Verdun z pełną obsługą PS4 Pro
Verdun debiutowało na konsolach w sierpniu zeszłego roku, starając zgarnąć się uwagę graczy korzystając z wcześniejszej zapowiedzi Battlefielda 1. Niestety, gra sukcesu nie odniosła i największym problemem było znalezienie kogoś do gry.
Verdun jednak nie zostało porzucone przez dewelopera, który nadal wspiera swój tytuł. W piątek udostępniona została aktualizacja (dosyć sporych rozmiarów), która poprawia mnóstwo błędów, dodaje nową armię, a także pełną obsługę PlayStation 4 Pro, co przełożyć ma się na lepszą grafikę (chociaż jej toporność nadal pozostaje bezdyskusyjna).
Sprawdźcie naszą recenzję gry Verdun
Czego możemy spodziewać się po aktualizacji 1.05 gry Verdun?
- Dodano nowy skład: Szkoccy Górale z karabinem Pattern 1914 Enfield
- Dodano wsparcie dla PS4 Pro. Gra renderuje obraz w 1800p
- Poprawiono grafikę: jakość tekstur, wyraźniejsze renderowanie, rozmycie obrazu by celowaniu z broni, adaptacja oka
- Poprawiono wyświetlanie białych i różowych postaci
- Poprawiono prędkość celowania
- Poprawiono dołączanie do znajomych
- Dodano efekty wystrzału z karabinu, wybuchów i ogólnie poprawiono oświetlenie
- Zbalansowano standardowe wyposażenie
- Dodano nowe animacje w lobby
- Poprawiono celowniki
- Poprawiono kamerę pośmiertną
- Poprawiono sczytywanie poprzedniej mapy by uniknąć zapętlenia między dwoma ostatnimi
- Poprawiono czołganie się i detekcję kolizji z tym związaną
- Gdy nie ma nikogo do gry, ta teraz będzie startowała bez graczy
- Poprawiono animacje
- Poprawiono otwieranie menu
- Poprawiono wyświetlanie wolnych miejsc w składach
- Poprawiono wyświetlanie maski gazowej na zakończenie rundy
- Poprawiono animację przeładowania karabinów maszynowych
- Poprawiono animację czołgania się w bok i do tyłu
- Poprawiono pływanie w przypadku lornetek, miotaczy ognia oraz ciosów bronią białą
- Ponowne zajęcie pozycji zostało uniemożliwione jeśli miałoby to zmienić postawę awatara
- Poprawiono uaktualnianie ekwipunku
- Dodano opcję przełączania podczas przeglądania list wyników
- Naprawiono błąd, który powodował powstanie gracza gdy ten został dźgnięty podczas kucania
- Poprawiono brakujące assety
- Poprawiono środowisko na mapie Champagne
- Poprawiono wyskakujące zbyt szybko detale z maską gazową
- Poprawiono wystający przez dach drut kolczasty
- Poprawiono podgląd i widoczność ekwipunku
- Poprawiono zbyt białe kamienie w grze
- Poprawiono wyświetlanie bunkra Ziegler z dalszych odległości
- Poprawki w mapach AO
- Ekran wczytywania nie pokazuje już podpowiedzi związanych z PC
Verdun - zwiastun wersji konsolowej