń w centrum dowodzenia
- Poprawiono blokujące przejścia naboje artylerii RL9 w trybie Szturm jeśli gracz przeszedł do następnej fazy
- Usunięto błąd z automatycznym aktywowaniem się napraw pojazdu podczas wsiadania na miejsce kierowcy po tym, jak wysiedliśmy z pojazdu w trakcie napraw. Od teraz każdy pojazd po naprawie będzie miał aktywne wszystkie działka
- Dodano obsługę trybu Linia Frontu na mapach Amiens i Las Argoński
- Interfejs gracza jest aktywny w rundzie wstępnej
- Poprawiono jasność na mapie Soissons
Tryb widza
- Dodano obsługę filtrów kamery i głębi ostrości podczas oglądania meczu z kamery gracza
- Poprawiono błąd z wysyłaniem informacji o składzie do obserwatora
RSP
- Dodano opcję aktywowania nieskończonej amunicji
Kod sieciowy
- Dodano informację gdy gracz łączony jest z serwerem o wysokim pingu
- Dodano informację gdy gramy na serwerze o wysokim pingu
- Przeniesiono miejsce informacji o opóźnieniu by nie nachodziła na inne elementy interfejsu
Poprawki specyficzne dla wersji PS4
- Poprawiono wyrzucanie z gry jeśli ustawiliśmy własny schemat przycisków w sterowaniu pojazdem