Data premiery Rime nie mogła zostać podana wcześniej
Zastanawialiście się, dlaczego data premiery Rime została podana tak późno? I co w ogóle działo się przez ten czas z produkcją? Menedżer społecznościowy Grey Box zdradził, co właściwie się działo się z tytułem.
Data premiery Rime pojawiła się dość późno, o samej grze wielu zdążyło już zapomnieć. Co jednak się przez cały ten czas działo z produkcją? Generalnie o problemach z wydawcą i stratą wyłączności na PlayStation raczej wszyscy wiedzą. Skąd jednak opóźnienia?
Wiecie, że Rime było tytułem na wyłączność Sony? Cóż, od jakiegoś czasu nie jest
Z wypowiedzi Tima, menedżera społecznościowego Grey Box, która pojawiła się na forum NeoGaf, wygląda na to, że deweloperzy bardzo nie byli zadowoleni z tego, co zobaczyliśmy przy pierwszych zapowiedziach gry.
(…) wizja gry powróciła do tego, co Tequila Works oryginalnie chciało zrobić. Tylko niektóre mechaniki z oryginalnego zwiastuna pozostały w grze. Przez cały ten czas miało miejsce mnóstwo zmian, choć gra już teraz jest we wspaniałym stanie, nadal nanoszone są poprawki.
Oznacza to, że Rime od czasu pierwszej zapowiedzi zostało praktycznie w całości przebudowane. Możemy tylko zastanawiać się, co ostatecznie z tego wyszło, ale jak wiemy, data premiery Rime została określona na maj tego roku. O tym, co ostatecznie studio zrobiło, przekonamy się już za kilka miesięcy.