Battlefield 1 - lista zmian w aktualizacji "Nie Przejdą"

Gry
979V
Battlefield 1 - lista zmian w aktualizacji "Nie Przejdą"
Paweł Musiolik | 15.03.2017, 11:53

Battlefield 1 wczoraj otrzymał aktualizację 1.07, która powiązana jest z pierwszym DLC do gry DICE. Lista zmian jest spora, podobnie jak liczba nowości, które przygotowano dla fanów Battlefielda.

DLC do Battlefield 1 - Nie przejdą - wprowadza do tytułu DICE mnóstwo nowości, które mają za zadanie przyciągnąć nowych graczy, a także zachęcić do powrotu osoby, które zrobiły sobie przerwę od FPS-a wydanego przez Electronic Arts. Dodatek, który ma zostać udostępniony we wczesnym dostępie dla osób posiadających usługę Premium jest pierwszym z czterech rozszerzeń, jakie otrzyma Battlefield 1.

Dalsza część tekstu pod wideo

Battlefield 1. Dwie godziny rozgrywki z dodatku "Nie Przejdą"

W DLC "Nie przejdą" pojawiają się:

  • 4 nowe mapy:
    • Wzgórza Verdun
    • Fort de Vaux
    • Soissons
    • Przełamanie
  • 2 nowe operacje:
    • Kowadło Diabła
    • Za Rzeką Marną
  • Nową armię:
    • Francuzi
  • Nowa klasa elitarna:
    • Czyściciel okopów
  • Nowy czołg szturmowy:
    • Saint-Chamond
  • Nowy behemot:
    • Superciężki czołg Char 2C
  • 6 nowych rodzajów broni głównej do odblokowania:
    • PM Ribeyrolles
    • Karabin samopowtarzalny RSC 1917
      • Wersja fabryczna
      • Wersja z soczewką
    • KM Chauchat
      • Wersja lekka
      • Wersja dalekiego zasięgu
    • Karabin powtarzalny Lebel Model 1886
      • Wersja piechoty
      • Snajper
    • Strzelba Sjögren Inertial
    • Pałka z kołem zębatym
    • Nóż samoróbka
    • Sztylet okopowy
    • Karabinek Mle 1903 czołgisty (wersja powiększona)
  • 4 nowe rodzaje broni do walki wręcz:
    • Pałka czyściciela
    • Pałka z kołem zębatym
    • Nóż samoróbka
    • Sztylet okopowy
  • Nowy tryb rozgrywki:
    • Linia Frontu
  • Nowy typ skórek w pakietach bojowych
  • Nowe części broni do walki wręcz w pakietach bojowych
  • Ulepszenia rozgrywki grupowej – funkcja lidera grupy/imprezy

Poniżej pozostałe zmiany wprowadzone do gry w aktualizacji 1.07:

Broń i gadżety

MG 08/15:

  • Z 0,7 do 0,3 zmniejszono odrzut poziomy
  • Pełna celność zostaje osiągnięta jeden strzał wcześniej
  • Zmieniono nieprawidłowe czasy przeładowania dla M1911 (wersja eksperymentalna):
  • Z 1,4 do 1,6 s wydłużono czas przeładowania taktycznego
  • Z 2,3 do 2,6 s wydłużono czas przeładowania po opróżnieniu magazynka
  • Z 1,1 do 0,78 skrócono czas aktywacji przeładowania
  • Zmodyfikowano czasy trwania kolejnych faz przeładowania
  • Usunięto błąd powodujący szybsze przegrzewanie się MG 08/15 na PS4 i X1 w porównaniu z PC. Nowy próg przegrzania ustalono na 67 nabojów
  • PS4: Usunięto błąd powodujący szybsze przegrzewanie się MG 08/15 i ustalono nowy próg przegrzewania broni, który wynosi teraz 67 nabojów

M1903 (wersja eksperymentalna):

  • Zmniejszyliśmy szybkostrzelność z 450 do 360.
  • Zwiększono obrażenia zadawane z bliska, umożliwiając zabicie zdrowego wroga 4 strzałami z odległości 16 m
  • Karabiny samopowtarzalne i Pieper M1893:
  • Poprawiono płynność spadku wartości odrzutu
  • Zmodyfikowano większość wartości odrzutu, ale w sposób niepozwalający na porównanie ich z dotychczasowymi
  • Zmodyfikowano sposób obliczania STABILNOŚCI, aby lepiej oddawała odrzut, jaki muszą kompensować gracze
  • Karabiny samopowtarzalne
  • Usunięto błąd powodujący zbyt szybkie resetowanie się rozrzutu po przerwaniu ognia
  • Z 0,25 do 0,2 zmniejszono bazowy wzrost rozrzutu po każdym strzale z karabinów samopowtarzalnych
  • Z 3,75 do 3 zmniejszono bazowy spadek rozrzutu na sekundę
  • Zmniejszono premię do wzrostu rozrzutu na strzał w trybie celowania. Dla wersji strzelca wyborowego, snajperskiej i z soczewką zostaje utrzymana dotychczasowa wartość wzrostu rozrzutu na strzał, wynosząca 0,125
  • Wprowadzono niewielką premię do spadku rozrzutu na sekundę dla wersji strzelca wyborowego, snajperskiej i z soczewką
  • O 1 zmniejszono liczbę przenoszonych magazynków do strzelby okopowej M97

LKM-y

  • O 0,25° zwiększono rozrzut dla ognia niecelowanego prowadzonego w ruchu
  • Poprawiono nieprawidłowe wartości STABILNOŚCI dla LKM-ów w wersji lekkiej

KM Madsen:

  • Z 1,9 do 1,8 zmniejszono mnożnik odrzutu pierwszego strzału
  • Z 0,6 do 0,55 zmniejszono odrzut poziomy

MP18:

  • Z 0,38 do 0,35 zmniejszono odrzut pionowy
  • Z 1,8 do 1,5 zmniejszono mnożnik odrzutu trzeciego strzału dla wersji eksperymentalnej
  • Podwojono spadek rozrzutu na sekundę w trybie celowania dla wersji eksperymentalnej

Automatico M1918:

  • Z 0,44 do 0,40 zmniejszono odrzut pionowy
  • Z 0,8 do 1,2 zwiększono odrzut poziomy
  • Z 2,65 do 2,8 zwiększono mnożnik odrzutu pierwszego strzału dla wersji okopowej i stabilnej
  • Z 2,65 do 2,33 zmniejszono mnożnik odrzutu pierwszego strzału dla wersji fabrycznej
  • Z 12 do 16 zwiększono spadek odrzutu dla wersji fabrycznej
  • Z 1,0 do 1,2 zwiększono odrzut poziomy dla pistoletu Frommer Stop Auto

Hellriegel 1915:

  • Z 0,8 do 0,95 zwiększono odrzut poziomy
  • Przegrzanie broni powoduje wyjście z trybu celowania
  • O 0,25° zwiększono rozrzut dla ognia niecelowanego prowadzonego w ruchu

Granaty:

  • Z 0,7 do 1,0 s wydłużono minimalny czas do eksplozji granatu uderzeniowego
  • Z 0,67 do 1,3 s wydłużono minimalny czas do eksplozji granatu zapalającego
  • Z 65 do 72 zwiększono uszkodzenia zadawane przez minigranaty
  • Z 2,0 do 1,5 zmniejszono promień skoncentrowanego wybuchu dla lekkich granatów ppanc.
  • Z 2,0 do 1,5 zmniejszono promień skoncentrowanego wybuchu dla granatów ppanc. szturmowca
  • Z 2 do 1 zmniejszono zapas przenoszonych bomb pułapek zapalających, balansując w ten sposób ich dużą moc i działanie obszarowe
  • Uzupełnianie granatów:
    • Odłamkowe: 36 s
    • Lekkie ppanc.: 36 s
    • Uderzeniowe: 36 s
    • Zapalające: 36 s
    • Gazowe: 27 s
    • Mini: 24 s
    • Dymne: 18 s
    • W pobliżu skrzynek amunicyjnych uzupełnianie zapasu granatów odbywa się trzy razy szybciej
    • Z 2 do 1 zmniejszono liczbę przenoszonych granatów dymnych, gazowych i mini
    • Ładownice nie uzupełniają już granatów

Kusza:

  • Amunicja do kuszy z garłaczem jest teraz uzupełniana bez przeładowywania
  • Z 15 do 25 s wydłużono czas automatycznego uzupełnienia amunicji
  • Zapas amunicji K zostaje teraz uzupełniony nie po 5, ale po 2 s
  • Ograniczono przygważdżanie w wyniku działania gazu sojuszniczego i zlikwidowano kaszel na niskich poziomach działania gazu

Ulepszenia gry

Pojazdy

Działa przeciwlotnicze:

  • Usunięto impuls po eksplozji i trafieniu bezpośrednim, aby zapobiec odpychaniu i obracaniu samolotów
  • O 50% zmniejszono uszkodzenia od bezpośredniego trafienia dla samolotów myśliwskich i szturmowych oraz o 40% dla bombowców
  • Bombowce nie będą już niszczyć określonych budowli po tym, jak je staranują
  • Usunięto błąd, w wyniku którego tryb celowania przestawał być dostępny po przegrzaniu się broni na określonych stanowiskach strzeleckich w samolotach.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe działanie interfejsu użytkownika podczas korzystania z określonych stanowisk strzeleckich w ciężkim czołgu
  • Poprawiono niewłaściwe powiązanie celności wieżyczki samochodu pancernego ze znakiem celowniczym

A7V:

  • Z 44 do 24 m zmniejszono zasięg miotacza ognia czołgu A7V, aby lepiej pasował do efektów graficznych i dźwiękowych
  • Zmniejszono stopień powiązania miotacza ognia czołgu A7V z prędkością pojazdu oraz wydłużono czas do dezaktywacji tej broni, aby jej zachowanie było bardziej przewidywalne

Ulepszenia gry

Interfejs użytkownika

Zgłaszanie emblematów

Zgłaszanie emblematów jest teraz możliwe nie tylko na ekranie tablicy wyników po zakończeniu rundy, ale też z poziomu tablicy wyników podczas gry.

Powiadomienia

Dotychczasowy system wyświetlania komunikatów systemowych na środku ekranu został zastąpiony systemem wyświetlającym je w lewym górnym rogu ekranu. To ulepszenie wyeliminowało także szereg problemów z zasłanianiem elementów interfejsu przez wyskakujące komunikaty.

Ulepszenia interfejsu

  • Serwery do wynajęcia
    • Wprowadzono nowe ustawienia dla gier niestandardowych: behemoty i pełne magazynki
    • Poprawiono powody blokowania wyrzuconych graczy
    • Poprawiono działanie funkcji wyrzucania i blokowania graczy przez admina z poziomu gry
  • Poprawiono wiadomość o błędzie wyświetlaną po utracie połączenia sieciowego w określonych okolicznościach
  • Ikona rangi dla klas bohaterów jest teraz wyświetlana na ekranie broni i gadżetów
  • Zwiększono maksymalną liczbę serwerów wyświetlanych w przeglądarce serwerów
  • Niezdobyte medale są teraz przyciemnione
  • W statystykach czas spędzony w pojazdach jest teraz zaokrąglony do pełnych minut
  • Zmodyfikowano pozycję przycisków strzałek w menu głównym
  • Postępy w ramach rang klasowych są teraz wyświetlane na ekranie podsumowania rundy
  • Skrócono sekwencję otwierania pakietów bojowych

Poprawki błędów interfejsu

  • Usunięto błąd mogący powodować zawieszenie się gry po utracie połączenia sieciowego podczas matchmakingu w Operacjach
  • Poprawiono nawigację po pakietach bojowych na ekranie wczytywania po wejściu do menu pakietów po raz drugi
  • Usunięto błąd związany z nawigacją po zadaniach BF4 z poziomu BF1
  • Usunięto rzadki błąd powodujący wyświetlanie liczb zamiast nazw serwerów w przeglądarce serwerów
  • Umożliwiono korzystanie z $ w filtrach serwerów
  • Usunięto rzadki błąd powodujący wyłączanie się gry po wielogodzinnym odtwarzaniu wideo w interfejsie użytkownika
  • Gwiazdka ulubionego serwera jest teraz widoczna po wybraniu ulubionego serwera w przeglądarce serwerów
  • Usunięto błąd z zawieszaniem się gry po utracie połączenia sieciowego na ekranie „Kup pakiety bojowe”
  • Skrót do pakietów bojowych na ekranie głównym aktualizuje się teraz prawidłowo
  • Usunięto niewłaściwe paski postępu ze statystyk pojazdów
  • W Zespołowym DM wyłączono część menu łączności dotyczącą rozkazów
  • Poprawiono rozmieszczenie tekstu związanego z głosowaniem na mapę po zakończeniu rundy w arabskiej wersji gry
  • Poprawiono rozmieszczenie tekstu na ekranie dostosowania żołnierza w arabskiej wersji gry
  • Poprawiono kilka literówek we wpisach do kodeksu
  • Usunięto błąd uniemożliwiający korzystanie z listy graczy na ekranie odrodzeń
  • Ekwipunek gracza jest teraz prawidłowo wyświetlany podczas gry po wybraniu opcji „Zawsze pokazuj”.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie procentu wykorzystania drużynowej premii do PD w arabskiej wersji gry
  • Drobne poprawki opisów osiągnięć
  • Usunięto błąd, w wyniku którego komunikat o grupowym dołączeniu pozostawał aktywny po zniknięciu powiadomienia
  • Skórki na broń krótką są teraz widoczne na karcie gracza wyświetlanej po zgonie
  • Poprawiono niemieszczący się tekst arabski na ekranie medali
  • Kodeksowy wpis o kuszy z garłaczem jest teraz ilustrowany prawidłową grafiką
  • Po zdobyciu gwiazdek za służbę z kuszą z garłaczem gracze otrzymują teraz odpowiedni nieśmiertelnik
  • PS4: Usunięto błąd pojawiający się, gdy gracz kupował abonament PS Plus, będąc zaproszonym do gry

Ulepszenia gry

Ogólne ulepszenia:

  • Wynajem serwerów
    • Przeładowywanie całych magazynków. To ustawienie spowoduje utratę nabojów pozostających w magazynku w momencie przeładowania broni.
    • Pistolet sygnałowy nie jest już dostępny po wybraniu opcji dającej dostęp tylko do broni do walki wręcz w menu konfiguracji serwera
  • Zmniejszono gęstość mgły na mapie „Upadek kolosa”
  • Usunięto problemy z wyświetlaniem strzykawki medyka w pewnych lokacjach zamkniętych
  • Usunięto błąd, w wyniku którego trofeum „Kapral” nie odblokowywało się po spełnieniu kryteriów
  • Za każdą z baretek gracz otrzymuje teraz 500 PD
  • Usunięto błąd, w wyniku którego bezczynny gracz nie był wyrzucany z serwera z powodu bezczynności
  • Usunięto błąd, w wyniku którego trofeum „Obligacje wojenne” nie odblokowywało się po spełnieniu kryteriów
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nowa instalacja gry i jej plików kończyła się niepowodzeniem z powodu braku plików.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie animacji strzelania z broni podczas patrzenia w górę lub w dół.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowej miniaturki dla „Salonowego blitzkriegu” na ekranie głosowania na mapę
  • Usunięto błąd, w wyniku którego na mapie „Upadek kolosa” w pewnych lokacjach zamkniętych padał deszcz
  • Usunięto błąd, w wyniku którego z rur wydechowych jadącego ciężkiego czołgu nie wydobywały się spaliny
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po zniszczeniu kutra torpedowego nie pojawiał się jego wrak
  • Usunięto kilka problemów z przenikaniem na mapie „Upadek kolosa”
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracze korzystający z funkcji Szybkiej gry trafiali czasem na serwery z niewłaściwego regionu
  • Skrzynki medyczne nie eksplodują już po zniszczeniu
  • Usunięto błąd powodujący przytłumienie odgłosów broni podczas obserwacji gracza z kamery pierwszoosobowej
  • Usunięto błąd, w wyniku którego efekty graficzne i dźwiękowe działania granatu gazowego pozostawały aktywne nawet po zgonie gracza z powodu działania gazu
  • Usunięto błąd powodujący czasem nieprawidłowe wyświetlanie animacji flagi po zakończeniu rundy
  • Usunięto błąd, w wyniku którego flaga na pozycji C mapy „Upadek kolosa” wydawała się unosić w powietrzu.
  • Usunięto błąd powodujący blokowanie się gry, gdy gracz ginął natychmiast po tym, jak został reanimowany
  • Usunięto błąd, w wyniku którego na niższych ustawieniach graficznych chmury dymu nie przesłaniały widoku
  • Usunięto błąd powodujący czasem nagłe zaciemnienie ekranu po szarży z bagnetem
  • Wrogów korzystających z broni stacjonarnej i gadżetów stacjonarnych można teraz likwidować z zaskoczenia bronią do walki wręcz
  • Gracze, którzy wsiądą do pojazdu w masce gazowej, mogą teraz korzystać z przybliżonego widoku na stanowiskach strzeleckich w pojazdach
  • Ulepszono system powiadomień dla obserwatorów pomiędzy kolejnymi rundami w Operacjach.
  • Poprawiono synchronizację dźwięku towarzyszącego animacji przeładowania karabinu Selbstladler 1906
  • Dodano ruch kamery podczas strzelania oraz dźwięk przeładowywania dla karabinu Tankgewehr zamontowanego na pojazdach
  • Dodano ruch kamery podczas strzelania z ciężkich karabinów maszynowych zamontowanych na pojazdach
  • Usunięto ruch kamery podczas kierowania czołgiem Mark V
  • Zmodyfikowano obrażenia od ognia na całej mapie „Amiens” i zredukowano na niej obrażenia od ognia wokół flagi B

Battlefield 1 - rozgrywka z misji O La Vittoria

 

Źródło: https://www.battlefield.com/pl-pl/news/update-notes/bf1-they-shall-not-pass-update

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper