Nowe wydarzenie i aktualizacja do Diablo III zaprezentowane na zwiastunie

Gry
2069V
Nowe wydarzenie i aktualizacja do Diablo III zaprezentowane na zwiastunie
Darkens | 04.01.2017, 12:49

Wraz z najnowszą aktualizacją związane z 20 rocznicą serii Diablo, do gry trafi cała masa zmian i usprawnień, które mają ułatwić rozgrywkę i sprawdzić, byśmy czerpali z niej jeszcze więcej frajdy. Zobaczcie co przyszykowali dla nas twórcy .

Zdecydowanie najciekawszym dodatkiem jest  "Ciemność nad Tristram", czyli darmowe rozszerzenie, które pozwoli nam powrócić do świata z klasycznego Diablo. Całość została przygotowana na podstawie technologii RetroVision, która ma sprawić, byśmy poczuli się jak 20 lat temu, kiedy to pierwszy raz walczyliśmy z Mrocznym Władcą. Otrzymamy nowe osiągnięcia, nagrody i garść wyjątkowych niespodzianek.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sporych zmian doczekały się Głębokie Szczeliny, czyli miejsce idealne dla najbardziej doświadczonych graczy, którzy szukają wyzwania. Po pierwsze, potwory będą teraz rozmieszczane bardziej równomiernie, a rozmiary każdej z lokacji będą bardziej spójne. Każda Szczelina powinna zajmować od 2 do 4 poziomów. Za uniknięcie śmierci otrzymamy dodatkową nagrodę - możliwość ulepszenia legendarnego klejnotu. 

Twórcom bardzo zależało, żeby wraz z najnowszą aktualizacją zwiększyć komfort gry w . Nareszcie będziemy mogli zabić w powietrzu przeciwników skaczących na naszego bohatera, takich jak skrzydlatych zabójców czy podziemnych skoczków. Przeciwnicy z niektórymi afiksami, takimi jak Osłona, Odbicie obrażeń czy Elektryczność zostali nieco podrasowani, a do tego dodano nowy afiks "Moloch". Przeciwnicy nim obdarzeni będą wręcz nie do zatrzymania czy też spowolnienia przez jakikolwiek efekt, jednak sami poruszają się dosyć wolno i są bardziej podatni na obrażenia. Warto jeszcze wspomnieć, że deweloperzy zdecydowali się przenieść barwniki do nowego miejsca. Teraz będziemy musieli wybrać się po nie do wieszczki Myriam.

Poniżej umieszczamy materiał wideo stworzony z myślą o 20 rocznicy serii Diablo i skupiający się na wspomnieniach, które są z grą Blizzarda powiązane.

Na sam koniec znajdziecie listę zmian przedmiotów wprowadzonych wraz z aktualizacją 2.4.3. Łatka ta trafi do nas już wkrótce, chociaż dokładna data nie została ujawniona.

Przedmioty klasowe

  • Talizman Akkhana (amulet)

Dodano jako 7. element Pancerza Akkhana.
Obecne premie i moce zestawu pozostają bez zmian.
Amulet zapewnia szansę na zadanie trafienia krytycznego, a także posiada 3 inne losowe afiksy.
Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami; tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
Minimalny poziom postaci wymagany do użycia poniższych przedmiotów został dostosowany do poziomów, na których odblokowywane są poszczególne umiejętności.

  • Szafranowy Pas

Obrażenia zadane przez następny Przytłaczający Atak zwiększą się o 40-50% za każdego trafionego przeciwnika (do maks. 20 przeciwników).

  • Zerwikaptur

Każdy przeciwnik trafiony Opadającym Mieczem zwiększa na 5 sek. obrażenia zadawane przez Błogosławiony Młot o 50-60%.

  • Pas z piekielnego kota

Granaty mają szansę na odbicie się od 3 do 5 razy, zadając dodatkowe 50% obrażeń przy każdym odbiciu.
Premia zostaje zwiększona do 800% przy ostatnim odbiciu.
Następujące umiejętności podlegają temu efektowi:
Strzała Odłamkowa – Oślepiająca strzała, Bomby Odłamkowe, Na Grubego Zwierza i bez runy
Deszcz Zemsty – Siła Nieczysta
Ostrzał – Demolka
Huragan Ognia – Bombardowanie

  • Wściekłe Uderzenie

Umiejętności wykorzystujące siłę duchową, które teleportują postać podczas działania Objawienia, robią to samo za darmo z odległym celem.

  • Golibroda

Zamiast zadawać bezpośrednie obrażenia, Duchowa Nawałnica wzmacnia się na celu. Kiedy połączenie zostanie zerwane, cel eksploduje zadając 225-250% nagromadzonych obrażeń wszystkim celom w zasięgu 15 metrów.

  • Uzdrowienie Manalda

Zadające obrażenia od błyskawic umiejętności wykorzystujące moc tajemną zadają dodatkowe 20-25% obrażeń przez 5 sek.
Efekt zadawania obrażeń wraz z upływem czasu można odświeżyć dzięki obrażeniom od błyskawic i ładunkom.

  • Obrońca Zachodniej Marchii

Nie można już przywołać wilka częściej niż raz na sekundę.
Obrażenia zadawane przez wilka zwiększają się wraz z każdym blokiem podczas okresu przejściowego.

  • Karwasze Jerama

Zmniejszono minimalny poziom wymagany do otrzymania tego przedmiotu z 12 do 31, żeby pokrywał się z poziomem, na którym odblokowuje się Ściana Śmierci.

  • Amulet Piekielnego Ognia

Naprawiono błąd, który sprawiał, że fetysze generowane przez ten przedmiot za pośrednictwem umiejętności pasywnej Mali Pochlebcy nie skracały prawidłowo czasu odnowienia Wściekłego Voodoo, jeśli na wyposażeniu znajdowało się Meteorytowe Kukri.

  • Iluzoryczne Buty

Pozwolą Krzyżowcom używającym Konnej Szarży przechodzić przez ściany.

  • Korbacz Wyniosłego

Zadając obrażenia, uwzględnia obecnie premie do Pchnięcia Tarczą wynikające z afiksu.
Poziomy kumulacji obrażeń nie będą znikać po zmianie sprzętu lub przy podnoszeniu przedmiotów.

  • Naprawiono błąd, który czasem powodował niezamierzone odprawianie ozdobnych zwierzaków, zmuszając graczy do ponownego przywołania ich za pośrednictwem interfejsu kolekcji.
  • Naprawiono błąd, który czasem powodował, że opcje transmogryfikacji nie odblokowywały się prawidłowo przy pierwszym pozyskaniu przedmiotu dającego kilka możliwości transmogryfikacji.
  • Naprawiono błąd, który powodował wygasanie wzmocnienia pochodzącego od Ahavarionu, Włóczni Likandry przy przechodzeniu między poziomami Głębokiej Szczeliny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Szkieletor wydawał niewłaściwe dźwięki, kiedy gracz używał niektórych elementów interfejsu użytkownika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że premie do obrażeń od żywiołów wynikające z broni unieważniały premię do obrażeń przyznawaną przez Zbawienie Skulara Starożytnej Włóczni i jej typowi żywiołu.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał niektórym przeciwnikom odbijać w szamana obrażenia od martwicy pochodzące z Uprzęży Piekielnego Kła przy pomocy pocisków takich jak np. Zatruta Strzałka.
Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper