Battlefield 3 największym launchem EA

Wdzirająca się wszelkimi możliwymi sposobami kampania reklamowa Battlefield 3 przyniosła oczekiwane skutki. Electronic Arts z dumą ogłosiło, że gra DICE jest największym launchem w historii wydawcy. Wynik jest naprawdę zacny i jest się czym chwalić, ale o jakiegoś typu przełomowej sprzedaży nie ma mowy.
Wdzirająca się wszelkimi możliwymi sposobami kampania reklamowa Battlefield 3 przyniosła oczekiwane skutki. Electronic Arts z dumą ogłosiło, że gra DICE jest największym launchem w historii wydawcy. Wynik jest naprawdę zacny i jest się czym chwalić, ale o jakiegoś typu przełomowej sprzedaży nie ma mowy.





W ciągu pierwszego tygodnia rozeszło się ponad 5 milionów sztuk Battlefield 3. Wynik jest sumą kopii, które znalazły szczęśliwych nabywców na PlayStation 3, Xboksie 360 i PC. Ładnie, prawda? Tyle że takie Gears of War 3 w analogicznym okresie zeszło w większej ilości i to na jednej platformie. Ale nie ma sensu silić się na złośliwości, wręcz wypada cieszyć się sukcesem DICE i EA. Gry reprezentujące markę BF rozeszły się dotychczas w liczbie, która dużo mocniej przemawia do wyobraźni. Od premiery Battlefield 1942 w 2002 roku w rękach graczy znalazło się 50 milionów sztuk różnego typu gier spod znaku BF. Nie chcę wszczynać wojenek, ale z ogromnym zaciekawieniem czekam na wynik Modern Warfare 3, które to może przebić wszystkie cyfry jakie widzieliśmy dotychczas w branży. 10 milionów kopii w pierwszym tygodniu sprzedaży?