Mass Effect Andromeda - lista zmian w łatce 1.08
Mass Effect Andromeda mimo świetnej sprzedaży spotkał się z mocną krytyką przez wiele błędów, zwłaszcza dotyczących animacji postaci. Twórcy obiecali jednak naprawić swoją grę i co jakiś czas wydają nową łatkę.
Mass Effect Andromeda w ostatniej łatce doczekało się niewielu zmian. Tyczyły się głównie umiejscowienie interfejsu przy rozdzielczości 1080p, dostępności jednego ze strojów i usunięciem błędu pojawiającego się w trakcie misji SOS. Zmian wprowadzonych przez nową łatkę jest znacznie więcej.
Co zmieniło się w Mass Effect Andromeda po łatce do wersji 1.07?
Lista zmian wprowadzonych do Mass Effect Andromeda tyczy się zarówno trybu dla jednego gracza jak i sieciowego. Oprócz tego usprawnień doczeka się też kreator postaci. Pojawiło się więcej możliwości w tworzeniu postaci obu płci - nowe głowy, odcienie skóry i fryzury. Ponadto, każdy będący już w trakcie kampanii, może zmienić wygląd postaci na pokładzie Tempest.
Twórcy zadbali też o nowe możliwości w romansowaniu i w tym celu zasięgnęli rady u społeczności LGBTQ. Od teraz Scott Ryder może romansować z Jaalem. Twórcy zadbali też o poprawę dialogów.
Nasze zespoły odpowiedzialne za dialogi, redakcję i tworzenie animacji pracowały razem, by dopilnować, że zmiana ta będzie miała sens dla postaci Jaala, mamy więc nadzieję, że wynik końcowy będzie dla Scotta równie satysfakcjonujący i godny zapamiętania, jak w przypadku Sary.
Oto pełna lista zmian:
Tryb dla jednego gracza:
- Wygląd Rydera może być teraz zmieniany na pokładzie Tempest.
- Usprawniono kreator postaci.
- Scott Ryder może teraz romansować z Jaalem
- Dialogi Hainly Abrams zostały zmodyfikowane, aby zmienić kolejność informacji osobistych, które omawia z bohaterami.
- Usunięto błąd w zadaniu polegającym na wytworzeniu ulepszenia tarcz dla Nomada.
- Poziomy Nexusa i punkty krio przyznawane są teraz wstecznie.
- Sprzedawcy posiadają już modyfikacje broni dla graczy posiadających poziomy 60-71.
- U sprzedawców znajdziemy od teraz ulepszenia pozwalające na prowadzenie ognia ciągłego, seriami i pojedynczymi strzałami
- Poprawiono opisy ulepszeń.
- Od teraz system ładunków plazmowych działa poprawnie ze strzelbami.
- Ulepszenie Emiter promienia sprawia od teraz, że broń emituje ciągły promień, który zadaje obrażenia skalujące się z obrażeniami na sekundę danego systemu uzbrojenia.
Tryb sieciowy:
- Postępy w ramach wyzwania Siatki maskującej są teraz poprawnie odnotowywane.
- Bies nie porusza się już sprintem, gdy znajduje się 10 metrów od celu i zwalnia do prędkości podstawowej.
- Włączono korekcję ruchu podczas ataków Biesa, aby zmniejszyć liczbę sytuacji, w których gracze widzą Biesy wyprowadzające atak w złym kierunku.
- Poprawiono przewidywanie ruchu części przeciwników w wąskich przejściach, by ich ruch rzadziej wyglądał jak teleportacja.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyprowadzenie ataku wręcz, jeśli ikona reanimacji znajdowała się blisko środka ekranu.
- Naprawiono błąd powodujący, że dźwięk podnoszenia amunicji odtwarzany był niepoprawnie
- Naprawiono błąd, który mógł prowadzić do niewłaściwego działania Odwetu podczas ruchu.
- Równoczesne uruchomienie Maskowania i Wyświetlacza zwiadowczego nie pozwala już turiańskiemu agentowi na zwiększenie czasu trwania niewidzialności.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że modyfikacje zmniejszające wagę nie redukowały jej.
- Przekaźnik pakietów reanimacji wyświetla od teraz zasięg reanimacji na ekranie wyposażenia.
- Przełączenie się na Wyrzutnię Kobra przerywa przeładowanie broni.
- Podczas synchronizacji gracz zwraca się ku adhi, aby uniknąć problemu z teleportacją.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że wrogowie czasami przyjmowali po trafieniu pozycję z rozłożonymi ramionami.
- Poprawiono wskazówki wizualne i dźwiękowe, które informują, że dany gracz jest gotowy w poczekalni trybu sieciowego.
- W opcjach personalizacji pojawiła się kategoria „Światła”.
Mass Effect Andromeda na oficjalnym zwiastunie