Rise of the Tomb Raider z kolejną aktualizacją. Gra działa jeszcze lepiej na PS4 Pro

Gry
1512V
Rise of the Tomb Raider z kolejną aktualizacją. Gra działa jeszcze lepiej na PS4 Pro
Paweł Musiolik | 17.12.2016, 16:15

Nixxes zasłużenie jest uważane za jedne z najlepszych ekip deweloperskich jeśli chodzi o przenoszenie gier na inne platformy. Studio, które odpowiada za port na konsolę Sony wypuściło kolejną aktualizację gry.

W najnowszej łatce poprawiono kilka błędów w grze oraz co ważniejsze - jej płynność. A będąc dokładniejszym - załatano błędy związane z tzw. frame pace'ingiem, czyli wszelakimi skokami w płynności renderowaniu kolejnych klatek. Objawiało się to tym, że nawet jeśli gra działała w płynnych 30 lub 60 klatkach na sekundę, to i tak widzieliśmy mikroprzycięcia. Po tej aktualizacji - ma to zostać wyeliminowane albo przynajmniej zmniejszone do minimum.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z drugiej strony - niektórzy donoszą, że ponownie pojawił się problem z input lagiem w sterowaniu, który miał zniknąć w poprzedniej aktualizacji. Jeśli gracie w trybie 4K lub z lepszą grafiką, to opóźnienie w sterowaniu jest widoczne. Oczywiście o sprawie na razie donosi jedna osoba na Reddicie, więc ciężko mówić, że problem istnieje na 100% i nie jest wynikiem jednostkowego błędu.

Źródło: własne

Komentarze (56)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper