Pełna lista zmian w najnowszej aktualizacji Battlefield 1

Gry
1566V
Pełna lista zmian w najnowszej aktualizacji Battlefield 1
Paweł Musiolik | 13.12.2016, 23:00
PS4

DICE na oficjalnym forum gry podało nam dokładną listę zmian i nowości w dzisiejszej aktualizacji , więc jeśli interesuje was zawartość łatki - zapraszamy.

Poniżej pełna lista zmian za oficjalnym forum.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tryb obserwatora

  • Z ogromną przyjemnością przedstawiamy nowy tryb obserwatora, pozwalający graczom dołączać do rozgrywki w BF1 w charakterze widzów. Akcję można w nim śledzić z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby, podążając za dowolnym graczem, a także z lotu ptaka, czyli w widoku z góry, oraz z kamery swobodnej, pozwalającej poruszać się dowolnie po mapie.
  • Naszym celem była ulepszenie trybu obserwatora względem jego wersji dostępnych w poprzednich odsłonach Battlefield. Przeanalizowaliśmy opinie społeczności i skupiliśmy nasze wysiłki na poprawie funkcjonalności trybu, płynności przechodzenia od gracza do gracza i przełączania się między poszczególnymi widokami (czyli widokiem z lotu ptaka, widokiem gracza i kamerą swobodną). Postanowiliśmy też udostępnić fanom użyteczne narzędzia i funkcje – takie jak ruchoma kamera trzecioosobowa, głębia pola czy filtry kamery – pozwalające tworzyć filmiki i zrzuty ekranu.

Nowa opcja gier niestandardowych – „wersje standardowe karabinów”

  • Wprowadzono nową opcję w grach niestandardowych: „wersje standardowe karabinów”. Po jej wybraniu żołnierze wszystkich klas będą otrzymywać karabiny standardowe dla danej frakcji.

Żołnierz

Przemieszczanie się

  • Wprowadziliśmy szereg ulepszeń i modyfikacji sterowania, dzięki którym gra powinna lepiej reagować na komendy użytkownika. Należą do nich między innymi: usunięcie błędów uniemożliwiających przejście do biegu z pozycji leżącej i kucznej oraz błędów związanych z przybliżaniem widoku.

Pomoc w celowaniu

  • Zmodyfikowaliśmy też działanie funkcji pomocy w celowaniu przy pomocy kontrolera. Od tej pory będzie aktywowana, tylko jeśli gracz skieruje broń w stronę celu. Dotąd włączała się samoczynnie, także w sytuacjach, gdy gracz pozostawał pasywny. Na konsolach udostępniliśmy także dodatkowe opcje sterowania, w tym możliwość dostosowania progu aktywacji drążka.
Pojazdy

Odrodzenia w pojazdach
  • W tej aktualizacji wprowadziliśmy dodatkowe rozwiązania mające przeciwdziałać odradzaniu się czołgistów, pilotów i kawalerzystów bez pojazdów bądź konia. Wprowadziliśmy też poprawki, które powinny zapobiec odradzaniu się gracza w pojeździe w nieprawidłowej roli, np. jako kawalerzysta w czołgu.
Okręt lądowy
  • Z naszych obserwacji wynika, że okręt lądowy jest dość rzadko wybierany przez graczy. Chcieliśmy zwiększyć znaczenie tego czołgu jako pojazdu zespołowego i zachęcić czołgistów do jego wykorzystania. Największą zmianą jest umożliwienie odradzania się bezpośrednio w okręcie lądowym, tak jak teraz w ciężkim czołgu. Dzięki temu okręty lądowe będą miały pełniejsze załogi i staną się pojazdami dużo skuteczniejszymi. Wzmocniliśmy też zdolności kierowcy i pancerz okrętu lądowego, czyniąc go tak samo wytrzymałym jak w ciężkich czołgach.
Pojazdy latające
  • Rozgrywka z wykorzystaniem pojazdów latających została poddana licznym modyfikacjom. Usunęliśmy możliwość natychmiastowego zniszczenia samolotu przy pomocy wybuchowych strzałek (strzałek Rankena), które w zamierzeniu są bronią powietrze-ziemia, a nie powietrze-powietrze. Samoloty myśliwskie mają teraz nieznacznie skuteczniejsze KM-y, a bombowce odnoszą od KM-ów większe uszkodzenia. Zwiększyliśmy też prędkość pocisków rakietowych, aby stały się bardziej przydatne. Dzięki temu wszystkiemu – a także kolejnej zmianie, czyli spowolnieniu przegrzewania broni – myśliwce powinny stać się skuteczniejsze w walce powietrznej bez konieczności uciekania się do nadużyć i liczenia na szczęśliwe trafienia pociskami rakietowymi. Zmniejszyliśmy też uszkodzenia zadawane przez tylnych strzelców, aby zapobiec przełączaniu się graczy na tylną broń w celu szybkiej eliminacji pościgu.
Linia wzroku
  • Wprowadziliśmy poprawkę uniemożliwiającą prowadzenie ognia przy pomocy pojazdu ponad obiektami znajdującymi się na linii wzroku. Jest to najbardziej dostrzegalne w widoku trzecioosobowym i ma uniemożliwić graczom ostrzeliwanie celów z czołgu znajdującego się za osłoną.
Szczegółowa lista zmian związanych z pojazdami
  • Ze 120–150 do 160–180 zwiększono uszkodzenia zadawane przy pomocy TankGewehr. Zmiana dotyczy zarówno okrętów lądowych, jak i łowców czołgów. Uszkodzenia zadawane samolotom pozostają praktycznie niezmienione
  • Nieznacznie zwiększono zasięg moździerzy montowanych na okrętach lądowych
  • Moździerzowa wersja okrętu lądowego ma teraz pięcioosobową załogę – po obu stronach dodano po jednym bocznym LKM-ie
  • Okręt lądowy wsparcia zamiast LKM-u ma teraz strzelające do przodu działo 20 mm, takie jak w lekkim czołgu flankującym
  • Okręt lądowy odnosi teraz takie same uszkodzenia jak ciężki czołg
  • Z 30 do 20% obniżono ilość zdrowia odzyskiwaną przez ciężki czołg po użyciu naprawy awaryjnej
  • Z 15 do 20% zwiększono ilość zdrowia odzyskiwaną przez okręt lądowy po użyciu naprawy gąsienic
  • Z 30 do 25% obniżono ilość zdrowia odzyskiwaną przez okręt lądowy po użyciu naprawy awaryjnej
  • O 50% zmniejszono uszkodzenia zadawane samolotom przy pomocy kartaczownic
  • Z 400 do 334 m zmniejszono zasięg stacjonarnej broni przeciwlotniczej
  • Zwiększono stałość uszkodzeń zadawanych samolotom przy pomocy samolotowych pocisków rakietowych
  • Ze 120 do 100 zmniejszono uszkodzenia zadawane przy bezpośrednim trafieniu samolotowymi pociskami rakietowymi
  • Zwiększono prędkość początkową samolotowych pocisków rakietowych i skrócono czas ich aktywności
  • Zmniejszono uszkodzenia zadawane samolotom przy pomocy wybuchowych strzałek (strzałek Rankena)
  • O 20% zwiększono uszkodzenia zadawane samolotom przez pociski z broni palnej
  • O 4% zwiększono uszkodzenia zadawane przez KM-y montowane na myśliwcach do walk powietrznych i myśliwcach okopowych oraz spowolniono ich przegrzewanie
  • O 3% zwiększono uszkodzenia zadawane przez KM-y montowane na zabójcach bombowców
  • O 18% zmniejszono uszkodzenia zadawane przez KM-y montowane na przeciwsterowcowych samolotach szturmowych
  • Uszkodzenia zadawane przez tylnego strzelca samolotu zmniejszono o: od 23% (z daleka) do 42% (z bliska). Nieznacznie przyspieszono też spadek uszkodzeń wraz z odległością
  • O około 400 m zmniejszono zasięg kutra torpedowego, zrównując go z zasięgiem obrony przeciwlotniczej behemota
Broń
  • Czas przeładowania KM-u Lewis skrócono z 3 do 2,85 s (szybki) oraz z 4,5 do 4,2 s (wolny), aby lepiej pasował do animacji
  • Z 35 do 50 pocisków wydłużono czas potrzebny na przegrzanie się KM-u Lewis
  • Czas szybkiego przeładowania KM-u Madsen wydłużono z 2,45 do 2,65 s, aby lepiej pasował do animacji
  • Czas dobycia karabinu BAR skrócono z 2,9 do 2,8 s, aby lepiej pasował do animacji
  • Czas przeładowania MG15 wydłużono z 4,3 do 4,45 s, aby lepiej pasował do animacji
  • Usunięto błąd, w wyniku którego dla karabinów i LKM-ów przybliżenie widoku następowało zbyt szybko w sytuacji użycia celownika mechanicznego i powiększenia 2,00x
  • Zwiększono prędkość lotu lekkiego granatu przeciwpancernego, zrównując ją z prędkością lotu granatu odłamkowego
  • Poprawiono celność i odrzut M1903 w wersji eksperymentalnej
  • Przyspieszono redukcję rozrzutu dla rewolwerów i pistoletu Howdah
  • Gracz nie staje już w ogniu, gdy wystrzeli flarę patrząc w dół
  • Zmniejszono uszkodzenia od pocisków moździerzowych trafiających obiekt zaraz po wystrzale
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Martini-Henry zadawał zbyt duże obrażenia w przypadku trafienia w większość części ciała. Mnożniki wynoszą teraz 0,9 dla dolnej części korpusu oraz ramion i 0,75 dla nóg oraz przedramion, czyli tak samo jak w przypadku innych karabinów różnicujących obrażenia w zależności od miejsca trafienia
  • Amunicja do Martini-Henry jest teraz uzupełniana po 5 nabojów
  • Z 2,666 do 2,3 s skrócono czas przeładowania rewolweru No. 3
  • Ze 150 do 164 strzałów na minutę zwiększono szybkostrzelność rewolweru No. 3
  • Z 0,4 do 0,3 zmniejszono rozrzut w stacjonarnym trybie celowania dla Repetierpistole M1912
  • Z 0,8 do 0,5 zmniejszono odrzut poziomy Repetierpistole M1912
  • Z 1,8 do 2,0 zwiększono mnożnik odrzutu pierwszego strzału dla pistoletu maszynowego Hellriegel
  • Z 0,76 do 0,8 zwiększono odrzut poziomy pistoletu maszynowego Hellriegel
  • Z 2,1 do 1,8 zmniejszono mnożnik odrzutu pierwszego strzału dla MP18
  • Poprawiono rozmiar i skalowanie znaków celowniczych dla strzelb
  • Amunicja do obrzyna jest teraz uzupełniania po 4 naboje
  • Z 0,3 do 0,15 zmniejszono wzrost rozrzutu po każdym strzale z 12g Automatic
  • Usunięto błąd powodujący zbyt szybki spadek rozrzutu dla strzelby Model 10-A w wersji myśliwskiej
  • Usunięto błąd powodujący zbyt wolny spadek rozrzutu dla strzelby Model 10-A w wersji fabrycznej
  • O 1 w górę przesunięto spadek obrażeń dla strzelb M97 w wersji myśliwskiej oraz Model 10-A w wersjach fabrycznej i myśliwskiej
  • Z 0,5 do 0,3 skrócono opóźnienie po przeładowaniu dla 12g Automatic
  • Zwiększono dokładność ognia niecelowanego dla M1903 w wersji eksperymentalnej
  • Wprowadzono krzywe obrażeń dla PM-ów i LKM-ów
  • Z 21 do 23 zwiększono minimalne obrażenia dla Huot, Lewis, M1909 i BAR
  • Zwiększono odległość, po pokonaniu której spadają obrażenia zadawane przez pociski LKM-ów
  • Osłabiono wpływ przygwożdżenia na odrzut pionowy LKM-ów
  • Z -0,12 na -0,085 zmieniono dla LKM-ów bazowy rozrzut na każdy strzał w trybie celowania, aby pierwsze strzały z tego typu broni były trochę celniejsze
  • Z 0,36 do 0,34 zmniejszono odrzut poziomy KM-u Lewis
  • Z 0,32 do 0,16 zmniejszono odrzut poziomy karabinu Huot
  • Z 0,3 do 0,24 zmniejszono odrzut poziomy karabinu M1909
  • Opóźnienie po przeładowaniu dla Gewehr 98 zmieniono z 0,4 na 0,8, aby lepiej pasowało do animacji
  • Opóźnienie po przeładowaniu dla SMLE zmieniono z 0,8 na 0,6333, aby lepiej pasowało do animacji
  • Opóźnienie po przeładowaniu dla M1903 zmieniono z 0,8 na 0,7, aby lepiej pasowało do animacji

Gadżety

Moździerze

  • Zredukowaliśmy częściowo niecelność wprowadzoną w ostatniej aktualizacji. Moździerze będą teraz celniejsze po rozstawieniu i nieznacznie celniejsze w przypadku szybkiego oddawania po sobie kolejnych strzałów. Zadawane obrażenia pozostają niezmienione.

Strzykawka

  • Wprowadziliśmy krótki czas odnowienia pomiędzy użyciami strzykawki i dodaliśmy możliwość zignorowania czasu odnowienia, jeśli żołnierz znajduje się w pobliżu skrzynki amunicyjnej. Dzięki temu medyk i żołnierz wsparcia mogą razem szybko przywrócić do życia dużą liczbę sojuszników.

Skrzynki amunicyjne i medyczne

  • Medycy i żołnierze wsparcia powinni zauważyć wzrost skuteczności ich skrzynek medycznych i amunicyjnych. Wydłużyliśmy ich działanie, aby zanim zostaną zużyte, mogły pomóc większej liczbie członków zespołu. Wprowadziliśmy też możliwość ich rozstawiania pod stopami gracza, jeśli tuż przed nim nie ma na to miejsca.

Ikony ładunków wybuchowych

  • Zmodyfikowaliśmy ikony ostrzeżeń o granatach, aby we właściwy sposób informowały o zespole, do którego należy granat. Będą się także skalowały wraz z odległością, aby nie zasłaniały widoku, szczególnie w bliskim dystansie. Poprawiliśmy także skalowanie ikon skrzynek medyka i żołnierza wsparcia, aby mniej zasłaniały widok z większych odległości.

Hardcore

  • Dostępna jest duża mapa
  • Dodano komunikaty o zabójstwach w zespole
  • Obniżono obrażenia od broni z 200% do 125%

Stabilność i wydajność gry

  • Usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry po naciśnięciu J/K/L na klawiaturze konsoli
  • Wprowadzono ogranicznik liczby klatek, umożliwiający ustawienie maksymalnej liczby klatek, z jaką ma działać gra. Ustawienie niższej maksymalnej liczby klatek może poprawić płynność działania gry w sytuacjach dużego obciążenia procesora
  • Optymalizacja wykorzystania procesora dla poprawy działania gry przy wysokiej liczbie klatek na wydajnych kartach graficznych z dużą ilością pamięci wideo
  • Usunięto błąd mogący powodować wyłączanie się gry podczas wczytywania map
  • Usunięto błąd mogący powodować wyłączanie się gry po zgonie w pojeździe
  • Usunięto błąd związany z bombami pułapkami, mogący powodować resetowanie się serwera
  • Usunięto możliwość łączenia się nieaktualnych klientów gry z serwerami EA bez komunikatu o błędzie
  • Zmodyfikowano minimalną rozdzielczość dla funkcji dynamicznej rozdzielczości, aby poprawić wydajność kart graficznych po jej obniżeniu
Rozgrywka
  • „Monte Grappa”, „Suez”, „Salonowy blitzkrieg” i „Las Argoński” – zmodyfikowano miejsca, w których atakujący mieli problemy z przejmowaniem sektorów
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracze mogli otrzymywać zabicia w zespole po zabiciu wroga, który dołączył do znajomego grającego w twoim zespole
  • Poprawki kodu sieciowego przyspieszające rejestrację zmiany postawy. Wcześniej obejmowały tylko pozycję stojącą i przejście z pozycji stojącej do kucznej. Teraz obejmują wszystkie przejścia między pozycjami oraz chód
  • Części wraku sterowca porozrzucane po ziemi nie powinny już zabijać żołnierzy
  • Usunięto problemy z „rubberbandingiem” i brakiem płynności ruchu samolotów w trybie online
  • Nieznacznie zmodyfikowano ustawienia matchmakingu dla Operacji, aby zmniejszyć szansę dołączenia do kończącej się właśnie rozgrywki
  • Zmodyfikowano zasady wprowadzania do akcji behemota w Operacjach. Behemot nie będzie się już pojawiał, gdy zespół wysunie się na zdecydowane prowadzenie. Dotyczy to zarówno strony atakującej, jak i obrońców
  • Obrońcy nie otrzymają już wsparcia behemota na nowej mapie, jeśli atakującym został ostatni batalion
  • Ograniczono dostęp atakujących do behemotów, aby nie otrzymywali ich wsparcia podczas kolejnych prób natarcia na drugiej i trzeciej mapie
  • Zwiększono różnicę punktową między zespołami wymaganą dla pojawienia się behemota
  • Usunięto drgania kamery pojawiające się podczas odradzania się w pojazdach latających
  • Lornetka w trybie kampanii działa teraz, jeśli wybrana jest opcja „kliknij, aby przybliżyć”. Jeżeli opcja „kliknij, aby przybliżyć” jest włączona w trybie online, kliknięcia nie są już ignorowane, jeśli mają miejsce podczas zmiany broni lub jej przeładowywania
  • Dodano funkcję wyrzucania graczy odradzających się z bronią niedozwoloną w poszczególnych grach niestandardowych
  • Wprowadzono oddzielne opcje „kliknij/przytrzymaj, aby przybliżyć” dla pojazdów i żołnierzy
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz nie otrzymywał punktów za przejęcie punktu kontrolnego po opuszczeniu i ponownym wejściu na teren przejęcia
  • Z 3 do 2,75 zmniejszono wzrost rozrzutu po każdym strzale z moździerza
  • Usunięto błąd mogący powodować odrodzenie się jako niewłaściwa klasa po zmianie klasy w momencie odrodzenia
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłową rotację lub brak rotacji granatu rzuconego przez gracza
  • Usunięto problemy z kamerą po zgonie
  • Usunięto błąd powodujący drganie konia po eksplozji ładunków wybuchowych
  • Usunięto błąd, w wyniku którego ładunek dywersyjny założony na drzwi przybierał nieprawidłowy, wykoślawiony kształt
  • Usunięto błąd, w wyniku którego ograniczenia związane z celowaniem w pozycji leżącej nie były prawidłowo stosowane po odrodzeniu
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po opuszczeniu niektórych pojazdów gracze mogli stać się niewidzialni
  • Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierz mógł utknąć na szczycie pojazdu
  • Usunięto błąd, w wyniku którego przejęte flagi stawały się nienaturalnie rozciągnięte, gdy zostały ostrzelane pociskami artyleryjskimi
  • Usunięto drgania behemota obserwowanego z ziemi w widoku trzecioosobowym
  • Usunięto problem z kolizją z sufitem w tunelu na mapie „Monte Grappa”
  • Usunięto błąd, w wyniku którego dla karabinu kawalerzysty wykorzystywana była animacja szabli
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zniszczenie wieżyczki behemota przy pomocy ładunków wybuchowych powodowało czasem dezaktywację niewłaściwej wieżyczki
  • Usunięto błąd powodujący niewłaściwe działanie funkcji częściowego zniszczenia sterowca
  • Usunięto błąd, w wyniku którego klasy elitarne w pojazdach i obsługujące broń stacjonarną odnosiły takie same obrażenia jak zwykli żołnierze
  • W przypadku graczy korzystających z opcji „kliknij, aby przybliżyć” sprint jest teraz prawidłowo przerywany w momencie aktywacji przybliżenia i kontynuowany po jego zakończeniu
  • Pozostałości zniszczonych wież fortecznych zostają w świecie gry do końca starcia lub do czasu „odrodzenia się” wieży, aby zapobiec problemom z kolizjami z pojazdami i żołnierzami
  • Niewielkie modyfikacje związane z zachowaniem bram po ich uszkodzeniu na mapie „Salonowy blitzkrieg”
  • Drobne poprawki destrukcji, aby uniknąć pojawiania się „latających” lamp
  • Zmodyfikowano wytrzymałość kamiennego pustynnego mostu i uszkodzenia zadawane przez gruz po jego zburzeniu na mapie „Pustynia Synajska”
  • Modyfikacja obiektu w nieprawidłowy sposób uszkadzającego czołgi w wyniku kolizji na mapie „Salonowy blitzkrieg”
  • Poprawiono dziwnie wyglądającą animację towarzyszącą rozpoczęciu korzystania ze stacjonarnej broni przeciwlotniczej QF1
  • Dodano kolejne warianty odrodzeń dla flagi C w Podboju na mapie „Skraj monarchii”
  • Żołnierze nie mogą już wchodzić na wieżę po jej zniszczeniu na mapie „Salonowy blitzkrieg”
  • Rzut granatem nie będzie już przerywany naciśnięciem przycisku przybliżenia podczas trzymania przycisku rzutu granatem. Rzut można teraz przerwać, naciskając przycisk przeładowania
  • Usunięto problem z penetracją samolotów przez flary
  • Wystrzelone flary wybijają teraz szyby
  • Żołnierze nie mogą już przełączać się na granaty karabinowe, gdy zabraknie im amunicji. Wersja karabinkowa C96 w sytuacji wyczerpania amunicji automatycznie przełącza się teraz na broń dodatkową
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie dla Cei-Rigotti siatki celowniczej z krzyżem po wybraniu siatki z belką
  • Usunięto problemy z oświetleniem rozproszonym i kolizjami na mapie „Salonowy blitzkrieg”
  • Zmieniono rozmiar siatki celowniczej z okręgiem, aby ułatwić prowadzenie ognia
  • Moździerzy nie można już rozstawiać na krzakach
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po aktywacji matchmakingu z rekomendacji nie był czasami wyświetlany ekran wczytywania
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po ponownym uruchomieniu konsoli grający w kampanię był cofany do wcześniejszego punktu kontrolnego
Interfejs
  • Poprawiono ogólną wydajność i stabilność działania interfejsu
  • Usunięto błąd, w wyniku którego medycy nie widzieli w świecie gry/na minimapie ikon członków zespołu zabitych za ich plecami, dopóki nie spojrzeli na ciało
  • Okno punktacji w trybie Hardcore informuje teraz o zabójstwach w zespole
  • Ułatwiono zgłaszanie obraźliwych emblematów, dodając odpowiednią opcję na ekranie tablicy wyników wyświetlanej po zakończeniu rundy
  • Poprawiono opóźnienie podczas przeglądania tablicy wyników na koniec rundy
  • Usunięto błąd powodujący znikanie znaków celowniczych podczas korzystania z pociągu pancernego lub drednota w trybie Hardcore
  • Po naciśnięciu na padzie kierunkowym przycisku w górę razem z przyciskiem w lewo lub w prawo jako pierwsze aktywowane będą gadżety
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie niewłaściwych informacji o wyniku Operacji na ekranie jej podsumowania
  • W menu opcji rozgrywki można teraz modyfikować widoczność znaku celowniczego
  • Usunięto nadużycie pozwalające na pozbawienie aktywnego dowódcy drużyny statusu dowódcy drużyny
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie zerowej liczby gwiazdek za służbę na ekranie dostosowania
  • założenia maski gazowej podczas korzystania z broni stacjonarnej lub w pojazdach, gdzie był on wcześniej zakodowany na stałe
  • Usunięto błąd powodujący automatyczne zamykanie podmenu dostosowania po wybraniu wyposażenia
  • Usunięto błąd, w wyniku którego aktualny żołnierz nie był wyświetlany na ekranie drużyny w Zespołowym DM
  • Drużyny z dwoma graczami należącymi do jednej grupy/imprezy pozostają teraz otwarte
  • Usunięto błąd pozwalający na nadmierną liczebność zespołów podczas gry na zestawach map z różnymi trybami rozgrywki
  • Joystick działa teraz bez przestawiania schematu sterowania na niestandardowy/własny
  • Usunięto błąd powodujący pojawianie się opóźnień podczas rozmów prowadzonych w czasie gry
  • Usunięto błąd, w wyniku którego podpowiedzi nie znikały z ekranu
  • Skórki z pakietów bojowych są teraz prawidłowo oznakowane jako przeznaczone dla wszystkich wersji danej broni
  • Usunięto błąd, w wyniku którego sojusznicze moździerze były czasem oznaczane jako punkty odrodzenia
  • Gracz może teraz wybierać punkty odrodzenia padem kierunkowym
  • Usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry po dołączeniu do Operacji podczas instalacji w tle
  • Usunięto błąd, w wyniku którego podczas gry w kampanię z instalacją w tle akceptacja zaproszenia do trybu online nie powodowała wyświetlenia komunikatu o błędzie
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie czarnego ekranu po akceptacji zaproszenia do trybu online
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz znajdujący się w otwartym menu opcji na jednym serwerze po akceptacji zaproszenia na inny, pełny serwer nie otrzymywał komunikatu o umieszczeniu w kolejce
  • Usunięto błąd, w wyniku którego pasek premii punktowej w zakładce osobistej na ekranie podsumowania rundy zaczynał odliczać w górę i znikał
  • Usunięto błąd, w wyniku którego naciskanie raz za razem przycisku opcji na ekranie podsumowania rundy powodowało zawieszenie się gry podczas kolejnej rundy
  • Usunięto błąd powodujący zaliczanie zabić strzelbą Model 10-A (breneki) jako zabić artylerią na ekranie podsumowania rundy
  • Usunięto błąd, w wyniku którego szybkie przełączanie się między zakładkami powodowało wstrzymanie odliczania po zakończeniu rundy
  • Usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry po wybraniu saperki i bagnetu w „Broni i gadżetach”
  • PS4: Usunięto błąd, w wyniku którego niepowołani użytkownicy widzieli nazwy serwerów stworzonych przez innych użytkowników

Dźwięk
  • Wprowadzono poprawkę, w wyniku której w momencie rozpoczęcia gry głośność ogólna i głośność muzyki zostają płynnie obniżone do poziomu zapisanego w ustawieniach
  • Usunięto błąd, w wyniku którego odgłosy z pola bitwy były przez chwilę słyszalne po przejściu na ekran odrodzenia
Źródło: https://forums.battlefield.com/pl-pl/discussion/1452/premiera-mapy-upadek-kolosa-i-aktualizacja-12132016

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper