W Call of Duty: Infinite Warfare czekają na nas trudne wybory w kampanii

Gry
448V
W Call of Duty: Infinite Warfare czekają na nas trudne wybory w kampanii
Andrzej Ostrowski | 26.10.2016, 17:32
PS4

Choć zabierze nas w daleką w przyszłość, deweloperzy upewnili się, aby sama fabuła i rozgrywka nie wydała się graczom zanadto obca.

W ostatnim wywiadzie z serwisem Finder, dyrektor artystyczny Brian Horton opowiedział, w jaki sposób zespołowi udało się stworzyć grę w klimatach s-f, a zarazem zrobić to tak, aby gracze nie czuli się zanadto wyobcowani.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dość powiedzieć, że u podstaw fabularnych znajduje się dość klasyczny konflikt "dobro kontra zło" w oprawie wojennej. W jej ramach gracz wcieli się w kapitana Reyesa, który wraz z drużyną weźmie udział w obronie Ziemi. Jednym słowem, choć gra zabierze nas w dość futurystyczne klimaty, to jednocześnie wiele rzeczy wyda się graczom niezwykle znajome.

Skąd w ogóle pomysł, aby to gracz był dowódcą? Twórcy chcą, aby grający w trakcie gry podejmowali ważne decyzje mające konsekwencje. To zresztą ma odróżnić od poprzednich części.

Jeśli interesuje Was Infinite Warfare, zachęcamy także do zapoznania się z niedawno udostępnionym zwiastunem live-action. Można to zrobić pod tym linkiem.

Źródło: https://www.finder.com.au/call-of-duty-infinite-warfare-interview

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper