Gran Turismo Sport w 4K i 60 klatkach na sekundę

nie trafi do sprzedaży w tym roku, Polyphony Digital stara się wykorzystać zyskany czas, aby ulepszyć jeszcze bardziej tytuł. Ostatnio potwierdzono wsparcie dla rozdzielczości 4K i 60 klatek na sekundę.
Jak wspomniał Kazunori Yamauchi w trakcie londyńskiego "Future of Play", wesprze 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K dzięki technice "chekerboard rendering". Przypominamy, że nie chodzi tutaj o natywne 4K.
Z innych ciekawostek dziennikarz australijskiego "Official PlayStation Magazine" potwierdził również wsparcie Gran Turismo Sport dla techniki HDR.




Not even a graphics whore, but the latest Gran Turismo Sports shifting from SDR to HDR is impressive. Night and day stuff.
— Adam Mathew/GrizGaming (@Grizwords) November 2, 2016
Jeśli zaś chodzi o datę premiery, niestety dalej nie została ujawniona. Przypominamy, że pod koniec sierpnia dowiedzieliśmy się, iż jednak tytuł nie trafi do sprzedaży w tym roku. być może pojawi się na rynku w przyszłym roku.