Injustice 2 wprowadza aktualizację 1.04, nowe ceny skrzyń i wiele więcej

Injustice 2 otrzymało właśnie ważną aktualizację, która oprócz poprawek w rozgrywce, wprowadza m. in. nowe ceny skrzyń i zmienia jeden ze skinów.
Injustice 2 jest już na rynku od trzech tygodni. Nie obyło się bez problemów z balansem postaci, spamowania ataków bez możliwości ich przerwania i błędami rozbudowanego trybu Multiverse, ale deweloper stopniowo wszystko naprawia.
Nasza recenzja gry Injustice 2




Netherrealm Studios oddało właśnie ważną aktualizację 1.04, która wprowadza następujące rzeczy:
Ogólne poprawki rozgrywki:
- poprawa stabilności gry,
- wiele poprawek w listach ataków postaci,
- lepiej wyjaśnione opisy problemów z połączeniem,
- naprawiono problem z dźwiękiem, gdy atak zostaje przerwany,
- poprawione SI przeciwników w trybie Multiverse i postaci wyznaczanych przez gracza,
- poprawiono problem z brakiem możliwości szybkiego przejścia to innych ataków po nietrafieniu niektórymi atakami z wyskoku,
- poprawiono problem, który powodował, że postać skakała w złą stronę, jeśli skok został wciśnięty w tym samym momencie, co teleportacja przeciwnika,
- elementy założonego ekwipunku są teraz wyświetlane na ekranach ładowania przez sieciowymi starciami,
- przedmiot dla wyższego poziomu doświadczenia postaci niż posiadany jest teraz wyświetlany na czerwono,
- dodano informację na temat przeciwnika w grze sieciowej, która mówi, czy korzysta on z Wi-Fi czy kabla,
- w zakładce "edytuj/zobacz Gildię" kursor zaczyna teraz na początku "Powrót" zamiast "Opuść Gildię",
- dodano możliwość wyświetlenia bonusów związanych z zestawem wyposażenia na stronie z podsumowaniem postaci,
- naprawiono problem z wyświetlaniem błędnej procentowej liczby wygranych walk w grach rankingowych i prywatnych,
- naprawiono problem z nieotrzymywaniem odpowiednich nagród za osiągnięcie 5/10/15/20 poziomu,
- zakładka "Gildie" w menu głównym od teraz będzie migać, jeśli są tam do odebrania jakieś nagrody,
- naprawiono problem powodujący dziwne zachowanie kamery po przejściu do innej części planszy (Arena Transition),
- przeciwnicy w trybie Multiverse i postacie wyznaczane przez gracza korzystają teraz z pomocników,
- naprawiono problem z trybem Multiverse, który czasem zerował pasek przyzwania pomocnika bez skorzystania z jego pomocy,
- naprawiono problem ze skalowaniem statystyk na Rzadkich przedmiotach, które były wyższe niż powinny,
- specjalny skin Mr. Freeze'a ma teraz hełm,
- brązowa skrzynia kosztuje teraz 5,000 kredytów, a srebrna - 10,000 kredytów.
Poprawki plansz:
- Batcave - interakcja z hakiem wymaga teraz chwili zanim zostanie wykorzystania ponownie,
- Batcave - naprawiono błąd pozwalający korzystać z haka, by powalić przeciwnika poza polem działania,
- Brainiac Ship - naprawiono błąd sprawiający, że postać odwrócona była w złą stronę po interakcji z bombą kanistrową w niektórych przypadkach,
- Metropolis - naprawiono błąd, przez który animacja interakcji z workiem treningowym trwała, gdy została przerwana,
- Slaughter Swamp - zmniejszono zasięg interakcji z ciężarówką.
Poprawki postaci:
- Black Adam - umiejętność wyposażenia Soul of Shazam zadaje więcej obrażeń w pierwszym uderzeniu (Flip Stance + Meter Burn),
- Black Adam - umiejętność wyposażenia Seth Strike może być teraz wykonana jako wakeup lub reversal,
- Bane - Mercenary’s Elbow z wykorzystaniem paska nie zadaje już nieskalowanych obrażeń,
- Bane - naprawiono problem niepozwalający otrzymać bonusu za pierwsze uderzenie, gdy skorzystamy z chwytu,
- Bane - korzystając z Venomu 3. poziomu, Shattering Cross (Towards + Medium) nie traci już możliwości przełamania zbroi, gdy zostaje anulowany atakiem Fist Slam (Down),
- Brainiac - nieco poprawione hitboksy ataku Panic In The Sky (Towards + Medium, Down + Light, Hard),
- Cyborg - naprawiono problem mogący wyświetlać błędnie informacje w HUD-zie,
- Darkseid - atak Parademons nie atakuje już od razu, jeśli trzymany jest przycisk mocy postaci,
- Darkseid - naprawiono problem z atakiem Low Burn (Down + Hard), który pozostała aktywny, choć nie było tego widać, jeśli użyło się go w pewnym momencie,
- Darkseid - naprawiono problem z atakiem Charging Parademon, który był wykonywany w złą stronę w niektórych sytuacjach,
- Deadshot - naprawiono problem z przeciwnikiem otrzymującym fragmenty paska, gdy został zabity przez Wrist Cannon z aktywnym Poison Ammo,
- Flash - animacja umiejętności wyposażenia Sonic Bolt już nie znika, jeśli Flash zostanie uderzony podczas recovery,
- Green Arrow - naprawiono błąd niepozwalający atakowi Canary's Kiss (Towards + Hard) nadać wzmocnienia siły ataków, gdy został wykorzystany pasek lub gdy korzystamy z niego jako bounce cancel,
- Joker - skrócenie paraliżu po ataku Chattering Teeth, by uniemożliwić pułapkę z blokowaniem większości postaci,
- Poison Ivy - naprawiono problem z animacją ataku Bed of Thorns, która się utrzymywała mimo zakończenia działania ataku,
- Scarecrow - naprawiono błąd powodujący, że jego wakeup nie miał klatek nietykalności (Fear Toxin & Traumatize)
- Wonder Woman - umiejętność wyposażenia Amalthea’s Protection nie powoduje utracenia zbroi po wykorzystaniu paska,
- Wonder Woman - naprawiono problem, przez który Upward Amalthea Bash jako wakeup tracił klatki nietykalności jeszcze przez aktywacją.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Injustice 2.