The Dwarves nie uniknie premierowej łatki
Gry
504V
1 grudnia w sprzedaży pojawi się nowa gra wydawana przez THQ Nordic - . Jeśli planujecie grę kupić, to czeka was pobieranie mającej ponad 7 GB łatki.
Premierowa aktualizacja ma załatać mnóstwo problemów, ale także dodać nowe opcje graficzne, poprawić płynność rozgrywki, a także poprawić balans rozgrywki. Aktualizacja zajmie 7,13 GB, a poniżej znajdziecie pełną listę zmian.
Optymalizacja wydajności:
- Usunięcie zacięć gry w niektórych miejscach,
- Lepszy klatkaż na arenach dzięki wczesnemu załadowaniu, zmianach w zachowaniu wrogów i lepszemu trackingowi,
- Lepszy klatkaż w dodatkowych lokacjach dzięki poprawkom graficznym,
- Korektę tekstur.
Ulepszenia grafiki:
- Zmiękczenie obrazu w różnych miejscach,
- Ładniejszą mgłę w różnych lokacjach,
- Dodanie efektów jak para i dym w niektórych miejscach,
- Poprawki w tone-mappingu/HDR w wielu miejscach.
Poprawki:
- Optymalizację prowadzenia kamery, usuwającą skoki obrazu,
- Poprawki nakładania się postaci/Nav-Mesh,
- Liczne usprawnienia w interfejsie użytkownika,
- Usprawnienie umiejętności "Fake Death" Rodaria,
- Zmiany balansu w niektórych bitwach,
- Dodanie elementu na mapie świata, wskazującego ilość dni, jakie dana wioska jest w stanie oprzeć się atakom,
- Boindil nie ogłusza już samego siebie, uderzając o ścianę,
- Dodanie informacji o pauzowaniu gry i wskazówek, jak wrócić do rozgrywki,
- Dodanie markera zadań pobocznych na mapie świata.
Naprawa błędów:
- Usunięcie potencjalnego crashu po zrestartowaniu Mifurdania Woods,
- Usunięcie potencjalnego crashu po pierwszej walce Bislipurem,
- Usunięcie błędu po przedstawieniu Andokaia/Djeruna,
- Usunięcie błędu po zejściu z dębu,
- Postać nie może zostać już zablokowana pomiędzy obiektami,
- Naprawę błędów w renderowaniu postaci w UI.
Inne:
- Więcej muzyki w scenie końcowej,
- Dodanie brakujących postaci w armii orków w scenie końcowej,
- Dodanie drugiego slotu na AutoSave,
- Dodanie języka chińskiego.