Laseczka z AKB48 w służbie Hideo Kojimy

Nie tak dawno Hideo Kojima zapowiadał, że szykuje w kampanii promocyjnej Metal Gear Solid HD Edition niespodziankę. Wtedy jednak nikt jeszcze nie wiedział, że będzie ona miała tak powabne kształty.
Nie tak dawno Hideo Kojima zapowiadał, że szykuje w kampanii promocyjnej Metal Gear Solid HD Edition niespodziankę. Wtedy jednak nikt jeszcze nie wiedział, że będzie ona miała tak powabne kształty.





Dziś wiemy już, że Haruna Kojima (hmmm, zbieżność nazwisk z pewnością jest przypadkowa), jedna z członkiń grupy AKB48, stała się twarzą kampanii reklamowej zremasterowanych odsłon Metal Gear Solid. Dziewczyna pojawiła się zarówno na filmikach, jak i fotkach, prężąc się jak kotka w stosownym umundurowaniu. Hasło "Spring has come to Kojima Productions", odnosi się z kolei do jej imienia (Haru oznacza w japońskim wiosnę).