Już w czwartek kolejna aktualizacja Rainbow Six: Siege

Gry
712V
Już w czwartek kolejna aktualizacja Rainbow Six: Siege
Paweł Musiolik | 25.10.2016, 15:45
PS4

Aktualizacja 4.3 miała zostać udostępniona kilka dni temu. Jednak ekipa Ubisoftu postanowiła ją opóźnić i planowane jej wydanie ustalono na 27 października. Czego możemy spodziewać się po tej łatce?

Przede wszystkim, Ubisoft wprowadza nowy kod sieciowy, co pozwoli na nie tylko lepsze działanie samej gry, ale także dokładniejsze śledzenie spraw technicznych i szybszą reakcję gdy wystąpi jakaś awaria. Zastrzeżono jednak, że jeśli testy wykażą jakieś problemy, to ta poprawka zostanie wycofana i wprowadzona dopiero w łatce 4.4 po poprawieniu ewentualnych błędów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dostaniemy także poprawione przesłuchiwanie Caveiry, implementację systemu, który będzie dodawał ostrzeżenia osobom zabijającym dwa razy pod rząd tego samego gracza z własnej drużyny. Kary rozłożone są następująco:

  • Pierwsze przewinienie:
     
    • Tryb swobodny – usunięcie z meczu.
    • Tryb rankingowy – blokada na 15 minut, kara -50% do zdobywanych punktów Rozgłosu na 30 minut.
  • Drugie przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 30 minut.
  • Trzecie przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 2 godziny.
  • Czwarte przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 24 godziny.
  • Piąte przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 7 dni.

Dodatkowo poniższa lista zmian i poprawek.

Rozgrywka

  • NAPRAWIONO – Jeśli drużyna poddaje się na koniec rundy, nie są przyznawane punkty Rozgłosu, doświadczenia ani rankingowe. (Możliwość poddania się wróci w uaktualnieniu 4.3.)
  • NAPRAWIONO – Trafienie w głowę podczas strzelania przez ścianę lub barykadę czasami nie jest rejestrowane.
  • NAPRAWIONO – Gracze otrzymują błąd [2-0x0000E004], gdy próbują dołączyć do drużyny, w skład której wchodzi gracz z karą za opuszczenie meczu.
  • NAPRAWIONO – Przeładowanie zostaje anulowane w chwili przyjmowania pozycji padnij.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie mogą tworzyć lokalnych gier użytkownika, jeśli serwery są niedostępne.
  • NAPRAWIONO – Atakujący, który został wyleczony powyżej 100 procent przez pistolet Doca, otrzymuje 100 punktów obrażeń w chwili wejścia na matę Frost.
  • NAPRAWIONO – Gdy drut kolczasty nakłada się na siebie, operatorzy, którzy przykucają mogą się zbyt szybko przemieszczać przez nakładające się sekcje. (Prędkość przechodzenia przez pojedyncze sekcje drutu kolczastego pozostaje bez zmian.)
  • NAPRAWIONO – W wypadku P90 hamulec wylotowy ma taki sam model, jak domyślna lufa.
  • NAPRAWIONO – Miny kierunkowe czasami zabijają sojuszników.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy widzą podpisy i słyszą dźwięki podkładania miny kierunkowej.
  • NAPRAWIONO – Warunki osiągnięcia zwycięstwa w wypadku gadżetu Kapkana i miny kierunkowej atakujących stawały się niespójne, jeśli urządzenie zabiło zakładnika.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie kamery Cyklop umieszczonej pod rozbrajaczem sprawia, że atakujący przegrywają.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie niektórych obiektów sprawia, że przelatują one przez podłogę.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro nie powodują uszkodzeń, jeśli zostaną zdetonowane na stole do blackjacka na mapie Jacht.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro mogą ranić graczy przez ścianę, nawet jeśli ta nie została zniszczona.
  • NAPRAWIONO – Można zadawać obrażenia przez powierzchnię, którą da się zniszczyć, jednocześnie jej nie uszkadzając.
  • NAPRAWIONO – Zabicie wroga kierowanego przez SI w chwili, gdy ten wysadza ładunek wyważający sprawia, że wysadzana ściana staje się niezniszczalna.
  • NAPRAWIONO – Gdy operator przeskakuje nad przeszkodą, patrząc przez celownik, jego lewa ręka porusza się w niekontrolowany sposób.
  • NAPRAWIONO – Ręce operatora czasami nie leżą odpowiednio na trzymanej przez niego broni.
  • NAPRAWIONO – W wypadku niektórych broni pochylony uchwyt znajduje się w nieodpowiednim miejscu.
  • NAPRAWIONO – Efekty rozbryzgów krwi nie pojawiają się podczas powtórki w wypadku ofiary, która kucała lub zajmowała pozycję leżącą, jeśli została zabita strzałem z pistoletu.
  • NAPRAWIONO – Zmiana trybu wyświetlania podczas powtórki sprawia, że ekran robi się czarny.
  • NAPRAWIONO – Jeśli zostaniesz rozłączony w chwili zmieniania języka, gra wyświetla czarny ekran.
  • NAPRAWIONO – Po przekręceniu broni w osi X, gracze mogą również obracać osprzęt głowy w osi X.
  • NAPRAWIONO – Pakiet Navy SEAL jest niedostępny.
  • NAPRAWIONO – Pakiet operatorów GSG9 kosztuje tyle samo, ile pakiet operatorów atakujących.
  • NAPRAWIONO – Kupno ozdoby Far Cry odblokowuje nieprawidłową ozdobę.
  • NAPRAWIONO – Ozdoby Far Cry nie da się odblokować.

Operatorzy

Bandit

  • NAPRAWIONO – Jeśli gracz stoi w zasięgu obiektu podłączonego przez Bandita do prądu, efekt ten trwa nawet po zakończeniu rundy.

Buck

  • NAPRAWIONO – Strzelba Bucka nie niszczy ścian w taki sposób, aby dało się przez nie przejść.

Capitao

  • NAPRAWIONO – Model 3D Capitao nie ma powiek w chwili założenia Żelaznej Maski.

Doc

  • NAPRAWIONO – Doc nie otrzymuje punktów za leczenie ani za nadleczenie sojusznika.

IQ

  • NAPRAWIONO – Ręce IQ przenikają przez siebie, gdy operatorka zamyka swój gadżet.
  • NAPRAWIONO – Gracze, którzy wspinają się po drabinie jako IQ i mają w rękach jej gadżet, po wejściu na szczyt drabiny odczuwają efekt niekontrolowanego cofania postaci.

Jager

  • NAPRAWIONO – Na osprzęcie głowy Jagera widać obiekty o niskim poziomie szczegółowości.
  • NAPRAWIONO – Jager może zduplikować swój gadżet, wykorzystując słabą jakość połączenia sieciowego.

Mute

  • NAPRAWIONO – Zakłócacze Mute’a nie udaremniają odpalenia oślepiaczy na tarczy Blitza.

Rook

  • NAPRAWIONO – Głowa Rooka trzęsie się, gdy niesie swoje panele pancerne. (Są ciężkie, ale nie aż tak.)

Sledge

  • NAPRAWIONO – Sledge może się przebijać przez ściany i zabijać innych graczy swoim młotem, gdy stoi za rozkładaną tarczą Montagne’a.

Thermite

  • NAPRAWIONO – W niektórych wypadkach ładunek termiczny Thermite’a nie niszczy w prawidłowy sposób ścian, które zostały wzmocnione.

Twitch

  • NAPRAWIONO – Pilot do drona elektrycznego pozostaje przyklejony do dłoni Twitch po opuszczeniu podglądu drona za pomocą przycisku lub skrótu „Narzędzie do obserwacji”.
  • NAPRAWIONO – Drony elektryczne mogą zniszczyć minę kierunkową tylko wtedy, gdy atakują pod konkretnym kątem.

Valkyrie

  • NAPRAWIONO – Rzucenie kamery Cyklop na dynamiczny element przedmiotu całkowicie niszczy ten przedmiot. Zniszczenie to jest niewidoczne dla wrogich graczy.

Projekty poziomów

Kanał

  • NAPRAWIONO – Można zniszczyć ścianę przy prysznicach na parterze, uzyskując w ten sposób widok na pobliskie schody. Zniszczenie nie jest odwzorowane po obu stronach ściany. (Dzięki temu gracze widzą znaczną część dolnego piętra, a wrogowie nie mogą odpowiadać ogniem.)
  • NAPRAWIONO – W pokoju z mapami strzał w podłogę lub wzmocnienie ściany może skutkować zniszczeniem wszystkich gadżetów podłożonych w tym pomieszczeniu.

Oregon

  • NAPRAWIONO – Tekstury na rogu okna zabarykadowanego workami z piaskiem znikają, jeśli patrzy się na nie z większej odległości.
Źródło: http://forums-pl.ubi.com/showthread.php/981-Rejestr-Zmian-Aktualizacja-4-3-Wersja-PL?s=9562d9c3b439872f59902788fabc9070

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper