Watch Dogs 2 - aktualizacja 1.11 dostępna

Watch Dogs 2 otrzymało aktualizację do wersji 1.1, która przygotowuje grę pod kolejny dodatek - „W ludzkich warunkach”. Aktualizacja zajmuje 10 GB, więc trochę ściągania was czeka. Jakie nowości i poprawki wprowadza?
Jeśli chodzi o nowości, to dodano do Watch Dogs 2 nowe tańce dla Marcusa oraz dwie emotki - drwinę oraz śmiech. W grze wyląduje także 12 nowych elementów garderoby, z czego 4 nawiązują bezpośrednio do DedSecu. Z racji premiery For Honor i Ghost Recon: Wildlands, dodano także nowe nagrody w UbiClubie nawiązujące bezpośrednio do tej pozycji. Ostatnią, większą nowością są dodatkowe tereny w San Francisco, które pojawiły się już teraz, a będą miejsce akcji najbliższych dodatków.




Deweloper zdradził także, że jeśli ukończyliśmy już grę i zaliczymy ostatnią misję raz jeszcze, czekać będzie na nas niespodzianka. Przejdźmy teraz do listy poprawek wprowadzonych przez aktualizację Watch Dogs 2 do wersji 1.11:
Zmiany i balansowanie
Rankingi
- Gdy otworzycie aplikację po raz pierwszy po zakończeniu sezonu, wyświetlony zostanie krótki komunikat na ten temat. Będzie on zawierał informację o randze, jaką udało wam się zdobyć w minionym sezonie.
- Kiedy sezon dobiegnie końca, pojawi się też powiadomienie w telefonie.
- Popracowaliśmy również nad ogólną przejrzystością i czytelnością aplikacji Ranking. Przedstawienie wszystkich zmian zajęłoby nam cały dzień, ale na pewno zauważycie odczuwalną poprawę.
Tryb wieloosobowy
- [Ataki online] Przed rozpoczęciem ataku online wyświetlony zostanie obszar pobierania – Chcemy, aby haker miał wyobrażenie strefy pobierania, w której rozpoczyna się atak. Zapewni mu to narzędzie pozwalające na bardziej strategiczne podejście i pomoże w dalszym zbilansowaniu tego trybu rozgrywki.
- [Ataki online] Koniec z trollowaniem na obszarze ataku online – Wcześniej hakerzy mogli bezkarnie wkraczać na obszar poszukiwań i opuszczać go, unikając w ten sposób wykrycia przez ofiarę. Była to frustrująca luka, którą ograniczamy, wprowadzając opóźnienie w powrocie na obszar poszukiwań za każdym razem, gdy haker go opuści (lub wejdzie do wody).
- [Polowanie] Ograniczamy przewagę łowcy w postaci odradzania – Cele łowcy otrzymują teraz taki sam zegar odradzania, jaki jest obecny w misjach trybu współpracy. To powinno lepiej zbilansować rozgrywkę, w której biorą udział dwa cele.
- [Polowanie] Usunęliśmy utrudnienia przeszkadzające celom polowania w ucieczce – Policja nie będzie już otrzymywała informacji o ostatnim znanym miejscu pobytu celu, gdy do jego sesji dołączy łowca. To właśnie sprawiało wcześniej, że tak trudno było uciec policji w tym trybie. Skrócony został także czas ucieczki biegnący po tym, jak cel zniknie z pola widzenia prześladowców.
- Osłabiliśmy strzelby – Po przeprowadzeniu rozległych testów oraz przeanalizowaniu danych gry doszliśmy do wniosku, że strzelby automatyczne zapewniają zbyt dużą siłę ognia w trybach PvP. Ograniczyliśmy więc ich skuteczny zasięg do ok. 40 m, dzięki czemu teraz bardziej przypominają prawdziwe strzelby, nie zaś losowy generator do snajperskich trafień w głowę. Zmiana ta dotyczy również rozgrywki w trybie jednoosobowym.
- Ostrzeżenia przed urządzeniami EM/porażaczami – Zbliżając się do takiego urządzenia, usłyszycie teraz krótki, charakterystyczny dźwięk, o ile zostały one podłożone przez innych graczy. Jeśli podejdziecie dostatecznie blisko, by go usłyszeć, i tak zapewne skończy się to dla was śmiercią, ale przynajmniej będzie wiadomo, co się stało.
- Bunkier w dziupli hakerskiej – Gracze mogli barykadować się w sklepie przylegającym do dziupli hakerskiej, ponieważ jest tam tylko jedno wejście. Aby ograniczyć wykorzystywanie tego miejsca do bunkrowania, wzbogaciliśmy to miejsce o skrzynkę przekaźnikową i kamerę.
Inne
- Poprawki w systemie strzeleckim – Wprowadziliśmy szereg poprawek, które poprawią realizm strzelania, ale nie będą one miały wpływu na rozgrywkę. Poprawiliśmy efekt odrzutu, działanie amunicji smugowej, efekty dźwiękowe i wiele innych. Dajcie nam znać, co o tym sądzicie.
- Poprawki w aplikacji Auto na żądanie – Pojazdy z aplikacji Auto na żądanie będą teraz pojawiały się bliżej i w bardziej dostępnych miejscach. Ponadto nie będą już parkowane w czerwonych strefach ani na znacznikach misji.
Stabilność / Awarie / Wydajność
- Poprawiono wydajność i stabilność gry
SI
- Po zatrąbieniu w trakcie jazdy, samochód jadący przed wami zmieni pas, jeśli będzie miał miejsce
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci SI stosowały bezkrwawe powalenie wskutek błędnego algorytmu walki
Systemy gry
- Naprawiono usterkę, w wyniku której łowca w trakcie polowania nie zyskiwał followersów, gdy akcja została anulowana
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz mógł utknąć na łodzi, jeśli został porwany przez innego gracza
- Naprawiono szereg błędów związanych z granicą pola gry, w wyniku których gracz spadał pod mapę
- Naprawiono usterkę, w wyniku której pociski autohakowania nie zawsze działały tak, jak powinny
- Naprawiono usterkę, w wyniku której część opcji hakowania stawała się niedostępna po odwróceniu uwagi cywila
- Gdy gracz jako pasażer auta skorzysta z opcji masowego hakowania pojazdów, oczyści teraz drogę dla kierowcy
- Naciśnięcie spustu kontrolera sprawi, że wyświetlone zostaną wskaźniki przyspieszenia pojazdu
- Naprawiono drobne usterki graficzne w modelach kilku pojazdów
Misje
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wprowadzający przerywnik filmowy nie był odtwarzany podczas powtarzania operacji Śledzenia
- Naprawiono problem, który umożliwiał zamówienie auta na barkę w trakcie operacji Made in China
Lokalizacja
- Wprowadzono szereg poprawek lokalizacyjnych
Online
- Usterka : Naprawiono błąd, który pozwalał graczom hakować pojazdy bez zużywania botnetów
- Usterka : Naprawiono błąd, który w określonych sytuacjach pozwalał partnerom w trybie współpracy na ujawnienie miejsca pobytu hakera
- Szereg poprawek w rankingu
Pomniejsze poprawki
- Naprawiono usterkę graficzną związaną z obrazem ścieżki terminala obwodu w misji współpracy Cieplarnia
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała niektórym użytkownikom ukończenie operacji pobocznej Zabójca Zodiak
- Naprawiono usterkę związaną ze skrajem mapy, w wyniku której nie można było uwolnić więźnia w określonej misji współpracy
Świat / 3D / Grafika / HUD / Menu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego konkretna para spodni w sklepie Stach & Vine (Corsaire - Blanc + Cendre) nie była dodawana do ekwipunku po zakupie
- Naprawiono problemy z kolizjami w Alcatraz
- Naprawiono szereg drobnych usterek graficznych w świecie gry
- Naprawiono szereg usterek związanych z HUD oraz interfejsem
- Naprawiono mnóstwo usterek w świecie gry (Wypadanie poza mapę, błędnie ulokowane elementy, unoszenie się w powietrzu itd.)